Nee, vreemd genoeg doen ze hier er niet aanquote:Op maandag 6 september 2010 02:51 schreef wonderer het volgende:
MikeyGa je nog wat aan labor day doen morgen?
Nee, ben. Woensdag pasquote:Op maandag 6 september 2010 02:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jarig was?? Gefeliciteerd jongen
quote:Op zondag 5 september 2010 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Ok, dan hou ik die leuke mediterrane kerel met lichte ogen, mooi lijf en leuke gespreksvaardigheden wel voor mezelf en ga ik voor jou een filmpie kopen.
Maar Mieke heeft toch geen Labor op dit moment, dus hoeft hij die dag ook niet te vierenquote:Op maandag 6 september 2010 04:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, vreemd genoeg doen ze hier er niet aan
Ja, z', butt was ook vrij aardigquote:
Prop je dvd maar waar de zon niet schijnt en geef de gebruinde zonnegod maar aan mij!!quote:Op maandag 6 september 2010 08:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, z', butt was ook vrij aardig.
quote:Op maandag 6 september 2010 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prop je dvd maar waar de zon niet schijnt en geef de gebruinde zonnegod maar aan mij!!
Niet dat we je weg willen hebben, per se, maar inderdaad: [Bi Yourself] # 93.. Let's MakeBelieve...quote:
wie zijn dat?!quote:
Die rechtse ken ikquote:
Ben jij bi?quote:
Technisch gesproken ben ik ook bi... ik heb in het verleden ook vrouwen geneuktquote:
Bi is toch dat je zowel vrouwen als mannen aantrekkelijk vindt en er het bed mee deelt/heb gedeeld?quote:
Ja, of is het als je je er verliefd op kan worden?quote:Op maandag 6 september 2010 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bi is toch dat je zowel vrouwen als mannen aantrekkelijk vindt en er het bed mee deelt/heb gedeeld?
Ik vind het ook altijd een lastig iets
*LOL* Nou hebben we beide een geweldige nieuwe UI zie ikquote:
Het is toch meer waar je nu verliefd op zou kunnen worden?!quote:Op maandag 6 september 2010 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Technisch gesproken ben ik ook bi... ik heb in het verleden ook vrouwen geneukt
Het idee alleen al dat Mieke een Gouden Sterretje heeftquote:Op maandag 6 september 2010 16:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is toch meer waar je nu verliefd op zou kunnen worden?!
Je bent dan alleen geen goldstar... #mike
Mja, alsof die terminologie klopt... transseksueel heeft ook niks met seks te maken tenslottequote:Op maandag 6 september 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, of is het als je je er verliefd op kan worden?
biseksueel... seks... doet vermoeden dat het al bij seks is ja.
Lastig iets altijd, die labels
Da's geen rozequote:
Ik zeg toch ook "doet vermoeden"quote:Op maandag 6 september 2010 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, alsof die terminologie klopt... transseksueel heeft ook niks met seks te maken tenslotte
Ja, dat ben ik met je eens. Mensen schermen veel te snel met allerlei hokjes, maar die hokjes, hoewel misschien technisch juist, dreggen ook een bepaald beeld op waar iemand zich helemaal niet in hoeft te vinden.quote:Op maandag 6 september 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "doet vermoeden"
Ik persoonlijk vind je niet bi omdat je ooit eens seks met een vrouw hebt gehad
Als je er nu nog op kan vallen... dan wel. Vallen. Dus niet eens dronken foutje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |