Was dat anders dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind je mij weer lief!
Kei haske poepie single!
Tibo.quote:
Nou ja, het ligt wel een stukje ervanaf. Mocht dat helpen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
Xie weer een nieuweling. Weer uit Eindhoven.![]()
hahaha welkomquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt wel een stukje ervanaf. Mocht dat helpen.
geen afwachtende houding! go after ur man.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tibo.
Tibo is een beetje ondoorzichtig, koel en stug. Een ijskoning!
Dus als ie wil dat er nog iets komt dan mag ie zelf moeite gaan doen.
En morgen ga ik lekke rmet Serge naar een verjaardag. Tis goed hoor
Gdlrop? Someren? Maarheeze? heeze? Leende? Soerendonk? Gastel? Sterksel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:22 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt wel een stukje ervanaf. Mocht dat helpen.
Ik vind er een verschil inzitten tussen " afwachtende houding" en "alles moet van 1 kant komen en de ander mag ook wel 's wat doen".quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geen afwachtende houding! go after ur man.
doet vlug een wit schortje voor en komt al met koffie aanhollenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:04 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen teabaggers![]()
kofffffffffffffie graag!![]()
![]()
die zijn vast veel te druk met flaneren in de Reguliersquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
Is er nou niemand van boven de rivieren? Where r my bitches from Amsterdam?![]()
geeft dus weer lucht aan al die komende ontmoetingen eind aug/begin septemberquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tibo.
Tibo is een beetje ondoorzichtig, koel en stug. Een ijskoning!
Dus als ie wil dat er nog iets komt dan mag ie zelf moeite gaan doen.
En morgen ga ik lekke rmet Serge naar een verjaardag. Tis goed hoor
Ik ben wel boven de rivieren geboren en getogen, geldt dat ook?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
Is er nou niemand van boven de rivieren? Where r my bitches from Amsterdam?![]()
en je verzet je er met hand en tand tegen ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:37 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik ben wel boven de rivieren geboren en getogen, geldt dat ook?
Woon er nu tussenin (geloof ik)
omg!![]()
Ik zak steeds zuidelijker!
das ook wel weer waar. Als het van 1 kant moet komen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er een verschil inzitten tussen " afwachtende houding" en "alles moet van 1 kant komen en de ander mag ook wel 's wat doen".
jij maakt gewoon deel uit van afdeling Oost, dat geografisch nogal een groot gebied is zodat MisterO, Yuri, Bartjebart, Waxxer HIW en Xiance ook ingedeeld zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:49 schreef Baltar het volgende:
Ik kom niet uit Eindhoven, hoor! Enkel soms uitgeweest, that's it
Neuh niet echt hoor. Ik vind t trouwens wel erg cute zo'n zachte "g", en natuurlijk carnaval!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je verzet je er met hand en tand tegen ?
Maar in het land van Maas en Waal is die G ook nog niet spijkerhardquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:51 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Neuh niet echt hoor. Ik vind t trouwens wel erg cute zo'n zachte "g", en natuurlijk carnaval!![]()
Mn vriend spreekt ook met een zachte "g" , maar die komt niet uit t Zuiden, maar meer bij Nijmegen en Arnhem vandaan.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doet vlug een wit schortje voor en komt al met koffie aanhollen![]()
zo goed meneer ?
Egggggggggggg niequote:Op donderdag 9 juli 2009 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar in het land van Maas en Waal is die G ook nog niet spijkerhard
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:37 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik ben wel boven de rivieren geboren en getogen, geldt dat ook?
Woon er nu tussenin (geloof ik)
omg!![]()
Ik zak steeds zuidelijker!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:49 schreef Baltar het volgende:
Ik kom niet uit Eindhoven, hoor! Enkel soms uitgeweest, that's it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |