alleen als je een heroïnehoertje bent, Als je een beetje exclusief bent neem je voor een broodje de telefoon nog niet eens opquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom heb je aan een pijpbeurt niet genoeg. Of je moet food tax berekenen, maar alleen als je slikt.
quote:
Kom eens uit de grotten van central parkquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
Bestaat Steps nog? Vond het een vreselijke groep. Vooral die blonde handtas.Maar die andere gast was wel lekker.
![]()
Hehe nou jah vreselijk dat het ergens weer briljant wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
Bestaat Steps nog? Vond het een vreselijke groep. Vooral die blonde handtas.Maar die andere gast was wel lekker.
![]()
Did i say something wrong? Oops, i didn't know i couldn't talk about sex. What was i thinking?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kom eens uit de grotten van central park
*paracetamolletje aanbied*quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:07 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Hehe nou jah vreselijk dat het ergens weer briljant was. Vooral die fake smiles en gedrag in hun videoclips. Tegenwoordig is het in om echt fake te zijn (Lady KgaKga en Katy Perry) of weggephotoshopt fake (Madonna, Sasha Fierce en Mimi Carey).
doorgezakt gisteren?quote:
Neen. Gewoon hoofdpijn.quote:
S club7quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Er was toch ook zo een ander irritant engels groepje
films enzo ook![]()
LOL die skanks kunnen echt niets. Maar vind ze wel grappig.quote:
Oh, ik vond dat zo'n leuk nummerquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef mike_hunt het volgende:
ook uit oude doosch.
Vond ze toen al geweldig. heerlijke beat, goede stem.
godsklere, wat vroeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik hoef morgen "pas" om half 7 weg voor de een-na-laatste draaidag voor de film
Piece of cake!
ik vind het nog steeds leukquote:
o, ik kom uit Amstelveen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
9 uur call in fucking Amstelveen ergens in een park
Amsterdamse Park aan de bosbaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ik kom uit Amstelveen.Welk park?
Wat leuk!!quote:
straks word sinterklaas nog doodgeschoptquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, dat ja
We gaan achtervolgings en taxi scene's draaien
Nee hoor, met Sinterklaas komt alles goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
straks word sinterklaas nog doodgeschopt
Lief, hoe je altijd voor me klaarstaatquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's psychosomatic. You need a lobotomy. I'll get a saw!
Steve...quote:
Zou het?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt het hier dan éíndélíjk weer leuk nu.
The pressure.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt het hier dan éíndélíjk weer leuk nu.
Post een poll met meerdere gewaagde foto's (achter linkjes) en vraag welke het beste is?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn vingers jeuken om een "Ben ik tof?"-poll te maken, maar ik hou mij in..
Straks denken jullie nog dat ik een kloon ben van Maurice de Hond ofzo..
En mij vervolgens een beetje voor een frusti uitmaken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Post een poll met meerdere gewaagde foto's (achter linkjes) en vraag welke het beste is?
Kijk! Daar heb je het al.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zo'n pokdalig gezicht ook..
Uit de kast?quote:
Lurken?? 1 keer meekijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat niet. Maar eindelijk hier en uit lurkstand.
Op de hyves.quote:
Dan doe je een copy/paste vanaf de hyves...quote:
You tell me.quote:
Eiwitten eten. Maar da's nu alweer te laat.quote:
Heb een boel chips gehad, maar volgens mij zitten daar geen eiwitten in hequote:Op donderdag 9 juli 2009 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eiwitten eten. Maar da's nu alweer te laat.
Ja, ook. En twee collega's op bezoek voor een soort werkoverlegquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:57 schreef Stroekie het volgende:
iedereen vanochtend moeite om op gang te komen ?
Ja nogal. Waar ligt dat aan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:57 schreef Stroekie het volgende:
iedereen vanochtend moeite om op gang te komen ?
jij ontvangt al vroegquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, ook. En twee collega's op bezoek voor een soort werkoverleg
Beter dan in de deegkneder zoals in aflevering The Foot van Six Feet Underquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:40 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)olten-chocolade.html
Death by chocolate
Hier is het natte morgenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:50 schreef Yoppie het volgende:
![]()
Hallo hallo! Een goede morgen (nog net dan)
Is het hier zo'n Eindhoven-topic dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Stroekie het volgende:
Weer iemand uit de regio Eindhoven![]()
Brabo's for the win![]()
Regio Eindhoven is in elk geval sterk vertegenwoordigd, maar we zijn geen Eindhovuh de gekste clanquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:03 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel volgens mij.
Oh en eh... welkom
En wat mag ik onder een Eindhovuh de gekste clan verstaan dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Regio Eindhoven is in elk geval sterk vertegenwoordigd, maar we zijn geen Eindhovuh de gekste clan
Omg, ik voel me zo exclusiefquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:26 schreef Steve het volgende:
LIJSTJE
Basics
Wat is je voornaam? Steve. Maar dan iets Nederlandser.![]()
Wat is de betekenis van je Fok! nickname? Lijkt me duidelijk.![]()
En die van je Fok! user-icoon? Geen speciale betekenis, wilde eens wat anders na jaren van deze
En van je Fok! signature? Mijn vorige nickname was alwaysthebest. En Peri vind me lief.
Credentials
Of beter gezegd, via wie? Erik
En waar ken je hem dan van? FOK, duh.![]()
Hoeveel [homo]'s heb je wel eens IRL ontmoet? euh... 1.
Wie allemaal? Erik.
quote:Heb je een vriendje (of zoiets)? Euh..... datende.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, ik voel me zo exclusief![]()
.
[..].
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar niet dat we elkaar elk weekend zien ofzo. (Thank god)
Doordeweeks is vaak zat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar niet dat we elkaar elk weekend zien ofzo. (Thank god)
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, wij zijn niet datende he. Als je dat soms dacht.
Ik haat datende mensen. En ik haat relatiehebbende mensen. En gelukkige mensen. En mooie mensen. En socialere mensen. En leuke mensen. En mensen.quote:
Zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat datende mensen. En ik haat relatiehebbende mensen. En gelukkige mensen. En mooie mensen. En socialere mensen. En leuke mensen. En mensen.
Oooow, ze gaan je echt recht in je gezicht uitlachen...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:40 schreef MisterO het volgende:
Oooow ik ga dit zaterdag aanvragen tijdens het uitgaan!
Ik heb hem bijna geheel geluisterd nu. I vind vooral die song of the sparrow mooi geloof ik, 2e nr.quote:
Dan vind je mij weer lief!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat datende mensen. En ik haat relatiehebbende mensen. En gelukkige mensen. En mooie mensen. En socialere mensen. En leuke mensen. En mensen.
Hahaha, het is het proberen waard. En het ligt ook aan waar ik precies uit zal gaanquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
Oooow, ze gaan je echt recht in je gezicht uitlachen...
als ze niet zeggen "euhm... wat????"
Tobi wordt niks?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind je mij weer lief!
Kei haske poepie single!
Was dat anders dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind je mij weer lief!
Kei haske poepie single!
Tibo.quote:
Nou ja, het ligt wel een stukje ervanaf. Mocht dat helpen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
Xie weer een nieuweling. Weer uit Eindhoven.![]()
hahaha welkomquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt wel een stukje ervanaf. Mocht dat helpen.
geen afwachtende houding! go after ur man.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tibo.
Tibo is een beetje ondoorzichtig, koel en stug. Een ijskoning!
Dus als ie wil dat er nog iets komt dan mag ie zelf moeite gaan doen.
En morgen ga ik lekke rmet Serge naar een verjaardag. Tis goed hoor
Gdlrop? Someren? Maarheeze? heeze? Leende? Soerendonk? Gastel? Sterksel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt wel een stukje ervanaf. Mocht dat helpen.
Ik vind er een verschil inzitten tussen " afwachtende houding" en "alles moet van 1 kant komen en de ander mag ook wel 's wat doen".quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geen afwachtende houding! go after ur man.
doet vlug een wit schortje voor en komt al met koffie aanhollenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:04 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen teabaggers![]()
kofffffffffffffie graag!![]()
![]()
die zijn vast veel te druk met flaneren in de Reguliersquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
Is er nou niemand van boven de rivieren? Where r my bitches from Amsterdam?![]()
geeft dus weer lucht aan al die komende ontmoetingen eind aug/begin septemberquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tibo.
Ik ben wel boven de rivieren geboren en getogen, geldt dat ook?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
Is er nou niemand van boven de rivieren? Where r my bitches from Amsterdam?![]()
en je verzet je er met hand en tand tegen ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:37 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik ben wel boven de rivieren geboren en getogen, geldt dat ook?
Woon er nu tussenin (geloof ik)
omg!![]()
Ik zak steeds zuidelijker!
das ook wel weer waar. Als het van 1 kant moet komen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er een verschil inzitten tussen " afwachtende houding" en "alles moet van 1 kant komen en de ander mag ook wel 's wat doen".
jij maakt gewoon deel uit van afdeling Oost, dat geografisch nogal een groot gebied is zodat MisterO, Yuri, Bartjebart, Waxxer HIW en Xiance ook ingedeeld zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:49 schreef Baltar het volgende:
Ik kom niet uit Eindhoven, hoor! Enkel soms uitgeweest, that's it
Neuh niet echt hoor. Ik vind t trouwens wel erg cute zo'n zachte "g", en natuurlijk carnaval!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je verzet je er met hand en tand tegen ?
Maar in het land van Maas en Waal is die G ook nog niet spijkerhardquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:51 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Neuh niet echt hoor. Ik vind t trouwens wel erg cute zo'n zachte "g", en natuurlijk carnaval!![]()
Mn vriend spreekt ook met een zachte "g" , maar die komt niet uit t Zuiden, maar meer bij Nijmegen en Arnhem vandaan.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doet vlug een wit schortje voor en komt al met koffie aanhollen![]()
zo goed meneer ?
Egggggggggggg niequote:Op donderdag 9 juli 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar in het land van Maas en Waal is die G ook nog niet spijkerhard
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:37 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik ben wel boven de rivieren geboren en getogen, geldt dat ook?
Woon er nu tussenin (geloof ik)
omg!![]()
Ik zak steeds zuidelijker!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:49 schreef Baltar het volgende:
Ik kom niet uit Eindhoven, hoor! Enkel soms uitgeweest, that's it
en ik ben nu aan het ruften.quote:
ik ken al die plaatsen niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In Louwe wel, en ok in Dreumel en Wamel
quote:
In Zoetermeerquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar kan je ergens in Nederland raften met draaikolken en rapids ??????
1x half zat en toen zei hij half zat "Dus je wil gewoon weten wat ik voor je voel?" en ik kan me niet meer herinneren wat er toen kwamquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das ook wel weer waar. Als het van 1 kant moet komen.
Heb je het nooit recht op de man gevraagd?
Ugh. Irritant is dat. Hij heeft je dus verslagen in het ' koel-zijn 'quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tibo.
jij zeker met een zwaar bekakte errrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuhquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
praat hier bijna iedereen met een zachte G? LOL
moeilijk publiek hier!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Nee Mike, dat was geen geslaagde grap
bij goed raften moet je minimaal 1 keer van de raft af vliegenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
In Zoetermeerik heb al 2 keer eerder geraft in de Ardennen, maar ook al is dit een 'aangelegde baan' , het schijnt veeel zwaarder en dus toffer te zijn
Kan ik beter hahaha roepen terwijl ik het niet grappig vind?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zeker met een zwaar bekakte errrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuh
Kijk, dat is pas een die-hardquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij goed raften moet je minimaal 1 keer van de raft af vliegen
Ik heb het 2 keer op de Nijl in Uganda en 1 keer op de Tully river in Noord Australia gedaan en kan je vertellen dat het echt wel verslavend is![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kan ik beter hahaha roepen terwijl ik het niet grappig vind?
Nah, mocht het niets worden tussen. Stuur em maar hier heen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x half zat en toen zei hij half zat "Dus je wil gewoon weten wat ik voor je voel?" en ik kan me niet meer herinneren wat er toen kwamDus ik wil gewoon nog 1x afspreken en dan ff duidelijkheid vragen en als ik die niet kan krijgen dan ..... uh... ja dan weeknie maar dan ga ik er ook niet al mijn pijleen op richten.
Dat ken ik dan weer wel, niet zo heul ver.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Baltar vast wel
en Louwe is dialect voor Beneden Leeuwen
Nee hoor, hier een Gooische G, en nee, geen Gooische "r"quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
praat hier bijna iedereen met een zachte G? LOL
Klinkt leuk!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij goed raften moet je minimaal 1 keer van de raft af vliegen
Ik heb het 2 keer op de Nijl in Uganda en 1 keer op de Tully river in Noord Australia gedaan en kan je vertellen dat het echt wel verslavend is![]()
Nee want dan denk ie straks helemaal dat ie grappig is en blijft hij grappen makenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kan ik beter hahaha roepen terwijl ik het niet grappig vind?
ijsje van eigen deegquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ugh. Irritant is dat. Hij heeft je dus verslagen in het ' koel-zijn 'Dat is wel een heuse prestatie
bitchquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee want dan denk ie straks helemaal dat ie grappig is en blijft hij grappen maken![]()
Nee. Want dat kan ik dan weer niet hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nah, mocht het niets worden tussen. Stuur em maar hier heen.
jezus, wat duurt dat allemaal lang.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:31 schreef Cybart het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
is mn douche bezorgd: hebben ze met het vervoeren een gat in de douchebak gemaakt
![]()
![]()
![]()
![]()
en met een beetje "pech" komen ze pas eind november mn keuken plaatsen
![]()
![]()
![]()
Dan zit er maar een ding op...quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Want dat kan ik dan weer niet hebben![]()
Als ik er niet gelukkig mee mag worden mag niemand 't
Angel gaat op ene killingspreequote:Op donderdag 9 juli 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee, huis is een beetje groot in mn uppiequote:Op donderdag 9 juli 2009 15:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, wat duurt dat allemaal lang.
Heb je een huis gekocht btw?
I will work my Jadis magic on the poor soul.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk voor je! Welke stad?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, huis is een beetje groot in mn uppie
dus het is gewoon een appartement
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
gaat dit een soort Fatal Attraction worden?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
"Kleine blonde Mariandel, gaan wij nog 1x aan de wandel?"
OLE!
Had ik ook nog nooit gedaanquote:Op donderdag 9 juli 2009 03:30 schreef keizerpinguin het volgende:
hey waar is die nieuwe?
hij heeft geen lijstje ingevuld
wat fout weer! LOLquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
"Kleine blonde Mariandel, gaan wij nog 1x aan de wandel?"
OLE!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Had ik ook nog nooit gedaan
LIJSTJE
Basics
Wat is je voornaam? Alsof, Google is your enemy
Wat is de betekenis van je Fok! nickname? diezelfde gek
En die van je Fok! user-icoon? muziek 24/7
En van je Fok! signature? prefer to live here, within my reality , letting time pass by
Credentials
Hoe ben je terecht gekomen in het [homo]topic? browsing
Of beter gezegd, via wie? google
En waar ken je hem dan van? comes highly recommended
En heb je hem al een keer geneukt (ofzoiets)? it's virtual
Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) n.a
Wat is/was je eerste indruk van de [homo]'s? ik wil geen ban
Hoeveel [homo]'s heb je wel eens IRL ontmoet? van hier geen
Wie allemaal? ik zei geen
Details
Hoe oud ben je? stuck on 27 but recently hit 30
Wat is je sterrenbeeld? Gemini![]()
Wat voor studie/werk doe je? [b]betaald werk[/b]
Waar woon je (ongeveer)? Spain
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? been there done that
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? living la vida Español
Heb je een vriendje (of zoiets)? nope
Naughty details
Wat draag je 's nachts? boxer, tight ones
Wat is je favoriete soort ondergoed? boxer, tight ones
Heb je een Dudesnude profiel? (linkje? ) een watte
Hoe groot is jouw penis (indien aanwezig)? it's a mouthful
Vragen, vragen, nog meer vragen
Wat wil je ons nog vertellen? ask away maybe i'm willing to share
Als je één [homo] één vraag mag stellen, wie zou je dan wat willen vragen? yuri waarom ie weigert een training pantalón aan te schaffen
Ik woon dichterbij Duitsland dan Belgiquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik praat accentloos. Maar als er wat alchol in zit, dan komt er een licht Amsterdams accent boven. je hebt me toch gesproken? ik was zeer verbaasd dat je niet klonk als die Goedele met dat zware accent.![]()
En als ik al praat valt er een handtas uit. dat ook nog. Nee hoor.
quote:
Zo'n de hard was ik dus niet, want ik wil wel altijd met korte mouwtjes van en naar de raft kunnen lopenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kijk, dat is pas een die-hardIn de Ardennen zat onze boot vast en moest ik het ijskoude water in (het was winter...) om de boot vooruit te duwen
jij aan de andere kant van de Prins Willem Alexanderbrug die nu alweer een paar jaar tolvrij gemaakt is ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:23 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer wel, niet zo heul ver.
[..]
Nee hoor, hier een Gooische G, en nee, geen Gooische "r"
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Als je één [homo] één vraag mag stellen, wie zou je dan wat willen vragen? yuri waarom ie weigert een training pantalón aan te schaffen
Helaas voor jou is de maas geen wilde rivier, dus geen raften als je komt zuipenquote:
en dat nieuwe onderkomen van je is in hetzelfde dorp als waar je ouders nu ook wonen ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:31 schreef Cybart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
is mn douche bezorgd: hebben ze met het vervoeren een gat in de douchebak gemaakt
![]()
![]()
![]()
![]()
en met een beetje "pech" komen ze pas eind november mn keuken plaatsen
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik woon dichterbij Duitsland dan Belgi
Ik geef niet opquote:
Culemborg that is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij aan de andere kant van de Prins Willem Alexanderbrug die nu alweer een paar jaar tolvrij gemaakt is ?
jajajajaja nice onequote:
you're a strange little man.quote:
en morgen dan een dagje Radio Decibelquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik word een beeeetje melig van dat Radio Hollandio
"Geef ons maar alle dagen bier, we zuuuuuipen in Spanje!"
Allemaal inhaken!
yes you will, I'm highly influentialquote:
hebben jullie geen zomerstopquote:
Nee hoor, ik ben immuun voorquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yes you will, I'm highly influential![]()
jejejejejeje Foolish boyquote:
Ik weet eigenlijk niet of Loco wel een hyves account heeft ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
Worden die lijstjes ergens opgeslagen? Anders heeft het nog geen zin.
Of is dat weer op die k*t hyves?![]()
No tengoquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of Loco wel een hyves account heeft ?
we gaan een keer tennisen, als ik win mag ik je neuken koop jij een trainingsbroekquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hehe jij bent de foolish one hier
Nou dan moeten alle mensen hier deze pagina dus gaan bookmarken om het lijstje van loco te bewaren voor het nageslachtquote:
jeje, Hebben we al een keer geopperd, maar de lokale bevolking kwam met brandende fakkels in protest. te vooruitstrevend.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vrees dat je zwaarder geschut moet gaan inzetten zoals een eigen Z winkel openen in Assen
Wellicht moet je toch nog eens een workshop geven op het marktplein aldaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje, Hebben we al een keer geopperd, maar de lokale bevolking kwam met brandende fakkels in protest. te vooruitstrevend.
ik kan heul niet tennissenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
we gaan een keer tennisen, als ik win mag ik je neuken koop jij een trainingsbroek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan heul niet tennissendus dat verlies ik direct
![]()
jij wordt ook met de week gewilligerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan heul niet tennissendus dat verlies ik direct
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wordt ook met de week gewilliger![]()
![]()
get a room u 2quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yes you will, I'm highly influential![]()
wie is dit smakelijke hapje?quote:
Fernando Verdascoquote:
quote:
marit saffin wel maar roddickquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:43 schreef MisterO het volgende:
Wat is daar nou aan..
Geef mij Roddick of Safin maar
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:06 schreef MisterO het volgende:
Mike dit vind jij ook geweldig denk ik zo![]()
Dit wordt echt een gayclubhit
who cares. als ze maar beiden fuckable zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
marit saffin wel maar roddickdie heeft beetje een incest smoeltje
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zeg hem het eerst, en houd jij het maar lekker bij de fisting porno acteurs
jejejjeje lol fuckable, i'd like my fucks to be attractive to mequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
who cares. als ze maar beiden fuckable zijn.![]()
Bij mike is alles gewoon face down ass upquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejejjeje lol fuckable, i'd like my fucks to be attractive to me
claro, maar wat natuurlijk ook geldt is:quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejejjeje lol fuckable, i'd like my fucks to be attractive to me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij mike is alles gewoon face down ass up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Meneer Safin is wel smakelijk jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:43 schreef MisterO het volgende:
Wat is daar nou aan..
Geef mij Roddick of Safin maar
Nee, hun laatste album was kut. Maar dit is echt wel hotquote:
Na dat verhaal over die jongen van 19 krigj ik hele enge beelden op mijn netvlies als ome Willem zingt over deze vuist op deze vuistquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zag hem het eerst, en houd jij het maar lekker bij de fisting porno acteurs
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou ja zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Porque saber es comprender, saber perder,
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
claro, maar wat natuurlijk ook geldt is:I don't love uglySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Porque saber es comprender, saber perder,
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou ja zeg
zal waarschijnlijk nooit gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
marit saffin wel maar roddickdie heeft beetje een incest smoeltje
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na dat verhaal over die jongen van 19 krigj ik hele enge beelden op mijn netvlies als ome Willem zingt over deze vuist op deze vuist
nja, smaken verschillen (gracias a dios)quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Hij is schattig![]()
[ afbeelding ]
lol
[ afbeelding ]
euhhhhhhhhhhhhh die tweede foto.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Hij is schattig![]()
[ afbeelding ]
lol
[ afbeelding ]
Was ik het maarquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhhh die tweede foto.
wie zit zijn oor uit te likken?
in plaats van aan de grabbelton doe jij aan de grabbelkoe zoals te zien was in het eerste seizoen van de Schreeuw van de Leeuw ? tig jaar geleden ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja iedereen denkt zeker dat ik ook aan grabbelton doe. Ik hem heb alleen geboekt. Voor fistingcentral.
En het broodje poepquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na dat verhaal over die jongen van 19 krigj ik hele enge beelden op mijn netvlies als ome Willem zingt over deze vuist op deze vuist
Boris is dan weer zeker niet blond genoeg / te rossig ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was ik het maar![]()
Het valt me echt op hoeveel nederlandse homo's op 'zuidelijke' types vallen. Geef mij maar een lekkere
' westerse' look
ik vond het wel geweldig toen ik op vakantie was in Australia dat ik ergens kon zingenquote:
ik ben niet van dat ras wel en dat ras niet. Het ligt aan de persoon zelf of er een klik is of niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was ik het maar![]()
Het valt me echt op hoeveel nederlandse homo's op 'zuidelijke' types vallen. Geef mij maar een lekkere
' westerse' look
Boris who?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Boris is dan weer zeker niet blond genoeg / te rossig ?
jeltsin?quote:
ik heb niks tegen western guys maar sommige zijn gewoon net iets beterquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was ik het maar![]()
' westerse' look
En ik maar denken dat al die aandacht die ik in NL krijg is omdat ik lekker benquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was ik het maar![]()
' westerse' look
so truequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
En ik maar denken dat al die aandacht die ik in NL krijg is omdat ik lekker ben
maar nee, alleen maar omdat ik zuidelijk ben![]()
net als van die negerneukers...als het maar zwart is
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jullie brachten de tenissers binnen, dus natuurlijk boem boem borisquote:
You got the lookquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nou dat steakhouse in Zeegse had vroeger wel ontzettend lekker personeelquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb niks tegen western guys maar sommige zijn gewoon net iets beter![]()
Lol hoe is wat ik zeg anders dan wat jij zegtquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
sukkeltje, het gaat om de look van een zuidelijke type en een westerse type.
hij schijnt uitgekotst te worden in Nederland.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie brachten de tenissers binnen, dus natuurlijk boem boem boris
niet keep the soul alive boris![]()
je vergeet nog groot in je onderste regelquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hij is nu weer helemaal hot and happeningquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij schijnt uitgekotst te worden in Nederland.
Onterecht vind ik. Vind hem een goede zanger.
haha ja eigenlijk moet dat het zijn, nóg ergerquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vergeet nog groot in je onderste regel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |