Vlarpie is chaggie?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:38 schreef Vlarp het volgende:
Waar jij allemaal aan denkt bij wat onschuldige opmerkingen zeg
Goed idee.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg je dat ook altijd tegen Steve in bed?
En ja het niet in één keer op krijgt moet je gewoon het kurkje erin doen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Dat is MIJN kado? Een volle Steve?
Om wat? Leeg te felchen of zxo?
(ieh wat een Mikese opmerking!)
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als je het niet in één keer op krijgt moet je gewoon het kurkje erin doen.
Ga jij eerst je jas eens zoeken!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zal eens tegen je gaan daggeren!
Friso, 24 Septquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zal eens tegen je gaan daggeren!
Hij lag in de was.quote:
en op internet ook nergens meer te koop ? bij b.v. drogisterijnet.nl of zo ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Mijn krulspul van de kapperszaak is uit de handeeeeel
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Homokroeg in de omtrek
Misschien weet hier iemand iets voor die kerel van dat topic?
zou zo maar kunnen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:33 schreef Ang3l het volgende:
TMM... de mail van Parktheater gezien? De affiches voor Fura werden te gruwelijk bevonden en ze gaan ze censurerenIk vermoed ene marketingstunt hoor.
dat vind ik wel een uitdaging, want wanneer is iemand vol?quote:
stuur es een linkje aub ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo'n mooie versie van Les Miserables gevonden (op jukebox wonderer) de 2010 i dreamed a dreamed versie, zelden zo'n complete versie gevonden.
nieuwe orkestratie , veel meer tempo in sommige nr's wat de woede/emotie's versterkt mooi hoor
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Dat is MIJN kado? Een volle Steve?
Om wat? Leeg te felchen of zxo?
(ieh wat een Mikese opmerking!)
tot de oogjes wit zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat vind ik wel een uitdaging, want wanneer is iemand vol?
neequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
net of niemand wist wat dat was.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, daar ben jij voor om ons dat soort dingen te leren
maar breng je het ook uit in praktijk?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, daar ben jij voor om ons dat soort dingen te leren
ik ken dat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:50 schreef Bartjebart het volgende:
Op zaterdagmiddag boodschappen doen![]()
STOM STOM STOM
oogjes?quote:
Kun jij je ogen wijd open houden als er allemaal prut in zit?quote:
heeft met alphamale te maken. beetje denigrerend.quote:
iewwquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kun jij je ogen wijd open houden als er allemaal prut in zit?
Leuk, zo'n organisatie die heel enthousiast is over hetgeen dat ze organiserenquote:"Geen leuke muziek, maar mooie muziek", vindt de organisatie.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk, zo'n organisatie die heel enthousiast is over hetgeen dat ze organiseren.
Ja nu hangen er dus witte plakkaten overheen met de tekst "Te schokkend". Ruikt naar marketingquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen.
Zo ver ik weet was dit de foto voor het affiche, en zo gruwelijk vind ik die niet
[ afbeelding ]
ze zijn daar goed in marketing, vorig jaar waren ze zelfs in het journaal met hun voorstelling
Ja... toch zullen we moeten, er is echt NIKS in huisquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:50 schreef Bartjebart het volgende:
Op zaterdagmiddag boodschappen doen![]()
STOM STOM STOM
Oeh, ga ik even zoeken!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo'n mooie versie van Les Miserables gevonden (op jukebox wonderer) de 2010 i dreamed a dreamed versie, zelden zo'n complete versie gevonden.
nieuwe orkestratie , veel meer tempo in sommige nr's wat de woede/emotie's versterkt mooi hoor
Ik wil daarheen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen.
Zo ver ik weet was dit de foto voor het affiche, en zo gruwelijk vind ik die niet
[ afbeelding ]
ze zijn daar goed in marketing, vorig jaar waren ze zelfs in het journaal met hun voorstelling
Hee broertjequote:
Hoi, wanneer kom je weer eens naar huis in het weekend?quote:
Heb je Wonderers was al langsgebracht dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi, wanneer kom je weer eens naar huis in het weekend?
Oui, elke vrijdag.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je Wonderers was al langsgebracht dan?
Geen leuke klusmeneer ingehuurd?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
4 kleine klusjes in huis en de hele dag bezig. Ik kan geen bouwmarkt meer zien.
Zo ben ik.quote:
Je verraadt jezelf nu wel een beetjequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi, wanneer kom je weer eens naar huis in het weekend?
Een beetje? Hij valt nu 2x door de mandquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je verraadt jezelf nu wel een beetje
Paaskonijn is een veel oudere kloonquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dan hoef ik ook niet meer onder die kloon te posten.
Ook niet echt een complimentquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:01 schreef Peter het volgende:
Des zegt net dat ik in het begin van posten hier net een Waxxer-light was![]()
!
Voor mensen zoals jou hebben we een naam... naiefquote:
Sodetu zeg dat was helder water!quote:
ja iedereen was er stil van, sodetuquote:
Ik ben zo lui dat ik m'n ogen nog maar net kan open houdenquote:
maar vertel eens een week geleden had je het er nog over dat je een date had, en nu is het al je vriendje, jij gaat of heel snel, of dat lijkt maar zoquote:Op zondag 5 september 2010 15:33 schreef Stecky het volgende:
Heeft iemand al Dinner for Schmucks gezien??? Ga er vanavond heen met mun vriendje![]()
![]()
Is het over 2 weken ook weer uit, hebben we dat ook gehadquote:Op zondag 5 september 2010 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar vertel eens een week geleden had je het er nog over dat je een date had, en nu is het al je vriendje, jij gaat of heel snel, of dat lijkt maar zo
ja IEMAND moet toch in zijn voetsporen tredenquote:Op zondag 5 september 2010 17:25 schreef wonderer het volgende:
Nou, waarom zijn jullie zo kritisch? Missen jullie Deceit of zo?
Wat jammer nou.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je verraadt jezelf nu wel een beetje
Pecheur is toch die tent waar die ouwe kerels op de jonkies geilen? Dan lijkt het me nogal duidelijkquote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Wat betekent dit bord?
Routekaart voor vissersroute voor wandelaars ?quote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Wat betekent dit bord?
Het gaat om het bord erboven, niet om wat eronder staat.quote:Op zondag 5 september 2010 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pecheur is toch die tent waar die ouwe kerels op de jonkies geilen? Dan lijkt het me nogal duidelijk
dat er een route voor Nordicwalkers isquote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Wat betekent dit bord?
had je niet kunnen/willen treinen?quote:Op zondag 5 september 2010 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Etentje in Utrecht terwijl de A2 half is afgesloten is kut
Als ze me hadden verteld dat het restaurant op een steenworp afstand van het Centraal Station lag welquote:Op zondag 5 september 2010 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je niet kunnen/willen treinen?
Ik ben er nietquote:Op zondag 5 september 2010 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Etentje in Utrecht terwijl de A2 half is afgesloten is kut
Ik heb bij Blauw gegeten... Indonesisch... was verdomd lekkerquote:
Ergens in de buurt van Stairway to Heavenquote:
Jij hebt liever een jongetje zonder schaamhaar?quote:
Wat is oud? Als je boven de 25 oud noemt dan "nee, niet iedereen is hier oud".quote:
Het liefst tussen de 6 en 8, ja.quote:Op zondag 5 september 2010 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt liever een jongetje zonder schaamhaar?
Morgen beginnen de scholen weer!quote:Op zondag 5 september 2010 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het liefst tussen de 6 en 8, ja.
I knowquote:Op zondag 5 september 2010 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morgen beginnen de scholen weer!
ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen heb ik mijn laatste week vrij.
Ik mag vanaf dinsdag eindelijk weer.quote:Op zondag 5 september 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen heb ik mijn laatste week vrij.
Gecondoleerd!quote:Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik mag vanaf dinsdag eindelijk weer.Na meer dan 3 maanden.
Jammer dat je al bezet bent!quote:
Yay. Heb je al cadeau's voor je verjaardag gehadquote:Op zondag 5 september 2010 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Miguell uit Portugal was hier vanaaf.
Heb hem The Fall door z'n strot geduwd.
He liked it!
Ah, daarom op zoek naar een nieuw vriendje?quote:Op zondag 5 september 2010 23:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Helaas is mijn broertje net 9 geworden, turn off.
In ieder geval GÉÉN geitjequote:
Oh. Nou. Ehm. Dan moet ik even terug naar de kinderboerderij.quote:
Leuke dingenquote:
Jokertje op je verjaardag? Das pas hip!quote:Op zondag 5 september 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuke dingen
Of een uuuuuuuh... weettiknie
Een aanraderfilm?
Zo'n kaartspel is best goedkoop tegenwoordigquote:Op maandag 6 september 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jokertje op je verjaardag? Das pas hip!
maar je betaald je wel blauw aan gel en zonnebank om dat dan wel in de huidige staat te houdenquote:Op maandag 6 september 2010 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo'n kaartspel is best goedkoop tegenwoordig
jarig was?? Gefeliciteerd jongenquote:Op zondag 5 september 2010 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Miguell wist niet dat ik jarig was
Had hem al 1,5 jaar niet gezien of zo omdat ie weer in Portugal woont.
Dus was wel ff leuk
lekkere gastquote:
slow gay weekendquote:Op maandag 6 september 2010 02:11 schreef mike_hunt het volgende:
Nog steeds dit topic? iedereen afwezig dit weekend..
jij nog wat bijzonders gedaan het weekend?quote:
Nee, vreemd genoeg doen ze hier er niet aanquote:Op maandag 6 september 2010 02:51 schreef wonderer het volgende:
MikeyGa je nog wat aan labor day doen morgen?
Nee, ben. Woensdag pasquote:Op maandag 6 september 2010 02:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jarig was?? Gefeliciteerd jongen
quote:Op zondag 5 september 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Ok, dan hou ik die leuke mediterrane kerel met lichte ogen, mooi lijf en leuke gespreksvaardigheden wel voor mezelf en ga ik voor jou een filmpie kopen.
Maar Mieke heeft toch geen Labor op dit moment, dus hoeft hij die dag ook niet te vierenquote:Op maandag 6 september 2010 04:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, vreemd genoeg doen ze hier er niet aan
Ja, z', butt was ook vrij aardigquote:
Prop je dvd maar waar de zon niet schijnt en geef de gebruinde zonnegod maar aan mij!!quote:Op maandag 6 september 2010 08:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, z', butt was ook vrij aardig.
quote:Op maandag 6 september 2010 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prop je dvd maar waar de zon niet schijnt en geef de gebruinde zonnegod maar aan mij!!
Niet dat we je weg willen hebben, per se, maar inderdaad: [Bi Yourself] # 93.. Let's MakeBelieve...quote:
wie zijn dat?!quote:
Die rechtse ken ikquote:
Ben jij bi?quote:
Technisch gesproken ben ik ook bi... ik heb in het verleden ook vrouwen geneuktquote:
Bi is toch dat je zowel vrouwen als mannen aantrekkelijk vindt en er het bed mee deelt/heb gedeeld?quote:
Ja, of is het als je je er verliefd op kan worden?quote:Op maandag 6 september 2010 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bi is toch dat je zowel vrouwen als mannen aantrekkelijk vindt en er het bed mee deelt/heb gedeeld?
Ik vind het ook altijd een lastig iets
*LOL* Nou hebben we beide een geweldige nieuwe UI zie ikquote:
Het is toch meer waar je nu verliefd op zou kunnen worden?!quote:Op maandag 6 september 2010 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Technisch gesproken ben ik ook bi... ik heb in het verleden ook vrouwen geneukt
Het idee alleen al dat Mieke een Gouden Sterretje heeftquote:Op maandag 6 september 2010 16:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is toch meer waar je nu verliefd op zou kunnen worden?!
Je bent dan alleen geen goldstar... #mike
Mja, alsof die terminologie klopt... transseksueel heeft ook niks met seks te maken tenslottequote:Op maandag 6 september 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, of is het als je je er verliefd op kan worden?
biseksueel... seks... doet vermoeden dat het al bij seks is ja.
Lastig iets altijd, die labels
Da's geen rozequote:
Ik zeg toch ook "doet vermoeden"quote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, alsof die terminologie klopt... transseksueel heeft ook niks met seks te maken tenslotte
Ja, dat ben ik met je eens. Mensen schermen veel te snel met allerlei hokjes, maar die hokjes, hoewel misschien technisch juist, dreggen ook een bepaald beeld op waar iemand zich helemaal niet in hoeft te vinden.quote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "doet vermoeden"
Ik persoonlijk vind je niet bi omdat je ooit eens seks met een vrouw hebt gehad
Als je er nu nog op kan vallen... dan wel. Vallen. Dus niet eens dronken foutje
1 woord!quote:
Second thatquote:Op maandag 6 september 2010 19:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1 woord!
GENIAAAAAAL
Ik heb nog nooit zo hard gelachen!
Doeiquote:Op maandag 6 september 2010 19:45 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, met die roze parade hier stop ik met posten hoor!
*dreig*
Hiquote:
Neeheeeeeee magenta! Jezus zeg! Hoe dom van je!quote:Op maandag 6 september 2010 19:45 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, met die roze parade hier stop ik met posten hoor!
*dreig*
quote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Neeheeeeeee magenta! Jezus zeg! Hoe dom van je!!
*LOL* Krijg nu de vraag van een vriendin of ik zin heb mee te gaan naar Ginger Ninja in de effenaar 19 septquote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef Vlarp het volgende:
21 september naar Ginger Ninja in Rotown
Dat was mijn eerste plan, maar was voor Vlarp niet zo handig.quote:Op maandag 6 september 2010 20:42 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Krijg nu de vraag van een vriendin of ik zin heb mee te gaan naar Ginger Ninja in de effenaar 19 sept
Steve vroeg het me ook eerst voor de 19equote:Op maandag 6 september 2010 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Krijg nu de vraag van een vriendin of ik zin heb mee te gaan naar Ginger Ninja in de effenaar 19 sept
Ik dacht tot aan 4.59: Waarom moeten mensen hier zo om lachen maar daarna ging ik ook stuk.... die klapquote:
Ik ben er de 19equote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik doe het lekker welEn volgens mij gaat TV daar ook.
Da's dan toch veel leuker? Besides, tis een zondag
Imbruglia...quote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht tot aan 4.59: Waarom moeten mensen hier zo om lachen maar daarna ging ik ook stuk.... die klap
En niet weten wie Natalie Umbruglia is is sowieso al
Torn
Natalie
Ik dus misschien ookquote:
En een werkdag wel?quote:Op maandag 6 september 2010 20:56 schreef Vlarp het volgende:
Ja, nou, weet je, ik wilde daar ook wel, maar op zondag is dat echt niet handig voor mij!
Ik moest aan Umbrella denkenquote:
Neequote:
Dat was echt zo gaaf gedaanquote:Op maandag 6 september 2010 21:40 schreef Steve het volgende:
Bedankt Ang3l, nu zit ik voor de zoveelste keer het einde van SFU te kijken op youtube.
Six Feet Under.quote:
Ooohh ja, dat is wel een aanrader. Dankzijquote:
Linkje? ik ben het alweer vergeten. Was het niet dat ze laten zien hoe iedereen doodgaat of zo?quote:Op maandag 6 september 2010 21:40 schreef Steve het volgende:
Bedankt Ang3l, nu zit ik voor de zoveelste keer het einde van SFU te kijken op youtube.
quote:Op maandag 6 september 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Linkje? ik ben het alweer vergeten. Was het niet dat ze laten zien hoe iedereen doodgaat of zo?
Ja, nou, sorryquote:Op maandag 6 september 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Goede spoiler
.
Ik ben slapen.!
Ik had haar niet herkend hoorquote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef TheVulture het volgende:
En niet weten wie Natalie Imbruglia is is sowieso al
Torn
Natalie
Ik heb het ook in twee keer moeten doen.quote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben na seizoen 1 van Six Feet Under afgehaakt. De gestoorde broer van Brenda hing mij de keel uit.
Als je Billy al gestoord vond, dan verdiep je maar niet in haar moederquote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben na seizoen 1 van Six Feet Under afgehaakt. De gestoorde broer van Brenda hing mij de keel uit.
Weggehaaldquote:Op maandag 6 september 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Linkje? ik ben het alweer vergeten. Was het niet dat ze laten zien hoe iedereen doodgaat of zo?
Ja, ook erg handig dat mensen het gaan quoten zodat het geen zin heeft om het nog tussen spoilers te zetten.quote:Op maandag 6 september 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg handig voor de mensen die net hebben aangegeven dat ze het nog niet afgekeken hebben
quote:Op maandag 6 september 2010 22:14 schreef Dizer het volgende:En de winnaars zijn
Steve
Snieklaas
Remunj88
Lush-lady
GapClio
quote:Op maandag 6 september 2010 22:44 schreef Steve het volgende:
Ik he kaartjes voor La Fura dels Baus gewonnen.
Heb het al weggehaald hoor.quote:Op maandag 6 september 2010 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ook erg handig dat mensen het gaan quoten zodat het geen zin heeft om het nog tussen spoilers te zetten.
Ja kreeg ook een pm'etje.quote:Op maandag 6 september 2010 22:45 schreef Ang3l het volgende:
Ow je had het al gezien
Ik ga er zaterdag heen.
Maare, zondag heb je toch plannen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:28 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* Vrijdag flink dansen, zaterdag niet. Zondag flink dansen, maandag niet. Dinsdag dansen..... zo kom ik toch nooit van mijn "begin-van-het-seizoen"-spierpijn af?!
Gefeliciteerd Wonquote:Op dinsdag 7 september 2010 07:53 schreef wonderer het volgende:
Iedereen wakker? Mooi, dan kan ik naar bed
Ik heb getennist jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:33 schreef creno het volgende:
Gefeliciteerd wonderer !!
TV heb je gisteren nog getennist ? En doe je dit naast Devarana ?
Devarana is een sauna, en daar was ik gisteren en ik had het idee dat er naast de sauna een aantal tennisbanen lagen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb getennist jaen gewonnen
Ik speel een toernooitje in DB deze week
En wat is Devarana?
Oh verrek, even gegoogled, dat ligt praktisch naast mijn ouderlijk huis.. die tennisbanen heb ik wel eens gespeeldquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:43 schreef creno het volgende:
[..]
Devarana is een sauna, en daar was ik gisteren en ik had het idee dat er naast de sauna een aantal tennisbanen lagen.
Anders hadden we bloot naast je gezetenquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh verrek, even gegoogled, dat ligt praktisch naast mijn ouderlijk huis.. die tennisbanen heb ik wel eens gespeeld
Maar gisteravond niet
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:51 schreef creno het volgende:
[..]
Anders hadden we bloot naast je gezeten
Ik ben ook niet zo van de sauna... maar da's meer voor de hitte dan voor de schaamtequote:
Ik dacht dat dat soort dingen alleen in gaysauna's gebeurenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef creno het volgende:
We werden gisteren nog achterna gezeten door een hitsig oud opaatje.
We zaten in de licht-therapie-sauna en daarna gaan afkoelen, dat oude mannetje liep een paar keer langs en ging toen ook douchen, maar wij waren net klaar.
Wat later zaten we in de film-sauna, een gezicht verscheen voor het raam (daar stond: Hij, de oude man van de douches) en kwam toen ook naar binnen. Maar hij zat ipv naar het scherm gewoon naar ons te kijken, even later ging ie wat hoger en dichterbij zitten, maar onze tijd was voorbij dus wij gingen weer afkoelen.
Later in het voetenbad zagen we hem nog bij andere sauna's binnekijken en naar binnengaan waar ook een paar gasten zaten.
Zitten we nog wat later in het kruidenbad met zijn tweeën, wie komt er binnen en gaat naast ons zitten (terwijl er tegenover ons meeeer dan genoeg plaats was).... ik zat echt mijn lach heel erg in te houden. Toen ie ook weer steeds dichterbij kwam zijn we eruit gegaan en naar het stoombad, maar daar is ie niet meer geweest. (ik denk dat ie me toch heeft horen lachen).
Cruisen in de straight sauna?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:06 schreef creno het volgende:
We werden gisteren nog achterna gezeten door een hitsig oud opaatje.
We zaten in de licht-therapie-sauna en daarna gaan afkoelen, dat oude mannetje liep een paar keer langs en ging toen ook douchen, maar wij waren net klaar.
Wat later zaten we in de film-sauna, een gezicht verscheen voor het raam (daar stond: Hij, de oude man van de douches) en kwam toen ook naar binnen. Maar hij zat ipv naar het scherm gewoon naar ons te kijken, even later ging ie wat hoger en dichterbij zitten, maar onze tijd was voorbij dus wij gingen weer afkoelen.
Later in het voetenbad zagen we hem nog bij andere sauna's binnekijken en naar binnengaan waar ook een paar gasten zaten.
Zitten we nog wat later in het kruidenbad met zijn tweeën, wie komt er binnen en gaat naast ons zitten (terwijl er tegenover ons meeeer dan genoeg plaats was).... ik zat echt mijn lach heel erg in te houden. Toen ie ook weer steeds dichterbij kwam zijn we eruit gegaan en naar het stoombad, maar daar is ie niet meer geweest. (ik denk dat ie me toch heeft horen lachen).
Ligt eraan met wie je bentquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Sauna = bah
Zowel de hitte als het feit dat ik me dan ongemakkelijk voel
Ja dat dacht ik ook, dit was dus weer een reden om daar dus niet heen te gaan. (ik ga die mannen volgens mij vierkant uitlachen)quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort dingen alleen in gaysauna's gebeuren
Tja als ie om een praatje verlegen zat had ie daar dus gelegenheid genoeg voor gehad, 't kwam inderdaad over als cruisen.quote:
Voor mij nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie je bent
Wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*streept van to do lijst met Ang3l af*
Ik ben niet preuts aangelegd, maar sauna's zijn eng.quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Sauna = bah
Zowel de hitte als het feit dat ik me dan ongemakkelijk voel
nee, geweldig juist!quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben niet preuts aangelegd, maar sauna's zijn eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |