Een echte onzekere Fok!ker.quote:Op zondag 5 september 2010 13:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hij komt wel lekker uit zijn woorden.
wat is ap toch een spontane jongemanquote:Op zondag 5 september 2010 13:05 schreef stevenmac26 het volgende:
De huillachsmile is minachtend
En AP is maar 15 ahhhh koeshie koeshie
Klacht lijkt me wel duidelijk!
quote:
Ja dat durfde hij dus niet meerquote:Op zondag 5 september 2010 13:13 schreef Penisbaard het volgende:
Hij zou toch yvonne om een unban vragen op de radio?
quote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat durfde hij dus niet meer
Gisterenquote:
Jammer wel.quote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat durfde hij dus niet meer
quote:Op zondag 5 september 2010 13:11 schreef Splutje het volgende:
Hij komt nog zwakbegaafder over dan op FOK!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:10 schreef yvonne het volgende:
advancedpower banduur wordt nog bepaald.
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 13:19 schreef Penisbaard het volgende:
Hallo Steven Mac 26,
Terechte klacht over AP op 3FM hoor, wil je hier misschien iets over vertellen op de radio?
Gr. Timur van 3FM
quote:Op zondag 5 september 2010 13:19 schreef Penisbaard het volgende:
Hallo Steven Mac 26,
Terechte klacht over AP op 3FM hoor, wil je hier misschien iets over vertellen op de radio?
Gr. Timur van 3FM
Omdat hij een irritant ventje is. Maar dit zal hem wel weer unban opleveren.quote:Op zondag 5 september 2010 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
banduur
Waarom heeft hij eigenlijk een ban?
Je hebt het toch gehoordquote:
als iemand dit kon was et ook wel apquote:Op zondag 5 september 2010 13:26 schreef Brawler het volgende:
[..]
Inderdaad, anders zou ik het nooit geloofd hebben
Haha, dat is echt zó waar!quote:Op zondag 5 september 2010 13:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
als iemand dit kon was et ook wel ap
wat ben jij een achterlijk aardvarken !quote:
Als dat zo is heh, dan ga ik yvonne echt zo hard haten en uitlachen, ze had gezegd dat de ban van AP zekersteweten tot kerst ging durenquote:Op zondag 5 september 2010 13:55 schreef Catch_me het volgende:
Morgen zit AP zijn ban er dus weer op!
Dit, verbaasd me toch weer dat er weer een topic over hem is, zelfs als die een ban tot kerst heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Music is my love...
Verbaasd.quote:Op zondag 5 september 2010 14:04 schreef Chau het volgende:
[..]
Dit, verbaasd me toch weer dat er weer een topic over hem is, zelfs als die een ban tot kerst heeft
quote:Op zondag 5 september 2010 13:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Plaatsvervangende schaamte. Wat een mongool. Hij komt de hele tijd niet uit z'n woorden, komt over als een kindje.Wat een überdroeftoeter.
Zoiets ja. Lachwekkende sneuheid, ook.quote:
Ja, bij Knoop in je Zakdoek.quote:Op zondag 5 september 2010 14:23 schreef j0rdiiii het volgende:
APHij komt binnenkort toch ook op de AVRO?
quote:
Hij is gebeldquote:
Nee, hij durft niet meer.quote:Op zondag 5 september 2010 14:23 schreef j0rdiiii het volgende:
APHij komt binnenkort toch ook op de AVRO?
Het lijkt wel Frank de Boerquote:Op zondag 5 september 2010 14:43 schreef ouyevoli het volgende:
ja eeeuhh
ja dat eeeuh
ja jaa ja eueeeh
euueeh
inderdaad, moest ik ook al aan denkenquote:Op zondag 5 september 2010 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het lijkt wel Frank de Boer
Hij is 15 en zit op het vmbo, wat verwacht je van hemquote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef Watertornado het volgende:
Maar zo'n ding heet gewoon een apostrof. Had 'ie best mogen weten.
Ik wil niet discrimineren op opleidingsniveau. Als je 15 bent hoor je dat te weten. Punt.quote:Op zondag 5 september 2010 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is 15 en zit op het vmbo, wat verwacht je van hem
Het is ap hoorquote:Op zondag 5 september 2010 15:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil niet discrimineren op opleidingsniveau. Als je 15 bent hoor je dat te weten. Punt.
Toen was het zonder geluidsfragment!quote:Op zondag 5 september 2010 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In ONZ was het topic al op slot geweest door het beleid daar, zie ONZ FB
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 5 september 2010 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen was het zonder geluidsfragment!
Maar wat nou als je van een smiley niet weet hoe je hem in het echte leven moet doen?quote:Op zondag 5 september 2010 15:11 schreef Saphia het volgende:
Samenvatting/transcriptie please,geluid op pc is kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |