alleen als je een heroïnehoertje bent, Als je een beetje exclusief bent neem je voor een broodje de telefoon nog niet eens opquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom heb je aan een pijpbeurt niet genoeg. Of je moet food tax berekenen, maar alleen als je slikt.
quote:
Kom eens uit de grotten van central parkquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
Bestaat Steps nog? Vond het een vreselijke groep. Vooral die blonde handtas.Maar die andere gast was wel lekker.
![]()
Hehe nou jah vreselijk dat het ergens weer briljant wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
Bestaat Steps nog? Vond het een vreselijke groep. Vooral die blonde handtas.Maar die andere gast was wel lekker.
![]()
Did i say something wrong? Oops, i didn't know i couldn't talk about sex. What was i thinking?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kom eens uit de grotten van central park
*paracetamolletje aanbied*quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:07 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Hehe nou jah vreselijk dat het ergens weer briljant was. Vooral die fake smiles en gedrag in hun videoclips. Tegenwoordig is het in om echt fake te zijn (Lady KgaKga en Katy Perry) of weggephotoshopt fake (Madonna, Sasha Fierce en Mimi Carey).
doorgezakt gisteren?quote:
Neen. Gewoon hoofdpijn.quote:
S club7quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Er was toch ook zo een ander irritant engels groepje
films enzo ook![]()
LOL die skanks kunnen echt niets. Maar vind ze wel grappig.quote:
Oh, ik vond dat zo'n leuk nummerquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:18 schreef mike_hunt het volgende:
ook uit oude doosch.
Vond ze toen al geweldig. heerlijke beat, goede stem.
godsklere, wat vroeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik hoef morgen "pas" om half 7 weg voor de een-na-laatste draaidag voor de film
Piece of cake!
ik vind het nog steeds leukquote:
o, ik kom uit Amstelveen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
9 uur call in fucking Amstelveen ergens in een park
Amsterdamse Park aan de bosbaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, ik kom uit Amstelveen.Welk park?
Wat leuk!!quote:
straks word sinterklaas nog doodgeschoptquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, dat ja
We gaan achtervolgings en taxi scene's draaien
Nee hoor, met Sinterklaas komt alles goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
straks word sinterklaas nog doodgeschopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |