en ik ben nu aan het ruften.quote:
ik ken al die plaatsen niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In Louwe wel, en ok in Dreumel en Wamel
quote:
In Zoetermeerquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar kan je ergens in Nederland raften met draaikolken en rapids ??????
1x half zat en toen zei hij half zat "Dus je wil gewoon weten wat ik voor je voel?" en ik kan me niet meer herinneren wat er toen kwamquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das ook wel weer waar. Als het van 1 kant moet komen.
Heb je het nooit recht op de man gevraagd?
Ugh. Irritant is dat. Hij heeft je dus verslagen in het ' koel-zijn 'quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tibo.
Tibo is een beetje ondoorzichtig, koel en stug. Een ijskoning!
Dus als ie wil dat er nog iets komt dan mag ie zelf moeite gaan doen.
En morgen ga ik lekke rmet Serge naar een verjaardag. Tis goed hoor
jij zeker met een zwaar bekakte errrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuhquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
praat hier bijna iedereen met een zachte G? LOL
moeilijk publiek hier!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Nee Mike, dat was geen geslaagde grap
bij goed raften moet je minimaal 1 keer van de raft af vliegenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
In Zoetermeerik heb al 2 keer eerder geraft in de Ardennen, maar ook al is dit een 'aangelegde baan' , het schijnt veeel zwaarder en dus toffer te zijn
Kan ik beter hahaha roepen terwijl ik het niet grappig vind?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij zeker met een zwaar bekakte errrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuh
Kijk, dat is pas een die-hardquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij goed raften moet je minimaal 1 keer van de raft af vliegen
Ik heb het 2 keer op de Nijl in Uganda en 1 keer op de Tully river in Noord Australia gedaan en kan je vertellen dat het echt wel verslavend is![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kan ik beter hahaha roepen terwijl ik het niet grappig vind?
Nah, mocht het niets worden tussen. Stuur em maar hier heen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x half zat en toen zei hij half zat "Dus je wil gewoon weten wat ik voor je voel?" en ik kan me niet meer herinneren wat er toen kwamDus ik wil gewoon nog 1x afspreken en dan ff duidelijkheid vragen en als ik die niet kan krijgen dan ..... uh... ja dan weeknie maar dan ga ik er ook niet al mijn pijleen op richten.
Dat ken ik dan weer wel, niet zo heul ver.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Baltar vast wel
en Louwe is dialect voor Beneden Leeuwen
Nee hoor, hier een Gooische G, en nee, geen Gooische "r"quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
praat hier bijna iedereen met een zachte G? LOL
Klinkt leuk!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij goed raften moet je minimaal 1 keer van de raft af vliegen
Ik heb het 2 keer op de Nijl in Uganda en 1 keer op de Tully river in Noord Australia gedaan en kan je vertellen dat het echt wel verslavend is![]()
Nee want dan denk ie straks helemaal dat ie grappig is en blijft hij grappen makenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kan ik beter hahaha roepen terwijl ik het niet grappig vind?
ijsje van eigen deegquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ugh. Irritant is dat. Hij heeft je dus verslagen in het ' koel-zijn 'Dat is wel een heuse prestatie
bitchquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee want dan denk ie straks helemaal dat ie grappig is en blijft hij grappen maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |