Culemborg that is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij aan de andere kant van de Prins Willem Alexanderbrug die nu alweer een paar jaar tolvrij gemaakt is ?
jajajajaja nice onequote:
you're a strange little man.quote:
en morgen dan een dagje Radio Decibelquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik word een beeeetje melig van dat Radio Hollandio
"Geef ons maar alle dagen bier, we zuuuuuipen in Spanje!"
Allemaal inhaken!
yes you will, I'm highly influentialquote:
hebben jullie geen zomerstopquote:
Nee hoor, ik ben immuun voorquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yes you will, I'm highly influential![]()
jejejejejeje Foolish boyquote:
Ik weet eigenlijk niet of Loco wel een hyves account heeft ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
Worden die lijstjes ergens opgeslagen? Anders heeft het nog geen zin.
Of is dat weer op die k*t hyves?![]()
No tengoquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of Loco wel een hyves account heeft ?
we gaan een keer tennisen, als ik win mag ik je neuken koop jij een trainingsbroekquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hehe jij bent de foolish one hier
Nou dan moeten alle mensen hier deze pagina dus gaan bookmarken om het lijstje van loco te bewaren voor het nageslachtquote:
jeje, Hebben we al een keer geopperd, maar de lokale bevolking kwam met brandende fakkels in protest. te vooruitstrevend.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vrees dat je zwaarder geschut moet gaan inzetten zoals een eigen Z winkel openen in Assen
Wellicht moet je toch nog eens een workshop geven op het marktplein aldaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje, Hebben we al een keer geopperd, maar de lokale bevolking kwam met brandende fakkels in protest. te vooruitstrevend.
ik kan heul niet tennissenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
we gaan een keer tennisen, als ik win mag ik je neuken koop jij een trainingsbroek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan heul niet tennissendus dat verlies ik direct
![]()
jij wordt ook met de week gewilligerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan heul niet tennissendus dat verlies ik direct
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |