Hij heeft vanaaf z'n verjaardagsfeestje.......quote:
Your point being?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft vanaaf z'n verjaardagsfeestje.......
My point being: dat geeft het NET dat beetje extraquote:
Je doet 't toch nietquote:Op zondag 27 maart 2005 16:49 schreef Ang3l het volgende:
My point being: dat geeft het NET dat beetje extra
Had je hem aan moeten spreken, zo van HEEEJjj HOMOquote:Op zondag 27 maart 2005 16:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht even dat ik Cybart heb zien lopen.
Dat deed de poetshomo KEIHARD in de supermarkt gister, tegen me: "HEeeeeeeey pompoentietje van me!!!!" ... de hele Nuenense SuperdeBoer keek me aanquote:Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Had je hem aan moeten spreken, zo van HEEEJjj HOMO.
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:59 schreef Weemz het volgende:
Hmm het ruikt hier al lekker naar met geitenkaas en tijm gevulde kipfilets...
quote:Op zondag 27 maart 2005 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat deed de poetshomo KEIHARD in de supermarkt gister, tegen me: "HEeeeeeeey pompoentietje van me!!!!" ... de hele Nuenense SuperdeBoer keek me aan
Nu klinkt 't meteen zo decadentquote:
Goeie morgen. Ben je hetero uitgegaan in Breda? Het homoleven daar is vrij.....extreemquote:Op zondag 27 maart 2005 17:15 schreef Ryan_R het volgende:
Goeie morgen allemaal!![]()
Knallende koppijn, maar het vrijgezellenfeest was echt gezellig. Een maffiatocht gelopen in Breda, onbeperkt eten en drinken in Eindhoven en toen nog de kroeg in. Het bier smaakte goed. Alleen een dag later is het wat minder he![]()
Sorry, ik bedoelde Best. Ben denk ik nog niet helemaal nuchter. En we zijn hetero uitgeweest. Ik was dan ook de enige homo in de groep.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Goeie morgen. Ben je hetero uitgegaan in Breda? Het homoleven daar is vrij.....extreem
Homoleven in Breda extreem?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Goeie morgen. Ben je hetero uitgegaan in Breda? Het homoleven daar is vrij.....extreem
waar en wanneer zou dat dan zijn...quote:Op zondag 27 maart 2005 16:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht even dat ik Cybart heb zien lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |