alleen als je een heroïnehoertje bent, Als je een beetje exclusief bent neem je voor een broodje de telefoon nog niet eens opquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom heb je aan een pijpbeurt niet genoeg. Of je moet food tax berekenen, maar alleen als je slikt.
quote:
Kom eens uit de grotten van central parkquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
Bestaat Steps nog? Vond het een vreselijke groep. Vooral die blonde handtas.Maar die andere gast was wel lekker.
![]()
Hehe nou jah vreselijk dat het ergens weer briljant wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
Bestaat Steps nog? Vond het een vreselijke groep. Vooral die blonde handtas.Maar die andere gast was wel lekker.
![]()
Did i say something wrong? Oops, i didn't know i couldn't talk about sex. What was i thinking?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kom eens uit de grotten van central park
*paracetamolletje aanbied*quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:07 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Hehe nou jah vreselijk dat het ergens weer briljant was. Vooral die fake smiles en gedrag in hun videoclips. Tegenwoordig is het in om echt fake te zijn (Lady KgaKga en Katy Perry) of weggephotoshopt fake (Madonna, Sasha Fierce en Mimi Carey).
doorgezakt gisteren?quote:
Neen. Gewoon hoofdpijn.quote:
S club7quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Er was toch ook zo een ander irritant engels groepje
films enzo ook![]()
LOL die skanks kunnen echt niets. Maar vind ze wel grappig.quote:
Oh, ik vond dat zo'n leuk nummerquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef mike_hunt het volgende:
ook uit oude doosch.
Vond ze toen al geweldig. heerlijke beat, goede stem.
godsklere, wat vroeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik hoef morgen "pas" om half 7 weg voor de een-na-laatste draaidag voor de film
Piece of cake!
ik vind het nog steeds leukquote:
o, ik kom uit Amstelveen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
9 uur call in fucking Amstelveen ergens in een park
Amsterdamse Park aan de bosbaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ik kom uit Amstelveen.Welk park?
Wat leuk!!quote:
straks word sinterklaas nog doodgeschoptquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, dat ja
We gaan achtervolgings en taxi scene's draaien
Nee hoor, met Sinterklaas komt alles goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
straks word sinterklaas nog doodgeschopt
Lief, hoe je altijd voor me klaarstaatquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's psychosomatic. You need a lobotomy. I'll get a saw!
Steve...quote:
Zou het?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt het hier dan éíndélíjk weer leuk nu.
The pressure.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt het hier dan éíndélíjk weer leuk nu.
Post een poll met meerdere gewaagde foto's (achter linkjes) en vraag welke het beste is?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn vingers jeuken om een "Ben ik tof?"-poll te maken, maar ik hou mij in..
Straks denken jullie nog dat ik een kloon ben van Maurice de Hond ofzo..
En mij vervolgens een beetje voor een frusti uitmaken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Post een poll met meerdere gewaagde foto's (achter linkjes) en vraag welke het beste is?
Kijk! Daar heb je het al.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zo'n pokdalig gezicht ook..
Uit de kast?quote:
Lurken?? 1 keer meekijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat niet. Maar eindelijk hier en uit lurkstand.
Op de hyves.quote:
Dan doe je een copy/paste vanaf de hyves...quote:
You tell me.quote:
Eiwitten eten. Maar da's nu alweer te laat.quote:
Heb een boel chips gehad, maar volgens mij zitten daar geen eiwitten in hequote:Op donderdag 9 juli 2009 01:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eiwitten eten. Maar da's nu alweer te laat.
Ja, ook. En twee collega's op bezoek voor een soort werkoverlegquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:57 schreef Stroekie het volgende:
iedereen vanochtend moeite om op gang te komen ?
Ja nogal. Waar ligt dat aan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:57 schreef Stroekie het volgende:
iedereen vanochtend moeite om op gang te komen ?
jij ontvangt al vroegquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, ook. En twee collega's op bezoek voor een soort werkoverleg
Beter dan in de deegkneder zoals in aflevering The Foot van Six Feet Underquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:40 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)olten-chocolade.html
Death by chocolate
Hier is het natte morgenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:50 schreef Yoppie het volgende:
![]()
Hallo hallo! Een goede morgen (nog net dan)
Is het hier zo'n Eindhoven-topic dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Stroekie het volgende:
Weer iemand uit de regio Eindhoven![]()
Brabo's for the win![]()
Regio Eindhoven is in elk geval sterk vertegenwoordigd, maar we zijn geen Eindhovuh de gekste clanquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:03 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel volgens mij.
Oh en eh... welkom
En wat mag ik onder een Eindhovuh de gekste clan verstaan dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Regio Eindhoven is in elk geval sterk vertegenwoordigd, maar we zijn geen Eindhovuh de gekste clan
Omg, ik voel me zo exclusiefquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:26 schreef Steve het volgende:
LIJSTJE
Basics
Wat is je voornaam? Steve. Maar dan iets Nederlandser.![]()
Wat is de betekenis van je Fok! nickname? Lijkt me duidelijk.![]()
En die van je Fok! user-icoon? Geen speciale betekenis, wilde eens wat anders na jaren van deze
En van je Fok! signature? Mijn vorige nickname was alwaysthebest. En Peri vind me lief.
Credentials
Of beter gezegd, via wie? Erik
En waar ken je hem dan van? FOK, duh.![]()
Hoeveel [homo]'s heb je wel eens IRL ontmoet? euh... 1.
Wie allemaal? Erik.
quote:Heb je een vriendje (of zoiets)? Euh..... datende.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, ik voel me zo exclusief![]()
.
[..].
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar niet dat we elkaar elk weekend zien ofzo. (Thank god)
Doordeweeks is vaak zat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar niet dat we elkaar elk weekend zien ofzo. (Thank god)
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Eh, wij zijn niet datende he. Als je dat soms dacht.
Ik haat datende mensen. En ik haat relatiehebbende mensen. En gelukkige mensen. En mooie mensen. En socialere mensen. En leuke mensen. En mensen.quote:
Zegquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat datende mensen. En ik haat relatiehebbende mensen. En gelukkige mensen. En mooie mensen. En socialere mensen. En leuke mensen. En mensen.
Oooow, ze gaan je echt recht in je gezicht uitlachen...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:40 schreef MisterO het volgende:
Oooow ik ga dit zaterdag aanvragen tijdens het uitgaan!
Ik heb hem bijna geheel geluisterd nu. I vind vooral die song of the sparrow mooi geloof ik, 2e nr.quote:
Dan vind je mij weer lief!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik haat datende mensen. En ik haat relatiehebbende mensen. En gelukkige mensen. En mooie mensen. En socialere mensen. En leuke mensen. En mensen.
Hahaha, het is het proberen waard. En het ligt ook aan waar ik precies uit zal gaanquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
Oooow, ze gaan je echt recht in je gezicht uitlachen...
als ze niet zeggen "euhm... wat????"
Tobi wordt niks?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind je mij weer lief!
Kei haske poepie single!
Was dat anders dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind je mij weer lief!
Kei haske poepie single!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |