dan is daar het gat van de deurquote:
wees nou eens sportief en bedenk de handigheid hiervanquote:
Wat moet ik daarmee?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan is daar het gat van de deur
Van de mensen die me boeien en die ikquote:Op donderdag 2 september 2010 21:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wees nou eens sportief en bedenk de handigheid hiervan
jaaaaaaaaaaaaa nog 40 min.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef creno het volgende:
ik kijk eerst effe exp. robinson en oh oh..
[HOMO] #2477 - Tragedy, that's itquote:Op donderdag 2 september 2010 21:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
wees nou eens sportief en bedenk de handigheid hiervan
juist!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van de mensen die me boeien en die ikvind heb ik geen lijstje nodig want daar weet ik al alles van...
huh? dacht dat je oudgediende was.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:22 schreef Steve het volgende:
[..]
[HOMO] #2477 - Tragedy, that's it
Die komt volgende week pas, net als de tafelquote:Op donderdag 2 september 2010 21:11 schreef mike_hunt het volgende:
@Ang3l, Eindelijk hangt alles.en waar is die bank?
en dat lijstje wil je niet hier copy pasten?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:22 schreef Steve het volgende:
[..]
[HOMO] #2477 - Tragedy, that's it
Nee. Maar dat hebben ze zelf gedaanquote:Op donderdag 2 september 2010 21:19 schreef mike_hunt het volgende:
klopt dat wel, ang3l. "Keren we op vanavond terug".......
Neukenquote:
Er wordt niet geneuktquote:Op donderdag 2 september 2010 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neuken
Kun je daarna je zonden weer overdenken.
kill themquote:Op donderdag 2 september 2010 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar dat hebben ze zelf gedaan
Ik had er staan "Keren we op 29-10 terug".
Zij hebben de datum eruit gehaald en er "vanavond" in de plaats gezet... maar dan moeten ze wel OP weghalen
partypooperquote:Op donderdag 2 september 2010 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee ik ga dat niet invullen, toen niet, nu niet, nooit niet.
Nee, omdat ik het raar vindquote:Op donderdag 2 september 2010 21:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom vraag je dat? omdat ik morgen eindelijk volwassen word?![]()
quote:
Geeeeeen ideequote:Op donderdag 2 september 2010 21:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Wie heeft die vragen eigenlijk bedacht?
Hijs best schattig...quote:
Jokertjequote:
van wie niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Laten we het subtiel houden. Ik krijg hem er niet van omhoog.
Ik meld me aanquote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef creno het volgende:
Nou als er een spin-off van komt moet dat zijn: Woohhoooo playa del ingles (8 homo's in een villa op gran canaria).
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef creno het volgende:
Nou als er een spin-off van komt moet dat zijn: "Woohhoooo playa del ingles" (8 homo's in een villa op gran canaria).
quote:
Nee die kerel is eng...quote:
Hahaha ja heb je daar geen last van gehad?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Op 1 ongelukje na dus, boren op de stroomdraad
ja, geweldig he.quote:
De middelste schroef kan er nu dus niet helemaal in, in de muur. Als ik hem verderdraai raak ik de draadquote:Op donderdag 2 september 2010 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha ja heb je daar geen last van gehad?
Nee helemaal nietquote:Maar in de winkel was het geen probleem?
Als gasten zoals Sniper haar niet moeten, met wat voor jongens lukt het dan wel?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:28 schreef creno het volgende:
Barbie: ik wil zoenen
die gast zegt nee, en ze doet haar haar voor haar ogen, alsof we dan niet zien dat ze een onwijs blauwtje loopt.
ECHT engquote:
Alleen als ie z'n bek houdt. Man o man wat een kapsoneslijer zeg!quote:Sniper
Tonyquote:Op donderdag 2 september 2010 22:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als gasten zoals Sniper haar niet moeten, met wat voor jongens lukt het dan wel?
Je hebt een buis geraakt?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De middelste schroef kan er nu dus niet helemaal in, in de muur. Als ik hem verderdraai raak ik de draadMaar hij hangt stevig genoeg hoor.
[..]
Nee helemaal niet
Nee de stroomdraadquote:Op donderdag 2 september 2010 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt een buis geraakt?
nee, het was rtl5....tis Jershey Shore-light...quote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook kijkenHeef tSBS uitzending gemist?
www.rtlgemist.nlquote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook kijkenHeef tSBS uitzending gemist?
Welke stroomdraad?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee de stroomdraad
En ik niet, pap. Ik was ff eten halen.
Stop was er uitgeknald. maar de draad is niet stuk.
Nieuwe stop erin, schroef minder ver de muur in, en alles doet het weer.
Jersey Shore. Daar deed het me ook aan denken. Of de "jongeren op vakantie"/"proppers"-programma's uit de jaren '90.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, het was rtl5....tis Jershey Shore-light...Heb je dat weleens gezien?
wat ordinairquote:Op donderdag 2 september 2010 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb Oh Oh Cherso gemist
Ik zat aan het bier op een verwarmd terras waar Tomasso bediende
In Rotterdam? Wat dan weer redelijk vergelijkbaar is met de mentaliteit in Den Haag... dus misschien zat je juist wel dichterbij de realiteit dan wijquote:Op donderdag 2 september 2010 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Ordinair waren we wel jaquote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Rotterdam? Wat dan weer redelijk vergelijkbaar is met de mentaliteit in Den Haag... dus misschien zat je juist wel dichterbij de realiteit dan wij
geen HIPS?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Apart jaquote:
Die in de muur verstopt zatquote:
The Villaquote:Op donderdag 2 september 2010 22:42 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Jersey Shore. Daar deed het me ook aan denken. Of de "jongeren op vakantie"/"proppers"-programma's uit de jaren '90.
Hoe ie in het begin steeds lijkt te herhalen, maar de dansers heel subtiel veranderen totdat er op het eind nog maar 1 staat.quote:
Ik vind Rotterdam en Den haag qua ordinairheid idd wel een beetje vergelijkbaarquote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Rotterdam? Wat dan weer redelijk vergelijkbaar is met de mentaliteit in Den Haag... dus misschien zat je juist wel dichterbij de realiteit dan wij
jaaaa, dat was ook wel leuk om te zien.. die Engelsen.quote:
Oh Oh Cherso zorgt voor briljante quotes!quote:Het voordeel van goede haargel, dat je haar altijd goed zit.
alsof wij brabanders niet ordinair kunnen zijn ?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam en Den haag qua ordinairheid idd wel een beetje vergelijkbaar
Ik kan bepaalde wijken in DB opnoemen waar je inderdaad net zo'n hilarische serie mee kan makenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:03 schreef creno het volgende:
[..]
alsof wij brabanders niet ordinair kunnen zijn ?
Zeg ik dat ergens?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:03 schreef creno het volgende:
[..]
alsof wij brabanders niet ordinair kunnen zijn ?
ik heb thuis ook nog vakantievideosquote:Op donderdag 2 september 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde wijken in DB opnoemen waar je inderdaad net zo'n hilarische serie mee kan maken
quote:In navolging op #OhOhCherso komt omroep MAX eind 2010 met "JaJa Appelscha". Hierin 8 bejaarde vrijgezellen in een bunglowpark die los gaan.
ik heb dit idee al doorgespeeld naar OUTTV.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef creno het volgende:
Nou als er een spin-off van komt moet dat zijn: "Woohhoooo playa del ingles" (8 homo's in een villa op gran canaria).
quote:
Daar zitten wel eens vaker draden in, in muren.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh lekker veilig ook.
Sitges kan ookquote:Op donderdag 2 september 2010 23:09 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb dit idee al doorgespeeld naar OUTTV.
of Ibizaquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
Het erge is, mijn broertje is ook zo'n typeMisschien nog net iets intelligenter, maar... wow...
Ben jij het broertje ?quote:
Ja.quote:
Oh, hoi broerquote:
Hoi.quote:
Ja, hij was het nakomertje.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef creno het volgende:
@ won en paas: wow schelen jullie tien jaar?
of ben ik weer goedgelovig ?
Zoveel scheelt dat toch niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:33 schreef creno het volgende:
@ won en paas: wow schelen jullie tien jaar?
of ben ik weer goedgelovig ?
Oeps. Awkward!quote:
Namens mijn teamleidster bedanktquote:
Ja ik weet wel wat vrouwen lekker vinden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Namens mijn teamleidster bedankt
Ik val er niet op, maar het is wel echt een soort van grieks standbeeld van schoonheidquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat vrouwen lekker vinden.
misluktquote:
Maar jij bent ook geen vrouw...toch? *kijkt in ang3l's boxer*quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val er niet op, maar het is wel echt een soort van grieks standbeeld van schoonheid
*pakt tas en gaat naar huisquote:
lang zal die levenquote:
Dat had je toch kunnen ruiken voordat je er aan begon?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
mag ik de opzet van dit topic als verloren beschouwen, ik steek ook eens mijn nek uit zeg!!
Ben je jarig?quote:
niemand rekent dat jou aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
mag ik de opzet van dit topic als verloren beschouwen, ik steek ook eens mijn nek uit zeg!!
Dank je... scheelt mij weer een paar woordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat had je toch kunnen ruiken voordat je er aan begon?
Er was niemand die er op reageerde met " O wat leuk!" en ook niemand die het zelf maar deed bij het openen van het topic
dank je, jongenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lang zal die leven
lang zal die leven
lang zal die leven
in de gloria
in de gloria
in de gloria
hieperdepiep hoera
hieperdepiep hoera
hieperdepiep hoera
en lees je email
Kep geen hemd aan, xit alleen in mijn boxer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan vanaf hier niet zien of zijn hemd uit de broek hangt
Feliquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Gefeliciteerd Mike!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dank je wel, jongenquote:
36?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef Yurithemaster het volgende:
Mike feli met je 36ste verjaardag
quote:
kijk uit wat je zegt, je bent woensdag immers zelf ook de klosquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
35 zeg.... jezus... dan had ik misschien 2 kits moeten geven!
Wat leuk, een aubade!quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
35 zeg.... jezus... dan had ik misschien 2 kits moeten geven!
33 toch?quote:
quote:
Nee hoerquote:
dank uquote:
ja maar zij is in haar early hundredsquote:
quote:
we zijn met z'n allen onderweg naar de 40quote:
ik heb alvast een voorsprong genomenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we zijn met z'n allen onderweg naar de 40
Sommige vrienden houden niet van veranderingen. Daarom blijf ik steeds 29, ik doe het voor hen..quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
En toch ben ik het daar wel mee eens...quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Ach je bent zo oud als je je voelt
Yeah. Right. In je eigen ogen misschien
houd mij erbuiten stelletje oude lijkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
houd mij erbuiten stelletje oude lijken
Nou je kan je hartstikke 15 voelen hoor, maar je blijft 30+quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toch ben ik het daar wel mee eens...
Het gaat om je levensinstelling
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toch ben ik het daar wel mee eens...
Het gaat om je levensinstelling
ik merk het soms aan het uitgaan. dat ik soms toch een dag nodig heb om bij te komen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou je kan je hartstikke 15 voelen hoor, maar je blijft 30+en je lichaam ook
go and cheer somebody else up, will ya.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan zijn jullie nog ouder en verlepter
gai ok, gai bent ok onderweg naor de virtigquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
houd mij erbuiten stelletje oude lijken
'met een echte regisseur: Dick Boonman'quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)-toneelworkshops.ece
kijk nou in de krant
dat wist ik zelf niet eens!!!
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik merk het soms aan het uitgaan. dat ik soms toch een dag nodig heb om bij te komen.
Neemt niet weg dat je dan nog wel steeds van alles kunt ondernemenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat zodra je 50 word niet automatisch naar de kerstmarkt in Oberhausen hoeft.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanaf de dag dat je geboren bent ben je opweg naar de dood!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gai ok, gai bent ok onderweg naor de virtig
Da's wat andersquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat zodra je 50 word niet automatisch naar de kerstmarkt in Oberhausen hoeft.
Dat bedoel ik dus ookquote:
Maar dat vind ik niet echt een "je bent zo oud als je je voelt".quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je dan nog wel steeds van alles kunt ondernemen
Ik ken ook zat 30'ers die zich al bij de dood hebben neergelegd
ja precies, pas vanaf 11 november ben ik een echte regisseur, als ik slaag tenminstequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
'met een echte regisseur: Dick Boonman'
ja dat is ook wat ik al jaren doe, wachten op de doodquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanaf de dag dat je geboren bent ben je opweg naar de dood!
Ik welquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat vind ik niet echt een "je bent zo oud als je je voelt".
Wachten op de dood is een beetje dom hequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat is ook wat ik al jaren doe, wachten op de dood
Zoals gisteren bij Oh Oh dat die gast in zijn nest lag te kotsen. Ja dat is 'grappig' als je 20 bent, maar als je 40 bent is dat toch wel sneu.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BijvoorbeeldMaar goed, dan voel je je die dag ook weer geen 15, dus als je dan zo oud bent als je je voelt is dat ook geen 15 meer
Maar ik vind "Je bent zo oud als je je voelt" echt een nonsens dooddoener. Je kunt je beest jonger voelen, je kunt er best jonger uitzien, feit is: je bent het niet. Je lijf wordt het ook niet en je ID ook niet. Je kunt ook niet meer alles doen en je mag ook niet meer alles doen
Ik niet, want je leeftijd en je lijf verandert er niet mee, hooguit je instellingquote:
IK merk het vooral hier in Nederland. Vrienden van me die al getrouwd zijn en b.v. een kindje hebben vinden mij onvolwasssen omdat ik doe waar ik zin in heb. Vooral vrouwen zeggen dat, de mannen zijn soms 'jaloers'.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je dan nog wel steeds van alles kunt ondernemen
Ik ken ook zat 30'ers die zich al bij de dood hebben neergelegd
ach dat is relatief, dat hoort ook allemaal weer bij de aftakelingquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zoals gisteren bij Oh Oh dat die gast in zijn nest lag te kotsen. Ja dat is 'grappig' als je 20 bent, maar als je 40 bent is dat toch wel sneu.
Volgens mij heb ik bij die scene net drinken gehaaldquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zoals gisteren bij Oh Oh dat die gast in zijn nest lag te kotsen. Ja dat is 'grappig' als je 20 bent, maar als je 40 bent is dat toch wel sneu.
Ja daar zit ook wel wat in... mijn instelling is nog begin 20quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet, want je leeftijd en je lijf verandert er niet mee, hooguit je instelling
Leeftijd is iets fysieks en feitelijks, niet een houding. Vind ik dan he
Uiteindelijk worden we allemaal weer kindquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach dat is relatief, dat hoort ook allemaal weer bij de aftakeling
Mijn instelling is soms zelfs 10!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar zit ook wel wat in... mijn instelling is nog begin 20
Fuck de keurslijven, koop een cabrio ipv een ford focus!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
IK merk het vooral hier in Nederland. Vrienden van me die al getrouwd zijn en b.v. een kindje hebben vinden mij onvolwasssen omdat ik doe waar ik zin in heb. Vooral vrouwen zeggen dat, de mannen zijn soms 'jaloers'.
waarom wachten? komt toch wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat is ook wat ik al jaren doe, wachten op de dood
komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar zit ook wel wat in... mijn instelling is nog begin 20
Je moet ook gaan sporten. Voel je ook meteen beter erdoor.quote:
Maar straks als je een beter gewicht en conditie hebt dan wordt je weer 80-quote:
als het maar niet zo'n jaren 70 broekje isquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Satijnen broekjes....... met een verkleeinwoord klinkt het toch allemaal net wat,....... eh... enger
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik dat lijstje heb ingevuld.
in de hoop dat je in de weekenden wel gepassioneerde stomende sex hebt, misschien moet je eens met pindakaasz afspreken, die woont ook in Utrecht en is ook singlequote:
Ik heb bronsquote:
Ik als 1e, maar daarom heb ik ook een nickname beginnende met een A genomenquote:
Je mag hopen dat dat gepassioneerd en sttomig is. Mischien zit ie wel net zo stil als voor z'n wigwam zen te wezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in de hoop dat je in de weekenden wel gepassioneerde stomende sex hebt, misschien moet je eens met pindakaasz afspreken, die woont ook in Utrecht en is ook single
Misschien moet jij eens met Ang3l afspreken, die woont in Eindhoven en is ook single.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in de hoop dat je in de weekenden wel gepassioneerde stomende sex hebt, misschien moet je eens met pindakaasz afspreken, die woont ook in Utrecht en is ook single
Sex met pindakaas geeft zo'n rotzooiquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
" Ik ken ook een homo en die is ook vrijgezel...:"quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens met Ang3l afspreken, die woont in Eindhoven en is ook single.
Ja, precies. *ril*.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
" Ik ken ook een homo en die is ook vrijgezel...:"
Nee man, sexdate!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik spreek liever gewoon af zonder datingsverplichtingen
We hadden toch al zo'n over-10-jaar-deal?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Maar Erik..... ik ben vrijgezel... en jij ook!
Ik ga binnenkort een spelletjesavond organiserenquote:
Jahquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hadden toch al zo'n over-10-jaar-deal?
Waarom zou je 10 jaar wachtenquote:
Dan sluit sowieso mijn levensstijl meer aan bij die van Ang3l, en het geeft ons ieder de kans om nog geluk te vinden bij een anderquote:
dat lijstje is ervoor om mensen zich te laten voorstellen en wij weten alles wat je vertelde al zo'n beetjequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Erik, you made me do this... you made it look cool
Dat gebeurt me vaker, dat ik iets doe en dat het dan cool wordt. Wie zal ik doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
O echt? Is het daarvoor? He.... wat een raar verzoek dan in de OP!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat lijstje is ervoor om mensen zich te laten voorstellen en wij weten alles wat je vertelde al zo'n beetje
Doe mij maar, dan word ik ook cool!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gebeurt me vaker, dat ik iets doe en dat het dan cool wordt. Wie zal ik doen?
Voor mij was het meeste nieuw heurquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat lijstje is ervoor om mensen zich te laten voorstellen en wij weten alles wat je vertelde al zo'n beetje
Maar wij kennen elkaar dan ook nog niet zo goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor mij was het meeste nieuw heur.
Nou, dank je welquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik deed het alleen omdat jij het gedaan had hoorquote:
Oh. Nou, goed dan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik deed het alleen omdat jij het gedaan had hoor.
Ja maar hij is ook diep, net als jijquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens met Ang3l afspreken, die woont in Eindhoven en is ook single.
dank je!quote:
Wel terugdoen dinsdag he?quote:
quote:
Ja, wij daarentegen zijn een ander genrequote:Op vrijdag 3 september 2010 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja maar hij is ook diep, net als jij
Oh, maak je niet druk, er is toch niks te meldenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef mike_hunt het volgende:
@Wonderer
Zal straks je blog lezen, loop achter.
December is een goeie neukmaand?quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk!
wat zijn er veel jarig in september....
De donkere dagen voor Kerstquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
December is een goeie neukmaand?
Ik ben technisch gezien van novemberquote:
Zeg troela, Erik en ik hebben hem ook alsnog ingevuld hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dank je Creno, zo maken we dit topic toch nog tot een sucses
Volgens mij zijn de meeste verjaardagen in Juli...quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk!
wat zijn er veel jarig in september....
laatste week juli/begin augustus, 5 fokkers in een week?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste verjaardagen in Juli...
die vrienden hebben gelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
IK merk het vooral hier in Nederland. Vrienden van me die al getrouwd zijn en b.v. een kindje hebben vinden mij onvolwasssen omdat ik doe waar ik zin in heb. Vooral vrouwen zeggen dat, de mannen zijn soms 'jaloers'.
en blijf dat vooral ook doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die vrienden hebben gelijk
jij gedraagt je ook heerlijk onvolwassen![]()
eenschquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is A Single Man een mooie film zeg. Sodeju.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is A Single Man een mooie film zeg. Sodeju.
Alleen was ik het niet zo eens met het accent van Julianne Moore, maar dat is maar een detail.quote:
quote:Spetterende optredens van oa. De Diamonds, Grandioos en de Chaamse carnaval. Zij eindigden respectievelijk als nummer 1,2 en 3. Het publiek reageerde euforisch toen Lady Gaga haar entree maakte. Op hakken van 20 cm. met daarboven nog meer dan 2 meter oogstrelende vrouwelijkheid, verleidde deze diva de met stomheid geslagen jury.
Ik ken hem van seizoen 1 en 2 van SKINS:quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
En het is zo gek dat die student dezelfde jongen is als dat (stomme) kind uit About a boy.
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb er zin in vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |