abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85951921
*O* Welkom in de bi SC!

Omdat er al wel een plaats was binnen FOK! voor de homo's en lesbo's, maar nog niet voor biseksuelen onder ons is het idee gekomen om hier ook een topic voor te hebben! Hier praten we dus over van alles en nog wat op een leuke en vrije manier voor iedereen die zich herkent in dit onderwerp. :)

:? Hoe gaat het hier?

Je kan lurken, meebabbelen over mannen en vrouwen, de verschillen daartussen, je eigen seksualiteit en hoe je daarin staat. De dates die je hebt als biseksueel, beslommeringen in je liefdesleven, hoe de buitenwereld reageert en ageert op je seksuele geaardheid, etc. etc.

*) Wie zijn hier welkom?

Gewoon iedereen! Van biseksuele mannen en vrouwen, tot homo's en lesbo's en de hetero man/ vrouw :Y Een leuke discussie bereik je tenslotte door meningen, opvattingen en belevingen van allerlei verschillende mensen te krijgen.

:{w Wat is NIET gewenst?

• Het is hier geen datingtopic, dus mensen die trio's of iets dergelijks hopen te scoren mogen wegblijven. Zij kunnen terecht in KPD, waar een aantal topics lopen. • Ook geen lame tvp's, smiley en hoi/doei posts, offtopic geneuzel, kwetsende of beledigende opmerkingen en dergelijke. Als je niks met het onderwerp hebt, blijf je hier gewoon weg. • PM's met verzoekjes en voorstellen worden ook niet gewaardeerd. Het staat de users vrij die een dergelijks iets toch ontvangen om deze door te sturen naar een MOD die hierop een gepaste actie zal nemen.

Kortom, doe normaal en have fun ^O^

Aantal bekende biseksuelen

:Y) Nog wat linkjes

Bi Infosite
Wikipedia over biseksualiteit
Wikipedia met een lijst van bekende biseksuelen

Osdorp posse over wannabi's:
quote:
Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Bi Yourself code termen
Thee drinken - beffen (als in, ik ga bij een leuke meid langs, even thee drinken)

Koffie drinken - pijpen (als in, ik ga bij een leuke jongen langs, even koffie drinken)

Kutbrommer - vibrator bij voorkeur roze en van Tally, maar andere variaties zijn ook mogelijk

meeting en wanneer is er weer de mogelijkheid om de BI'ers IRL te spotten en misschien wel een kopje thee of koffie te scoren?

Bekijk deze YouTube-video De OP vind je hier
pi_85951932
O+ MakeBelieve O+
pi_85953213
Zo, hier weer gepost ;)

Had eigenlijk een vraagje of mensen hier in dit topic wel eens bij het Pann in Utrecht zijn geweest. Ik zou er deze maand voor t eerst heen willen namelijk maar qua vervoer is dat lastig aangezien er van 12 tot 6 geen treinen rijden tussen Veenendaal en Utrecht. En heb zelf ook geen auto, en geen idee waar t Pann precies zit in Utrecht..heeft dus iemand die er eens geweest is een idee hoe ik er alsnog kan komen? Hier elders in de buurt zijn namelijk niet echt homo - bii - uitgaansgelegenheden ( beetje vroom hier ) maar wil wel graag een beetje onder de mensen komen :P
pi_85953288
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:48 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ik voel me zo niet serieus genomen door jou hoor :N :9
Ik wil je best serieus nemen hoor :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2010 16:38:47 ]
pi_85953379
ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel swingers in dit topic langskomen?
pi_85953510
Is het een swingers topic dan?
pi_85953664
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Is het een swingers topic dan?
oh .. ha ha .. nee natuurlijk niet .. maar ik denk dat mensen die bi zijn vaak ook een relatie hebben. De kans dat je dan ook swingt is natuurlijk groot.
Ik was alleen benieuwd ;)
pi_85954334
In dat geval swing ik alleen alleen :D
pi_85954796
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:32 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik wil je best serieus nemen hoor :P
Kom maar op hoor :Y :@
pi_85955133
nieuw topic :9 nieuwe wilde plannen!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_85955757
O-)
  woensdag 1 september 2010 @ 17:46:53 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85955841
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:41 schreef daank het volgende:

[..]

oh .. ha ha .. nee natuurlijk niet .. maar ik denk dat mensen die bi zijn vaak ook een relatie hebben. De kans dat je dan ook swingt is natuurlijk groot.
Onzin. Ik denk wel dat koppels waar één of beiden bi is, eerder geneigd zijn tot trio's. Maar fullblown swingen is nog een hele grote stap van daar.
Resistance is futile.
pi_85956079
Niks mis met wilde plannen toch O-)
  woensdag 1 september 2010 @ 18:02:43 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85956288
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
Niks mis met wilde plannen toch O-)
True.

Ik heb straks afgesproken met een leuk mooi meisje (wederzijdse interesse, kwam mij ter ore). Zin in. Zo even douchen (en scheren, you never know :P ).
Resistance is futile.
  woensdag 1 september 2010 @ 18:03:38 #15
277627 Seven.
We are Borg.
pi_85956321
Oh ja: hoi allemaal! (Ik mag als moeder van dit topic loze posts doen zo nu en dan O-) ).
Resistance is futile.
pi_85956431
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:03 schreef Seven. het volgende:
Oh ja: hoi allemaal! (Ik mag als moeder van dit topic loze posts doen zo nu en dan O-) ).
Seven.! Present vanaf deel 1 O+
pi_85956454
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:41 schreef daank het volgende:

[..]

Onzin.. Verder eens met wat Seven. zegt :)
pi_85957319
Ik wil ook afspreken met een leuk mooi meisje, :N
wie o wie biedt zich aan? ;)
pi_85957862
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik wil ook afspreken met een leuk mooi meisje, :N
wie o wie biedt zich aan? ;)
Ik ook :P Jongen mag trouwens ook hoor. Maar toch liever een meisje :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_85959871
hoi vriendjes en vriendinnetjes :W
pi_85960216
Als er een meiden meet komt, ben ik ook van de partij! Moet Suuz ook komen ;)
Ik ben niet gek, ik ben een kiwi!
pi_85962380
zullen we n high tea/massage/meidenfilm/dansje doen meet doen *O* ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_85962928
met MEISJES, dus geen jongens :{w
pi_85963931
Net terug van het dagje uit met mijn beste vriendin. Het was GE-WEL-DIG. Veel gepraat en gelachen..etc.

en...naar de seksshop geweest. :@ :@ Ga mezelf straks lekker verwennen denk ik. :D (sorry als dat teveel info is haha :P). Ze dachten dat we een stel waren. _O-
pi_85964797
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
met MEISJES, dus geen jongens :{w
ik mocht ook komen als prive masseur (van ldg)
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')