Namens mijn teamleidster bedanktquote:
Ja ik weet wel wat vrouwen lekker vinden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Namens mijn teamleidster bedankt
Ik val er niet op, maar het is wel echt een soort van grieks standbeeld van schoonheidquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat vrouwen lekker vinden.
misluktquote:
Maar jij bent ook geen vrouw...toch? *kijkt in ang3l's boxer*quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik val er niet op, maar het is wel echt een soort van grieks standbeeld van schoonheid
*pakt tas en gaat naar huisquote:
lang zal die levenquote:
Dat had je toch kunnen ruiken voordat je er aan begon?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
mag ik de opzet van dit topic als verloren beschouwen, ik steek ook eens mijn nek uit zeg!!
Ben je jarig?quote:
niemand rekent dat jou aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
mag ik de opzet van dit topic als verloren beschouwen, ik steek ook eens mijn nek uit zeg!!
Dank je... scheelt mij weer een paar woordenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat had je toch kunnen ruiken voordat je er aan begon?
Er was niemand die er op reageerde met " O wat leuk!" en ook niemand die het zelf maar deed bij het openen van het topic
dank je, jongenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lang zal die leven
lang zal die leven
lang zal die leven
in de gloria
in de gloria
in de gloria
hieperdepiep hoera
hieperdepiep hoera
hieperdepiep hoera
en lees je email
| Forum Opties | |