En Minder Gelukkig.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:38 schreef DennisMoore het volgende:
Wie geen Grote Verwachtingen koestert, raakt Minder Teleurgesteld..
gisteren een bejaarde met een hele dikke buik die heen en weer stond te schudden op het podium: ook een angstaanjagend beeld !quote:Op zondag 27 maart 2005 14:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
Wat een angstaanjagend beeld net.. Ik reed met m'n broer langs een speeltuin, en daar zaten 3 bejaarden te schommelenen een klein kindje stond erbij en keek erna
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
Wat een angstaanjagend beeld net.. Ik reed met m'n broer langs een speeltuin, en daar zaten 3 bejaarden te schommelenen een klein kindje stond erbij en keek erna
goeiemorgen btw
ik heb ook nog aarbEIenIJs gehad !quote:Op zondag 27 maart 2005 14:48 schreef DennisMoore het volgende:
Aardbeien zijn de eieren onder het rode fruit.
Zo wordt gefluisterd. Niet voor niets overheerst de ei-klank.
veel plezierquote:Op zondag 27 maart 2005 15:25 schreef creno het volgende:
ik vertrek zo naar Kylie !
sssst snap dat dan.. hij maakt aantekeningen van de danspasjes!quote:Op zondag 27 maart 2005 15:43 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap niet wat homo's nou met (oversekste) zangeressen hebben, eigenlijk..
zijn idool, wat doe jequote:
eigenlijk heb ik ook niets met kylie, maar mijn broertje had kaartjes geregeld en vroeg of ik meeging.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:43 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap niet wat homo's nou met (oversekste) zangeressen hebben, eigenlijk..
een bink.... dan zou ik eerder zeggen een binkJEquote:
smeer tandpasta op zijn lippenquote:
dankjequote:Op zondag 27 maart 2005 16:36 schreef creno het volgende:
iedereen die gaat paasdineren o.i.i.d.g veel plezier !
ik ga zo op weg naar Kylie !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |