Beetje een aparte groep daar. Echt iedereen kent elkaar. Heb een half jaar een vriend gehad daar. Altijd maar roddels roddels roddelsquote:Op zondag 27 maart 2005 17:29 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde Best. Ben denk ik nog niet helemaal nuchter. En we zijn hetero uitgeweest. Ik was dan ook de enige homo in de groep.![]()
Wat bedoel je eigenlijk met extreem?
... en dat is extreem in homo-uitgaan?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:57 schreef Cazman het volgende:
[..]
Beetje een aparte groep daar. Echt iedereen kent elkaar. Heb een half jaar een vriend gehad daar. Altijd maar roddels roddels roddels
Ja dat weten we nu ondertussen wel!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:36 schreef creno het volgende:
iedereen die gaat paasdineren o.i.i.d.g veel plezier !
ik ga zo op weg naar Kylie !
mjah eigenlijk wel. maar in de meeste steden heb ik 't niet zo gemerkt als daar.quote:Op zondag 27 maart 2005 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... en dat is extreem in homo-uitgaan?
Klinkt vrij standaard
Join the clubquote:Op zondag 27 maart 2005 18:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn.. arme.. hoofd..
Jaja, het leek mij ook dat je het niet was, maar het was wel een jongen die iets van jou weg had.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
waar en wanneer zou dat dan zijn...
laatste keer dat ik in E-town was is afgelopen woensdag geweest...
dus denk dat je je vergist hebt
jouw tekst? anywayquote:Op zondag 27 maart 2005 18:29 schreef Waxxer het volgende:
Ik wandel
Ik heb al je platen
en ik kom naar je kijken
Oh Kylie, ik wandel
De laatste keer dat ik in E. was dacht ik overal G_E-tjes te zien.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, het leek mij ook dat je het niet was, maar het was wel een jongen die iets van jou weg had..
Je icoonquote:Op zondag 27 maart 2005 18:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
mjah eigenlijk wel. maar in de meeste steden heb ik 't niet zo gemerkt als daar.
Ze zitten d'r nog aan ....quote:Op zondag 27 maart 2005 19:48 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe'st met de wenkbrauw?
Vooruit dan maar, uit die ouwe reeks die jij gemist had.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:34 schreef Ryan_R het volgende:
Iedereen is zeker een zalig pasen aan het vieren ofzoEn waarom heet dit topic eigenlijk Kontjes? Nog vrij weinig gezien hier.
Heb het vorige topic niet meer gelezen
Zozo, das gewaagdquote:Op zondag 27 maart 2005 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, uit die ouwe reeks die jij gemist had..
*bored*
'k Ga zo eens wat bier openen, denk ik, en een filmpje in de spelerd gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |