Kep geen hemd aan, xit alleen in mijn boxer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan vanaf hier niet zien of zijn hemd uit de broek hangt
Feliquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Gefeliciteerd Mike!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dank je wel, jongenquote:
36?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:54 schreef Yurithemaster het volgende:
Mike feli met je 36ste verjaardag
quote:
kijk uit wat je zegt, je bent woensdag immers zelf ook de klosquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
35 zeg.... jezus... dan had ik misschien 2 kits moeten geven!
Wat leuk, een aubade!quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
35 zeg.... jezus... dan had ik misschien 2 kits moeten geven!
33 toch?quote:
quote:
Nee hoerquote:
dank uquote:
ja maar zij is in haar early hundredsquote:
quote:
we zijn met z'n allen onderweg naar de 40quote:
ik heb alvast een voorsprong genomenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we zijn met z'n allen onderweg naar de 40
Sommige vrienden houden niet van veranderingen. Daarom blijf ik steeds 29, ik doe het voor hen..quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
En toch ben ik het daar wel mee eens...quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Ach je bent zo oud als je je voelt
Yeah. Right. In je eigen ogen misschien
houd mij erbuiten stelletje oude lijkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
houd mij erbuiten stelletje oude lijken
Nou je kan je hartstikke 15 voelen hoor, maar je blijft 30+quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toch ben ik het daar wel mee eens...
Het gaat om je levensinstelling
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toch ben ik het daar wel mee eens...
Het gaat om je levensinstelling
ik merk het soms aan het uitgaan. dat ik soms toch een dag nodig heb om bij te komen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou je kan je hartstikke 15 voelen hoor, maar je blijft 30+en je lichaam ook
go and cheer somebody else up, will ya.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan zijn jullie nog ouder en verlepter
gai ok, gai bent ok onderweg naor de virtigquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
houd mij erbuiten stelletje oude lijken
'met een echte regisseur: Dick Boonman'quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)-toneelworkshops.ece
kijk nou in de krant
dat wist ik zelf niet eens!!!
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik merk het soms aan het uitgaan. dat ik soms toch een dag nodig heb om bij te komen.
Neemt niet weg dat je dan nog wel steeds van alles kunt ondernemenquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat zodra je 50 word niet automatisch naar de kerstmarkt in Oberhausen hoeft.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanaf de dag dat je geboren bent ben je opweg naar de dood!quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gai ok, gai bent ok onderweg naor de virtig
Da's wat andersquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat zodra je 50 word niet automatisch naar de kerstmarkt in Oberhausen hoeft.
Dat bedoel ik dus ookquote:
Maar dat vind ik niet echt een "je bent zo oud als je je voelt".quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je dan nog wel steeds van alles kunt ondernemen
Ik ken ook zat 30'ers die zich al bij de dood hebben neergelegd
ja precies, pas vanaf 11 november ben ik een echte regisseur, als ik slaag tenminstequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
'met een echte regisseur: Dick Boonman'
ja dat is ook wat ik al jaren doe, wachten op de doodquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanaf de dag dat je geboren bent ben je opweg naar de dood!
Ik welquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat vind ik niet echt een "je bent zo oud als je je voelt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |