Ik deed het alleen omdat jij het gedaan had hoorquote:
Oh. Nou, goed dan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik deed het alleen omdat jij het gedaan had hoor.
Ja maar hij is ook diep, net als jijquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens met Ang3l afspreken, die woont in Eindhoven en is ook single.
dank je!quote:
Wel terugdoen dinsdag he?quote:
quote:
Ja, wij daarentegen zijn een ander genrequote:Op vrijdag 3 september 2010 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook diep, net als jij
Oh, maak je niet druk, er is toch niks te meldenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef mike_hunt het volgende:
@Wonderer
Zal straks je blog lezen, loop achter.
December is een goeie neukmaand?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk!
wat zijn er veel jarig in september....
De donkere dagen voor Kerstquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
December is een goeie neukmaand?
Ik ben technisch gezien van novemberquote:
Zeg troela, Erik en ik hebben hem ook alsnog ingevuld hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dank je Creno, zo maken we dit topic toch nog tot een sucses
Volgens mij zijn de meeste verjaardagen in Juli...quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk!
wat zijn er veel jarig in september....
laatste week juli/begin augustus, 5 fokkers in een week?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste verjaardagen in Juli...
die vrienden hebben gelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
IK merk het vooral hier in Nederland. Vrienden van me die al getrouwd zijn en b.v. een kindje hebben vinden mij onvolwasssen omdat ik doe waar ik zin in heb. Vooral vrouwen zeggen dat, de mannen zijn soms 'jaloers'.
en blijf dat vooral ook doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die vrienden hebben gelijk
jij gedraagt je ook heerlijk onvolwassen![]()
eenschquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is A Single Man een mooie film zeg. Sodeju.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is A Single Man een mooie film zeg. Sodeju.
Alleen was ik het niet zo eens met het accent van Julianne Moore, maar dat is maar een detail.quote:
quote:Spetterende optredens van oa. De Diamonds, Grandioos en de Chaamse carnaval. Zij eindigden respectievelijk als nummer 1,2 en 3. Het publiek reageerde euforisch toen Lady Gaga haar entree maakte. Op hakken van 20 cm. met daarboven nog meer dan 2 meter oogstrelende vrouwelijkheid, verleidde deze diva de met stomheid geslagen jury.
Ik ken hem van seizoen 1 en 2 van SKINS:quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
En het is zo gek dat die student dezelfde jongen is als dat (stomme) kind uit About a boy.
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb er zin in vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |