quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
marit saffin wel maar roddickdie heeft beetje een incest smoeltje
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na dat verhaal over die jongen van 19 krigj ik hele enge beelden op mijn netvlies als ome Willem zingt over deze vuist op deze vuist
nja, smaken verschillen (gracias a dios)quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Hij is schattig![]()
[ afbeelding ]
lol
[ afbeelding ]
euhhhhhhhhhhhhh die tweede foto.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Hij is schattig![]()
[ afbeelding ]
lol
[ afbeelding ]
Was ik het maarquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euhhhhhhhhhhhhh die tweede foto.
wie zit zijn oor uit te likken?
in plaats van aan de grabbelton doe jij aan de grabbelkoe zoals te zien was in het eerste seizoen van de Schreeuw van de Leeuw ? tig jaar geleden ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja iedereen denkt zeker dat ik ook aan grabbelton doe. Ik hem heb alleen geboekt. Voor fistingcentral.
En het broodje poepquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na dat verhaal over die jongen van 19 krigj ik hele enge beelden op mijn netvlies als ome Willem zingt over deze vuist op deze vuist
Boris is dan weer zeker niet blond genoeg / te rossig ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was ik het maar![]()
Het valt me echt op hoeveel nederlandse homo's op 'zuidelijke' types vallen. Geef mij maar een lekkere
' westerse' look
ik vond het wel geweldig toen ik op vakantie was in Australia dat ik ergens kon zingenquote:
ik ben niet van dat ras wel en dat ras niet. Het ligt aan de persoon zelf of er een klik is of niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was ik het maar![]()
Het valt me echt op hoeveel nederlandse homo's op 'zuidelijke' types vallen. Geef mij maar een lekkere
' westerse' look
Boris who?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Boris is dan weer zeker niet blond genoeg / te rossig ?
jeltsin?quote:
ik heb niks tegen western guys maar sommige zijn gewoon net iets beterquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was ik het maar![]()
' westerse' look
En ik maar denken dat al die aandacht die ik in NL krijg is omdat ik lekker benquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was ik het maar![]()
' westerse' look
so truequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
En ik maar denken dat al die aandacht die ik in NL krijg is omdat ik lekker ben
maar nee, alleen maar omdat ik zuidelijk ben![]()
net als van die negerneukers...als het maar zwart is
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jullie brachten de tenissers binnen, dus natuurlijk boem boem borisquote:
You got the lookquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nou dat steakhouse in Zeegse had vroeger wel ontzettend lekker personeelquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb niks tegen western guys maar sommige zijn gewoon net iets beter![]()
Lol hoe is wat ik zeg anders dan wat jij zegtquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
sukkeltje, het gaat om de look van een zuidelijke type en een westerse type.
hij schijnt uitgekotst te worden in Nederland.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jullie brachten de tenissers binnen, dus natuurlijk boem boem boris
niet keep the soul alive boris![]()
je vergeet nog groot in je onderste regelquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hij is nu weer helemaal hot and happeningquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hij schijnt uitgekotst te worden in Nederland.
Onterecht vind ik. Vind hem een goede zanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |