Wachten op de dood is een beetje dom hequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat is ook wat ik al jaren doe, wachten op de dood
Zoals gisteren bij Oh Oh dat die gast in zijn nest lag te kotsen. Ja dat is 'grappig' als je 20 bent, maar als je 40 bent is dat toch wel sneu.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BijvoorbeeldMaar goed, dan voel je je die dag ook weer geen 15, dus als je dan zo oud bent als je je voelt is dat ook geen 15 meer
Maar ik vind "Je bent zo oud als je je voelt" echt een nonsens dooddoener. Je kunt je beest jonger voelen, je kunt er best jonger uitzien, feit is: je bent het niet. Je lijf wordt het ook niet en je ID ook niet. Je kunt ook niet meer alles doen en je mag ook niet meer alles doen
Ik niet, want je leeftijd en je lijf verandert er niet mee, hooguit je instellingquote:
IK merk het vooral hier in Nederland. Vrienden van me die al getrouwd zijn en b.v. een kindje hebben vinden mij onvolwasssen omdat ik doe waar ik zin in heb. Vooral vrouwen zeggen dat, de mannen zijn soms 'jaloers'.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je dan nog wel steeds van alles kunt ondernemen
Ik ken ook zat 30'ers die zich al bij de dood hebben neergelegd
ach dat is relatief, dat hoort ook allemaal weer bij de aftakelingquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zoals gisteren bij Oh Oh dat die gast in zijn nest lag te kotsen. Ja dat is 'grappig' als je 20 bent, maar als je 40 bent is dat toch wel sneu.
Volgens mij heb ik bij die scene net drinken gehaaldquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zoals gisteren bij Oh Oh dat die gast in zijn nest lag te kotsen. Ja dat is 'grappig' als je 20 bent, maar als je 40 bent is dat toch wel sneu.
Ja daar zit ook wel wat in... mijn instelling is nog begin 20quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet, want je leeftijd en je lijf verandert er niet mee, hooguit je instelling
Leeftijd is iets fysieks en feitelijks, niet een houding. Vind ik dan he
Uiteindelijk worden we allemaal weer kindquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach dat is relatief, dat hoort ook allemaal weer bij de aftakeling
Mijn instelling is soms zelfs 10!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar zit ook wel wat in... mijn instelling is nog begin 20
Fuck de keurslijven, koop een cabrio ipv een ford focus!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
IK merk het vooral hier in Nederland. Vrienden van me die al getrouwd zijn en b.v. een kindje hebben vinden mij onvolwasssen omdat ik doe waar ik zin in heb. Vooral vrouwen zeggen dat, de mannen zijn soms 'jaloers'.
waarom wachten? komt toch wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat is ook wat ik al jaren doe, wachten op de dood
komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar zit ook wel wat in... mijn instelling is nog begin 20
Je moet ook gaan sporten. Voel je ook meteen beter erdoor.quote:
Maar straks als je een beter gewicht en conditie hebt dan wordt je weer 80-quote:
als het maar niet zo'n jaren 70 broekje isquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Satijnen broekjes....... met een verkleeinwoord klinkt het toch allemaal net wat,....... eh... enger
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik dat lijstje heb ingevuld.
in de hoop dat je in de weekenden wel gepassioneerde stomende sex hebt, misschien moet je eens met pindakaasz afspreken, die woont ook in Utrecht en is ook singlequote:
Ik heb bronsquote:
Ik als 1e, maar daarom heb ik ook een nickname beginnende met een A genomenquote:
Je mag hopen dat dat gepassioneerd en sttomig is. Mischien zit ie wel net zo stil als voor z'n wigwam zen te wezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in de hoop dat je in de weekenden wel gepassioneerde stomende sex hebt, misschien moet je eens met pindakaasz afspreken, die woont ook in Utrecht en is ook single
Misschien moet jij eens met Ang3l afspreken, die woont in Eindhoven en is ook single.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in de hoop dat je in de weekenden wel gepassioneerde stomende sex hebt, misschien moet je eens met pindakaasz afspreken, die woont ook in Utrecht en is ook single
Sex met pindakaas geeft zo'n rotzooiquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
" Ik ken ook een homo en die is ook vrijgezel...:"quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens met Ang3l afspreken, die woont in Eindhoven en is ook single.
Ja, precies. *ril*.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
" Ik ken ook een homo en die is ook vrijgezel...:"
Nee man, sexdate!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik spreek liever gewoon af zonder datingsverplichtingen
We hadden toch al zo'n over-10-jaar-deal?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Maar Erik..... ik ben vrijgezel... en jij ook!
Ik ga binnenkort een spelletjesavond organiserenquote:
Jahquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hadden toch al zo'n over-10-jaar-deal?
Waarom zou je 10 jaar wachtenquote:
Dan sluit sowieso mijn levensstijl meer aan bij die van Ang3l, en het geeft ons ieder de kans om nog geluk te vinden bij een anderquote:
dat lijstje is ervoor om mensen zich te laten voorstellen en wij weten alles wat je vertelde al zo'n beetjequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Erik, you made me do this... you made it look cool
Dat gebeurt me vaker, dat ik iets doe en dat het dan cool wordt. Wie zal ik doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
O echt? Is het daarvoor? He.... wat een raar verzoek dan in de OP!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat lijstje is ervoor om mensen zich te laten voorstellen en wij weten alles wat je vertelde al zo'n beetje
Doe mij maar, dan word ik ook cool!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gebeurt me vaker, dat ik iets doe en dat het dan cool wordt. Wie zal ik doen?
Voor mij was het meeste nieuw heurquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat lijstje is ervoor om mensen zich te laten voorstellen en wij weten alles wat je vertelde al zo'n beetje
Maar wij kennen elkaar dan ook nog niet zo goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor mij was het meeste nieuw heur.
Nou, dank je welquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |