tokjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:55 schreef ajuu het volgende:
kipje
euhm.. mja, I know.. beetje kansloze opmerking dus van mij...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:05 schreef ajuu het volgende:
@vlarp je bent niet eng
Ik weet niet, maar de hele dag fokken op je werk...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:10 schreef ajuu het volgende:
ja kansloos ben je wel zeker, vergeleken met mij![]()
Da's wel goedkoper ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:09 schreef Vlarp het volgende:
Neuh.. dan haal ik wel een tondeuse bij het kruidvat en doe ik het zelf
ja zover is het al met mij gekomenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar de hele dag fokken op je werk...
Komt van de zomer nog wel.. 't is lekker makkelijk. Zijkanten en achter standje 1, bovenop euhm.. standje 2 of misschien ook wel 1quote:
eh...nee, verdient zelfs slecht! echt slecht.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En het verdient vast en zeker nog beter dan wat ik doe
Ik vind het liefquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:03 schreef Vlarp het volgende:
@Dark_killah: Thanx, maar 't is vooral het design natuurlijk. Nou ja, het geprogrammeerde deel is ook netjes..
Ik zie je msn adresquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:19 schreef Vlarp het volgende:
O ja... voor:
[afbeelding]
(En speciaal voor blubberdinges met een soort van lach)
Pas toch op, straks krijg je nog een buikje en dat vast geen gezicht.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:54 schreef DennisMoore het volgende:
Warme croissantjes met dikke krullen roomboter en plakken camembert..
Ik val nog steeds buiten die Q.I.-range.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Pas toch op, straks krijg je nog een buikje en dat vast geen gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |