Nope.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:41 schreef Biogarde het volgende:
Heeft ie weleens een unban gehad van yvonne dan?
Je lult, ik heb hem nooit voortijdig unbanned.quote:
Hoi yvonne ik ben verlieft op jouwquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je lult, ik heb hem nooit voortijdig unbanned.
Nee, jij bent vertieft.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Hoi yvonne ik ben verlieft op jouw
quote:
Nou, wat ik wél weet is dat hij FOK! en de admins zó enorm kut vindt, dat breeduit heeft lopen rondgillen op GeenStijl, binnen een kwartier daar gebanned was en nu vast en zeker op hangende pootjes wil terugkomen hier.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:39 schreef Chinless het volgende:
Diverse FOK!kers, incl. AP zelf denkt dat hij binnen de kortste keren weer unban krijgt van onze Yvonne.
Waarom denkt hij dat ?
Of hebben ze nog gelijk ook?
Met gemak.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, wat ik wél weet is dat hij FOK! en de admins zó enorm kut vindt, dat breeduit heeft lopen rondgillen op GeenStijl, binnen een kwartier daar gebanned was en nu vast en zeker op hangende pootjes wil terugkomen hier.
quote:AdvancedPower | 29-08-10 | 19:56
In principe heb je een permaban te pakken maar ik weet het goed gemaakt.
Tussen nu en 20.30 ga je een epistel maken over wat je allemaal dwars zat daar en waarom je graag hier wilt blijven.
Succes. De tijd begint nu.
kleingrutter | 29-08-10 | 20:00
Hij is daar ook gebanned?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, wat ik wél weet is dat hij FOK! en de admins zó enorm kut vindt, dat breeduit heeft lopen rondgillen op GeenStijl, binnen een kwartier daar gebanned was en nu vast en zeker op hangende pootjes wil terugkomen hier.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeur niet.quote:
Nou, wat hij net geflikt heeft op GeenStijl e'n dan nog binnen een kwartier daar gebanned worden, is toch euh, knap te noemen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:47 schreef HeatWave het volgende:
Die kan echt nergens meer terecht, misschien komt ie eens tot inzicht dan, want zoals ie nu doet moet echt niemand hem.
Als je het leest: ga eens nadenken over je gedrag en doe er iets mee.
Nee?quote:
Deoxquote:
Het is een gave ja, maar wat voor gave, ik weet het niet preciesquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, wat hij net geflikt heeft op GeenStijl e'n dan nog binnen een kwartier daar gebanned worden, is toch euh, knap te noemen.
* Proest
Nee, dat was in ONZ. Waarom denkt AP + meer dat hij binnenkort weer unban heeft?quote:
Hoe staat het ervoor in het leven, deernige plooifreule? nog kutnewbies door bushokjes getieft?quote:
Is AP een newbie? Beetje wel hè.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hoe staat het ervoor in het leven, deernige plooifreule? nog kutnewbies door bushokjes getieft?
Wat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:47 schreef HeatWave het volgende:
Die kan echt nergens meer terecht, misschien komt ie eens tot inzicht dan, want zoals ie nu doet moet echt niemand hem.
Als je het leest: ga eens nadenken over je gedrag en doe er iets mee.
Je had me al een keer gequote hoorquote:
Jas, ik las nog eens terug, ouderdomquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je had me al een keer gequote hoor.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Hier is mij epistel:
Ik ben gebanned op FOK!. En dat zonder reden. Ik opende 1 topic over 'Arrogante sletjes' (wat een terechte klacht is) en ik werd meteen gebanned... Dat slaat toch nergens op? De mods en admins hebben het allemaal veel te hoog van zichzelf en denken dat ze oppermachtig zijn en alles kunnen maken. Omdat ze blauw/rood zijn, zijn ze ineens meer waard. Ook schelden ze vaak op users maar als dat omgekeerd is krijg je een ban aan je kont voor 'crewbashing'.
Daarom alleen al is FOK! niet erg een leuke site. En dan heb ik het alleen nog maar over de werknemers die daar rondlopen. Nu over de users. De users zijn een stel autisten die het leuk vinden om iemand te bashen. Zelf zijn ze de beste en al hun mede-users zijn een 'stel autisten of 'mongolen in rolstoelen.' Ook word ik moe van al die one-liners van: "Dat dit kan in Nederland", "Pics van je moeder." en "TS is een autist."
Ook wordt er volgens mij vaak meegelezen met PM-conversaties tussen users door admins omdat er veel mensen worden gebanned door het door PM'en van foto's of plaatjes...
Het is gewoon geen leuke site. FOK! in een paar woorden samengevat: kut, klote, pauperadmins en eentonig.
AdvancedPower | 29-08-10 | 20:16
Ik ben idd geen volendammerquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jas, ik las nog eens terug, ouderdom
En toen wassie meteen weggejoristquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Hier is mij epistel:
Ik ben gebanned op FOK!. En dat zonder reden. Ik opende 1 topic over 'Arrogante sletjes' (wat een terechte klacht is) en ik werd meteen gebanned... Dat slaat toch nergens op? De mods en admins hebben het allemaal veel te hoog van zichzelf en denken dat ze oppermachtig zijn en alles kunnen maken. Omdat ze blauw/rood zijn, zijn ze ineens meer waard. Ook schelden ze vaak op users maar als dat omgekeerd is krijg je een ban aan je kont voor 'crewbashing'.
Daarom alleen al is FOK! niet erg een leuke site. En dan heb ik het alleen nog maar over de werknemers die daar rondlopen. Nu over de users. De users zijn een stel autisten die het leuk vinden om iemand te bashen. Zelf zijn ze de beste en al hun mede-users zijn een 'stel autisten of 'mongolen in rolstoelen.' Ook word ik moe van al die one-liners van: "Dat dit kan in Nederland", "Pics van je moeder." en "TS is een autist."
Ook wordt er volgens mij vaak meegelezen met PM-conversaties tussen users door admins omdat er veel mensen worden gebanned door het door PM'en van foto's of plaatjes...
Het is gewoon geen leuke site. FOK! in een paar woorden samengevat: kut, klote, pauperadmins en eentonig.
Nou..hjj heeft wel in een aantal dingen gelijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Hier is mij epistel:
ONZIN.comquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
En toen wassie meteen weggejorist
Ach ja, uitgescheten op FOK!, idem dito op GS, dan blijft er nog over?
Viva.nl!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het blijft wel heel erg grappig natuurlijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |