Het lijkt wel Frank de Boerquote:Op zondag 5 september 2010 14:43 schreef ouyevoli het volgende:
ja eeeuhh
ja dat eeeuh
ja jaa ja eueeeh
euueeh
inderdaad, moest ik ook al aan denkenquote:Op zondag 5 september 2010 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het lijkt wel Frank de Boer
Hij is 15 en zit op het vmbo, wat verwacht je van hemquote:Op zondag 5 september 2010 15:02 schreef Watertornado het volgende:
Maar zo'n ding heet gewoon een apostrof. Had 'ie best mogen weten.
Ik wil niet discrimineren op opleidingsniveau. Als je 15 bent hoor je dat te weten. Punt.quote:Op zondag 5 september 2010 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is 15 en zit op het vmbo, wat verwacht je van hem
Het is ap hoorquote:Op zondag 5 september 2010 15:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil niet discrimineren op opleidingsniveau. Als je 15 bent hoor je dat te weten. Punt.
Toen was het zonder geluidsfragment!quote:Op zondag 5 september 2010 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In ONZ was het topic al op slot geweest door het beleid daar, zie ONZ FB
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 5 september 2010 15:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen was het zonder geluidsfragment!
Maar wat nou als je van een smiley niet weet hoe je hem in het echte leven moet doen?quote:Op zondag 5 september 2010 15:11 schreef Saphia het volgende:
Samenvatting/transcriptie please,geluid op pc is kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |