Nope.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:41 schreef Biogarde het volgende:
Heeft ie weleens een unban gehad van yvonne dan?
Je lult, ik heb hem nooit voortijdig unbanned.quote:
Hoi yvonne ik ben verlieft op jouwquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je lult, ik heb hem nooit voortijdig unbanned.
Nee, jij bent vertieft.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Hoi yvonne ik ben verlieft op jouw
quote:
Nou, wat ik wél weet is dat hij FOK! en de admins zó enorm kut vindt, dat breeduit heeft lopen rondgillen op GeenStijl, binnen een kwartier daar gebanned was en nu vast en zeker op hangende pootjes wil terugkomen hier.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef Chinless het volgende:
Diverse FOK!kers, incl. AP zelf denkt dat hij binnen de kortste keren weer unban krijgt van onze Yvonne.
Waarom denkt hij dat ?
Of hebben ze nog gelijk ook?
Met gemak.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, wat ik wél weet is dat hij FOK! en de admins zó enorm kut vindt, dat breeduit heeft lopen rondgillen op GeenStijl, binnen een kwartier daar gebanned was en nu vast en zeker op hangende pootjes wil terugkomen hier.
quote:AdvancedPower | 29-08-10 | 19:56
In principe heb je een permaban te pakken maar ik weet het goed gemaakt.
Tussen nu en 20.30 ga je een epistel maken over wat je allemaal dwars zat daar en waarom je graag hier wilt blijven.
Succes. De tijd begint nu.
kleingrutter | 29-08-10 | 20:00
Hij is daar ook gebanned?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, wat ik wél weet is dat hij FOK! en de admins zó enorm kut vindt, dat breeduit heeft lopen rondgillen op GeenStijl, binnen een kwartier daar gebanned was en nu vast en zeker op hangende pootjes wil terugkomen hier.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |