tokjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:55 schreef ajuu het volgende:
kipje
euhm.. mja, I know.. beetje kansloze opmerking dus van mij...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:05 schreef ajuu het volgende:
@vlarp je bent niet eng
Ik weet niet, maar de hele dag fokken op je werk...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:10 schreef ajuu het volgende:
ja kansloos ben je wel zeker, vergeleken met mij![]()
Da's wel goedkoper ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:09 schreef Vlarp het volgende:
Neuh.. dan haal ik wel een tondeuse bij het kruidvat en doe ik het zelf
ja zover is het al met mij gekomenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar de hele dag fokken op je werk...
Komt van de zomer nog wel.. 't is lekker makkelijk. Zijkanten en achter standje 1, bovenop euhm.. standje 2 of misschien ook wel 1quote:
eh...nee, verdient zelfs slecht! echt slecht.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En het verdient vast en zeker nog beter dan wat ik doe
Ik vind het liefquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:03 schreef Vlarp het volgende:
@Dark_killah: Thanx, maar 't is vooral het design natuurlijk. Nou ja, het geprogrammeerde deel is ook netjes..
Ik zie je msn adresquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:19 schreef Vlarp het volgende:
O ja... voor:
[afbeelding]
(En speciaal voor blubberdinges met een soort van lach)
Pas toch op, straks krijg je nog een buikje en dat vast geen gezicht.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:54 schreef DennisMoore het volgende:
Warme croissantjes met dikke krullen roomboter en plakken camembert..
Ik val nog steeds buiten die Q.I.-range.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Pas toch op, straks krijg je nog een buikje en dat vast geen gezicht.
mijn lurkgevoel moest nog wakker wordenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:07 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh... gluurt ff rond. Mr Mime.. wakker worden!!
zo warm daar?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:15 schreef DennisMoore het volgende:
*damp*
net uit bed dan zeker?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kom net onder de hete douche vandaan..
tel er bij mij maar 3 uur bij opquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:19 schreef DennisMoore het volgende:
Neuh, ben vanaf half 10 uit bed geloof ik.
Wie is u?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:32 schreef mr_mime het volgende:
'k ga eens kijken of ik mijn zus aan internet kan helpen.. en anders hang ik weer bij @home aan de lijn
tjuus
hey een aagjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is u?
Is ie nieuw? Is ie aardig? Is ie venijnig?
Zeg, wet een cliché zeg.... roddelende nichtenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:36 schreef mr_mime het volgende:
[..]
hey een aagje
nu ik weg ga snel achter mijn rug om gaan roddelen hepas maar op ik lurk mee
![]()
![]()
ik is man, 18, aardig (), heeeeel soms venijnig, en zeker nieuw in deze reeks
't is al heel wat dat je ze herkent op die bewogen fotoquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:00 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk, Ang3l, stoere littekens!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:07 schreef DennisMoore het volgende:
Nu jij nog een foto, blubzwijn.
Ahw... liefquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
edit: wel erg groot
Da's die groene he.. die heb ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
je kan nog net de ikea vaas-lamp zien
Heel hipquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
je kan nog net de ikea vaas-lamp zien
Over twee uurtjes ga je eten.quote:
* Danoontje geef *quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef Vlarp het volgende:
Nee, dan moet ik nog heel lang wachten op eten...
Niet zo naar doen tegen Ang3l Vlarp... Die jongen heeft het natuurlijk ook niet makkelijk! Ik heb ergens het idee dat ie ooit flink door een paashaas is beschadigd. Ik weet niet precies wat er is gebeurd, maar het schijnt erg gevoelig te liggen allemaal. En dat komt met deze dagen natuurlijk allemaal weer boven... Nee Vlarpje... we moeten Ang3l steunen in deze voor hem moeilijke tijden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:17 schreef Vlarp het volgende:
ach gut, onze Ikea nicht herkent weer iets van thuis hoor
ik heb ook nog zo'n paarse bal op een lampjequote:
Ang3l red zich wel Parleur... echt waar..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
Niet zo naar doen tegen Ang3l Vlarp... Die jongen heeft het natuurlijk ook niet makkelijk! Ik heb ergens het idee dat ie ooit flink door een paashaas is beschadigd. Ik weet niet precies wat er is gebeurd, maar het schijnt erg gevoelig te liggen allemaal. En dat komt met deze dagen natuurlijk allemaal weer boven... Nee Vlarpje... we moeten Ang3l steunen in deze voor hem moeilijke tijden.
espesso...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat zal ik zo nemen.. eerst tomatensoep en dan een pannekoek met ham en kaasen nog expresso toe.. heerlijk
Ja maar je maakt me toch niet wijs dat als iemand achter zun MSN-naam schrijft: "Hou ze in de broek, want de paashaas is weer op bezoek!", geen problemen heeft. Nee... ik denk dat ons Ang3ltje he-le-maal stuk zit.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:29 schreef Vlarp het volgende:
Ang3l red zich wel Parleur... echt waar..
*appel eet*
't zegt me helemaal niks eik.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:39 schreef Cybart het volgende:
* Cybart snapt niet dat Lemar niet internationaal doorbreekt...
z'n nieuwe single (in de uk) is weer
dance (was zn eerste single in NL, deed het hier niet echt goed)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't zegt me helemaal niks eik.
Hoe is't verder?
Verkouden, maar paracetamol en appels doen wonderenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
dance (was zn eerste single in NL, deed het hier niet echt goed)
en nu is "If There's Any Justice" in NL uit
maar die vent kan zingen
anyways, het gaat wel, rare weken....
maar er zijn gelukkig ook leuke dingen
hoest met u?
alles om op stap te kunnen hequote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Verkouden, maar paracetamol en appels doen wonderen
Straks lekker de stad in en weer eens flink stappen vanavond
Nou, na de afgelopen weken ben ik daar echt weer aan toe. Tijd geleden dat ik eens goed heb kunnen stappenquote:
Heeft ie het lijstje al ingevuld?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is u?
Is ie nieuw? Is ie aardig? Is ie venijnig?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heeft ie het lijstje al ingevuld?
Wat is je voornaam? Peter
Wat is de betekenis van je nickname? niks eigenlijk.. hopelijk komt de activeringsmail van de betere username binnekort nog aan.. ik kon gewon niet wachten met posten hier, dus heb ik maar een oudere kloon gepakt
En die van je user-icoon? tja.. is nog nie de definitieve.. zelf gefotograveerde roos beetje bewerkt.. maar ben niet tevreden.
En van je signature? dit was bedoelt als een R&P kloon, vandaar![]()
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? al wel langer en af en toe gelurkt.. na wat msn-gesprekjes met een tweetal fokkers uit deze reeks maar eens aan het posten geslagen.
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)1.fok 2. nee 3. n.v.t.
Hoe oud ben je? 18
Wat voor studie/werk doe je? op het moment even geen studie, in september weer.. nu tussendoor maar wat werken..
Waar woon je (ongeveer)? omgeving Zwolle
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? nee
Heb je een vriendje? nee
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? pff. bios, muziek luisteren, internetten, uitgaan( als ik er eenmaal ben..), beetje politiek.
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? is wel zo beleefd he
Wat is je eerste indruk van ons? 1e indruk? die ligt al weer een tijdje terug dankzij dat gelurk van mijmaar het lijkt hier allemaal koek en ei.. maar sommige vooroordelen...
Wat wil je ons nog vragen? wie heeft wie gehad(raportcijfer) / hoort bij wie en wie kan wie niet uitstaan? (
tja je vroeg er zelf om he)
had ik ook maar 1x een tvp geplaatst hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Jammer dat je R&P niet meer in je MyAt staat.
Aha..... Zwolle dusquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:41 schreef mr_mime het volgende:
ik ken het lijstje en zal wel wat invullen
[..]
Jaajajaja, zou ik ook zeggen jaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:50 schreef mr_mime het volgende:
[..]
had ik ook maar 1x een tvp geplaatst hoor
jij bent een zwollenaar da wist ik alquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aha..... Zwolle dusbeetje goed vertoeven daaro?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaajajaja, zou ik ook zeggen ja. Ben lekker aan het downloaden weer, alleen het fok!ken gaat dan niet
.
ff COC enzo?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:58 schreef mr_mime het volgende:
[..]
jij bent een zwollenaar da wist ik al
ik woon in 1 van die gaten er omheen .. maar zit hier nog wel lekker hoor.. misschien in september naar enschede
en vanavond ook ff naar zwolle
haha neequote:
Hij download 200 kb/Squote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:59 schreef mr_mime het volgende:
[..]smoesjes.. je kunt toch gewoon wisselen van venster
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:06 schreef mr_mime het volgende:
[..]
haha neehoezo, moet je werken vanavond?
ga met mijn broer naar de bios en dan nog ff de kroeg in.. lijkt me niet zo verstandig lang het COC te gaan
Nope, naja ik weet wel hoe jij er uit ziet maar zeg maar dat ik goed geïnformeerd benquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eeehhh.... n.... nee.... Maar eh, kennen wij elkaar, al dan niet van gezicht zeg maar?
http://www.buttmagazine.com/quote:BAD NEWS
We are looking for material (photos, stories, drawings, whatever) related to bad sex experiences. It's for the next issue of BUTT... no. 13... Send in your freaky stuff to info@buttmagazine.com.
Foto dit, foto dat.....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:13 schreef mr_mime het volgende:
[..]
Nope, naja ik weet wel hoe jij er uit ziet maar zeg maar dat ik goed geïnformeerd ben
hoho niet uit zwolle hequote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Foto dit, foto dat.....ongestoord fokken kan ook al niet meer
Wéér een reden om niets van mezelf te posten in sexy & gewaagd.
Er lurken mensen mee uit Zwolle, die gewoon hun klep houden verder en alles meelezen wat ik zeg
Incl. overnachting?????quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Goh, Bush komt naar Valkenburg aan de Geul..
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
Goh, Bush komt naar Valkenburg aan de Geul..
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:56 schreef Waxxer het volgende:
Zijn dat mergelgrotten?
Nee, vooruitkijkend (voorjaar: vooruit), is het nu 5 voor 2.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Dus vooruit kijkend is het nu half twaalf?
quote:
Lemar? Hey die staat ook op singstar op de playstationquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:39 schreef Cybart het volgende:
* Cybart snapt niet dat Lemar niet internationaal doorbreekt...
z'n nieuwe single (in de uk) is weer
Het vriendjequote:
gefeliciteerd nogmaals danquote:
Jah, kheb 'm de Best of Genesis gegeven (cd dus), en Railroad Tycoon II platinum, en alle 5 de delen van The Hitchhikers Guide to the Galaxy in 1 hardcover bundel. Hij was helemaal tevreequote:Op zondag 27 maart 2005 01:20 schreef mr_mime het volgende:
[..]
gefeliciteerd nogmaals dan
heb je hem al een kado gegeven?![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 01:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, kheb 'm de Best of Genesis gegeven (cd dus), en Railroad Tycoon II platinum, en alle 5 de delen van The Hitchhikers Guide to the Galaxy in 1 hardcover bundel. Hij was helemaal tevree
Hoe kan de R&B nou SAAI zijn?!quote:Op zondag 27 maart 2005 06:19 schreef creno het volgende:
de red&blue was SAAI !
morgen meer... nu wil ik slapen
quote:Op zondag 27 maart 2005 01:30 schreef mr_mime het volgende:
[..]![]()
leuke dingetjes
ik doelde echter ook op iets anders![]()
Who needs a paus? Wij hebben G_E!quote:Op zondag 27 maart 2005 12:48 schreef Great_Expectations het volgende:
* Great_Expectations spreekt zijn Paaszegen uit over alle homo's in het topic.
Hij zegt normaal gesproken "Bedaank voer die bloemuh ut Neederlahnd." En op de Vlaamse tv knippen ze dat "ut Neederlahnd" er vanaf, zodat die stomme Belgische katholieken fijn kunnen denken dat de Paus hun bedankt, in plaats van die protestantse Hollanders.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Who needs a paus? Wij hebben G_E!.
Bedaank voer die bloemuh.
Niet te vertrouwen, die Belgen.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij zegt normaal gesproken "Bedaank voer die bloemuh ut Neederlahnd." En op de Vlaamse tv knippen ze dat "ut Neederlahnd" er vanaf, zodat die stomme Belgische katholieken fijn kunnen denken dat de Paus hun bedankt, in plaats van die protestantse Hollanders..
Wat betekent Urbi eigenlijk?quote:Op zondag 27 maart 2005 13:09 schreef beaverhausen het volgende:
Urbi et Orgie?
Katholiek Nederland Encyclopediequote:Het Latijnse ‘urbi et orbi’ betekent ‘aan stad en wereld’
quote:Elk jaar op Eerste Kerstdag spreekt de paus vanaf het Sint-Pietersplein in Rome de zegen 'Urbi et Orbi' uit. Het is een zegen voor stad (urbi) en wereld (orbi) die uitgesproken wordt op de kerkelijke hoogfeesten van Kerstmis en Pasen. De zegen is niet alleen bestemd voor de verzamelde menigte op het plein, maar voor alle katholieken waar ook ter wereld. Vandaar dat aan de zegen een groet in meerdere talen vooraf gaat.
Ik ook niet. En meneer pastoor heeft het op de lagere school ook nooit uitgelegd.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb atheneum gedaan, dus weet niets van Latijn of Grieks..
Paus Ajudrianus!quote:Op zondag 27 maart 2005 13:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Paus Ajuu!. Alsof het een afkorting is van Paus Ajudrianus IV.
.
Ja.quote:
Ik wist het als gymnasiast natuurlijk wel.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:24 schreef beaverhausen het volgende:
Wat een stel onopgeleide heaumeaux..
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:14 schreef creno het volgende:
ik ging dus met grote verwachtingen erheen.
En Minder Gelukkig.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:38 schreef DennisMoore het volgende:
Wie geen Grote Verwachtingen koestert, raakt Minder Teleurgesteld..
gisteren een bejaarde met een hele dikke buik die heen en weer stond te schudden op het podium: ook een angstaanjagend beeld !quote:Op zondag 27 maart 2005 14:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
Wat een angstaanjagend beeld net.. Ik reed met m'n broer langs een speeltuin, en daar zaten 3 bejaarden te schommelenen een klein kindje stond erbij en keek erna
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
Wat een angstaanjagend beeld net.. Ik reed met m'n broer langs een speeltuin, en daar zaten 3 bejaarden te schommelenen een klein kindje stond erbij en keek erna
goeiemorgen btw
ik heb ook nog aarbEIenIJs gehad !quote:Op zondag 27 maart 2005 14:48 schreef DennisMoore het volgende:
Aardbeien zijn de eieren onder het rode fruit.
Zo wordt gefluisterd. Niet voor niets overheerst de ei-klank.
veel plezierquote:Op zondag 27 maart 2005 15:25 schreef creno het volgende:
ik vertrek zo naar Kylie !
sssst snap dat dan.. hij maakt aantekeningen van de danspasjes!quote:Op zondag 27 maart 2005 15:43 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap niet wat homo's nou met (oversekste) zangeressen hebben, eigenlijk..
zijn idool, wat doe jequote:
eigenlijk heb ik ook niets met kylie, maar mijn broertje had kaartjes geregeld en vroeg of ik meeging.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:43 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap niet wat homo's nou met (oversekste) zangeressen hebben, eigenlijk..
een bink.... dan zou ik eerder zeggen een binkJEquote:
smeer tandpasta op zijn lippenquote:
dankjequote:Op zondag 27 maart 2005 16:36 schreef creno het volgende:
iedereen die gaat paasdineren o.i.i.d.g veel plezier !
ik ga zo op weg naar Kylie !
Hij heeft vanaaf z'n verjaardagsfeestje.......quote:
Your point being?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft vanaaf z'n verjaardagsfeestje.......
My point being: dat geeft het NET dat beetje extraquote:
Je doet 't toch nietquote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef Ang3l het volgende:
My point being: dat geeft het NET dat beetje extra
Had je hem aan moeten spreken, zo van HEEEJjj HOMOquote:Op zondag 27 maart 2005 16:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht even dat ik Cybart heb zien lopen.
Dat deed de poetshomo KEIHARD in de supermarkt gister, tegen me: "HEeeeeeeey pompoentietje van me!!!!" ... de hele Nuenense SuperdeBoer keek me aanquote:Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Had je hem aan moeten spreken, zo van HEEEJjj HOMO.
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:59 schreef Weemz het volgende:
Hmm het ruikt hier al lekker naar met geitenkaas en tijm gevulde kipfilets...
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat deed de poetshomo KEIHARD in de supermarkt gister, tegen me: "HEeeeeeeey pompoentietje van me!!!!" ... de hele Nuenense SuperdeBoer keek me aan
Nu klinkt 't meteen zo decadentquote:
Goeie morgen. Ben je hetero uitgegaan in Breda? Het homoleven daar is vrij.....extreemquote:Op zondag 27 maart 2005 17:15 schreef Ryan_R het volgende:
Goeie morgen allemaal!![]()
Knallende koppijn, maar het vrijgezellenfeest was echt gezellig. Een maffiatocht gelopen in Breda, onbeperkt eten en drinken in Eindhoven en toen nog de kroeg in. Het bier smaakte goed. Alleen een dag later is het wat minder he![]()
Sorry, ik bedoelde Best. Ben denk ik nog niet helemaal nuchter. En we zijn hetero uitgeweest. Ik was dan ook de enige homo in de groep.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Goeie morgen. Ben je hetero uitgegaan in Breda? Het homoleven daar is vrij.....extreem
Homoleven in Breda extreem?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Goeie morgen. Ben je hetero uitgegaan in Breda? Het homoleven daar is vrij.....extreem
waar en wanneer zou dat dan zijn...quote:Op zondag 27 maart 2005 16:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht even dat ik Cybart heb zien lopen.
Beetje een aparte groep daar. Echt iedereen kent elkaar. Heb een half jaar een vriend gehad daar. Altijd maar roddels roddels roddelsquote:Op zondag 27 maart 2005 17:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde Best. Ben denk ik nog niet helemaal nuchter. En we zijn hetero uitgeweest. Ik was dan ook de enige homo in de groep.![]()
Wat bedoel je eigenlijk met extreem?
... en dat is extreem in homo-uitgaan?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Beetje een aparte groep daar. Echt iedereen kent elkaar. Heb een half jaar een vriend gehad daar. Altijd maar roddels roddels roddels
Ja dat weten we nu ondertussen wel!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:36 schreef creno het volgende:
iedereen die gaat paasdineren o.i.i.d.g veel plezier !
ik ga zo op weg naar Kylie !
mjah eigenlijk wel. maar in de meeste steden heb ik 't niet zo gemerkt als daar.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... en dat is extreem in homo-uitgaan?
Klinkt vrij standaard
Join the clubquote:Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn.. arme.. hoofd..
Jaja, het leek mij ook dat je het niet was, maar het was wel een jongen die iets van jou weg had.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
waar en wanneer zou dat dan zijn...
laatste keer dat ik in E-town was is afgelopen woensdag geweest...
dus denk dat je je vergist hebt
jouw tekst? anywayquote:Op zondag 27 maart 2005 18:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik wandel
Ik heb al je platen
en ik kom naar je kijken
Oh Kylie, ik wandel
De laatste keer dat ik in E. was dacht ik overal G_E-tjes te zien.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, het leek mij ook dat je het niet was, maar het was wel een jongen die iets van jou weg had..
Je icoonquote:Op zondag 27 maart 2005 18:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
mjah eigenlijk wel. maar in de meeste steden heb ik 't niet zo gemerkt als daar.
Ze zitten d'r nog aan ....quote:Op zondag 27 maart 2005 19:48 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe'st met de wenkbrauw?
Vooruit dan maar, uit die ouwe reeks die jij gemist had.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef Ryan_R het volgende:
Iedereen is zeker een zalig pasen aan het vieren ofzoEn waarom heet dit topic eigenlijk Kontjes? Nog vrij weinig gezien hier.
Heb het vorige topic niet meer gelezen
Zozo, das gewaagdquote:Op zondag 27 maart 2005 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, uit die ouwe reeks die jij gemist had..
*bored*
'k Ga zo eens wat bier openen, denk ik, en een filmpje in de spelerd gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |