quote:
Nee die kerel is eng...quote:
Hahaha ja heb je daar geen last van gehad?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Op 1 ongelukje na dus, boren op de stroomdraad
ja, geweldig he.quote:
De middelste schroef kan er nu dus niet helemaal in, in de muur. Als ik hem verderdraai raak ik de draadquote:Op donderdag 2 september 2010 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha ja heb je daar geen last van gehad?
Nee helemaal nietquote:Maar in de winkel was het geen probleem?
Als gasten zoals Sniper haar niet moeten, met wat voor jongens lukt het dan wel?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:28 schreef creno het volgende:
Barbie: ik wil zoenen
die gast zegt nee, en ze doet haar haar voor haar ogen, alsof we dan niet zien dat ze een onwijs blauwtje loopt.
ECHT engquote:
Alleen als ie z'n bek houdt. Man o man wat een kapsoneslijer zeg!quote:Sniper
Tonyquote:Op donderdag 2 september 2010 22:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als gasten zoals Sniper haar niet moeten, met wat voor jongens lukt het dan wel?
Je hebt een buis geraakt?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De middelste schroef kan er nu dus niet helemaal in, in de muur. Als ik hem verderdraai raak ik de draadMaar hij hangt stevig genoeg hoor.
[..]
Nee helemaal niet
Nee de stroomdraadquote:Op donderdag 2 september 2010 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt een buis geraakt?
nee, het was rtl5....tis Jershey Shore-light...quote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook kijkenHeef tSBS uitzending gemist?
www.rtlgemist.nlquote:Op donderdag 2 september 2010 22:38 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook kijkenHeef tSBS uitzending gemist?
Welke stroomdraad?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee de stroomdraad
En ik niet, pap. Ik was ff eten halen.
Stop was er uitgeknald. maar de draad is niet stuk.
Nieuwe stop erin, schroef minder ver de muur in, en alles doet het weer.
Jersey Shore. Daar deed het me ook aan denken. Of de "jongeren op vakantie"/"proppers"-programma's uit de jaren '90.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, het was rtl5....tis Jershey Shore-light...Heb je dat weleens gezien?
wat ordinairquote:Op donderdag 2 september 2010 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb Oh Oh Cherso gemist
Ik zat aan het bier op een verwarmd terras waar Tomasso bediende
In Rotterdam? Wat dan weer redelijk vergelijkbaar is met de mentaliteit in Den Haag... dus misschien zat je juist wel dichterbij de realiteit dan wijquote:Op donderdag 2 september 2010 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Ordinair waren we wel jaquote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Rotterdam? Wat dan weer redelijk vergelijkbaar is met de mentaliteit in Den Haag... dus misschien zat je juist wel dichterbij de realiteit dan wij
geen HIPS?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Apart jaquote:
Die in de muur verstopt zatquote:
The Villaquote:Op donderdag 2 september 2010 22:42 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Jersey Shore. Daar deed het me ook aan denken. Of de "jongeren op vakantie"/"proppers"-programma's uit de jaren '90.
Hoe ie in het begin steeds lijkt te herhalen, maar de dansers heel subtiel veranderen totdat er op het eind nog maar 1 staat.quote:
Ik vind Rotterdam en Den haag qua ordinairheid idd wel een beetje vergelijkbaarquote:Op donderdag 2 september 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Rotterdam? Wat dan weer redelijk vergelijkbaar is met de mentaliteit in Den Haag... dus misschien zat je juist wel dichterbij de realiteit dan wij
jaaaa, dat was ook wel leuk om te zien.. die Engelsen.quote:
Oh Oh Cherso zorgt voor briljante quotes!quote:Het voordeel van goede haargel, dat je haar altijd goed zit.
alsof wij brabanders niet ordinair kunnen zijn ?quote:Op donderdag 2 september 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam en Den haag qua ordinairheid idd wel een beetje vergelijkbaar
Ik kan bepaalde wijken in DB opnoemen waar je inderdaad net zo'n hilarische serie mee kan makenquote:Op donderdag 2 september 2010 23:03 schreef creno het volgende:
[..]
alsof wij brabanders niet ordinair kunnen zijn ?
Zeg ik dat ergens?quote:Op donderdag 2 september 2010 23:03 schreef creno het volgende:
[..]
alsof wij brabanders niet ordinair kunnen zijn ?
ik heb thuis ook nog vakantievideosquote:Op donderdag 2 september 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde wijken in DB opnoemen waar je inderdaad net zo'n hilarische serie mee kan maken
quote:In navolging op #OhOhCherso komt omroep MAX eind 2010 met "JaJa Appelscha". Hierin 8 bejaarde vrijgezellen in een bunglowpark die los gaan.
ik heb dit idee al doorgespeeld naar OUTTV.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:12 schreef creno het volgende:
Nou als er een spin-off van komt moet dat zijn: "Woohhoooo playa del ingles" (8 homo's in een villa op gran canaria).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |