Nee, vandaag is de laatste dag voor de aktie, morgen uitslag!quote:
Ok, dan moet het vandaag toch wel bekend zijn..quote:Op zondag 5 september 2010 19:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, vandaag is de laatste dag voor de aktie, morgen uitslag!
HOE WEET JIJ DAT? Jij stalker!!!!!!quote:Op maandag 6 september 2010 20:17 schreef DaMart het volgende:
Als de winnaars bekend zijn, dan lees je het vanzelf... dus tot Dizer de winnaars bekendmaakt, zou ik wel even zuinig zijn op je nagels.
Mensen die vragen..........quote:Op maandag 6 september 2010 19:37 schreef Snaavel het volgende:
Ik mocht ook meespelen in deze voorstelling..
maar dit wordt nu overgenomen door de 2de jaars.
nu nog maar hopen dat ik die kaarten heb gewonnen..
En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En... Heb ik gewonnen?
quote:Op maandag 6 september 2010 22:14 schreef Dizer het volgende:En de winnaars zijn
Steve
Snieklaas
Remunj88
Lush-lady
GapClio
Shakespearequote:Op dinsdag 7 september 2010 09:23 schreef Ang3l het volgende:
Steve. Wel ff t verhaal voorbereiden. Fura speelt in catellaans. En het verhaal IS al niet simpel.
DAMN!!! Kutzooi..quote:Op maandag 6 september 2010 22:19 schreef Dizer het volgende:
Toch een hoop mensen met een fout antwoord
Het antwoord is: Endinet-Zaal.
Oh en Snaavel, je dient alleen je antwoord op te geven en niet een HEEEEL verhaal over asjeblieft dat je wilt winnen.. daardoor berekent de computer dat je een foutief antwoord hebt
Kan ik alsjeblieft ook nog kaarten winnen, want het antwoord was goed.. maar ik had er een verhaaltje bijquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Dizer het volgende:
Hou dit topic in de gaten want misschien dat ik vrijdag wederom wat kaarten kan krijgen
Ik heb je er goed ingezet, als er meer kaarten komen maak je weer kans.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:29 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Kan ik alsjeblieft ook nog kaarten winnen, want het antwoord was goed.. maar ik had er een verhaaltje bij
Ok, dankjewelquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je er goed ingezet, als er meer kaarten komen maak je weer kans.
Ik wil zo graag de kaarten omdat: ik wel het goede antwoord had, maar omdat er nog een verhaaltje achter had.. koos de computer mij als foutief antwoord. Ook speelt het 2de jaar van mijn opleiding in deze voorstelling. als figuratie..quote:Op donderdag 9 september 2010 15:31 schreef Lush-lady het volgende:
hoi allemaal,
ik heb kaarten gewonnnen voor de show vaan aanstaande zondag, helaas moet ik ineens werken door de vele zieken op mijn werkIk mag mijn gewonnen kaarten weer aanbieden aan iemand anders. Dus kom maar op geef een goede reden waarom jij wilt gaan en de kaarten zijn wellicht voor jou.
groetjes,
lush-lady
Yay, Hartstikke bedankt..quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:02 schreef Lush-lady het volgende:
oke, snaavel, je mag de kaarten hebben, heel veel plezier ermee. Stuur even dizer een mail want dan kan hij de kaartjes op jou naam zetten.
verzin maar iets origineels, eigenlijk moet je mijn werkgever bedanken omdat ik nu moet werkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:30 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Yay, Hartstikke bedankt..
Ik weet niet hoe ik je kan bedanken lush-lady..
Durf je nu pas op te reageren jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:32 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Krijgen alsnog kaarten.. probeerde je dat te zeggen?
Als dank neemt hij je dienst over!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:27 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
verzin maar iets origineels, eigenlijk moet je mijn werkgever bedanken omdat ik nu moet werken
Ik vraag je ten huwelijk?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:27 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
verzin maar iets origineels, eigenlijk moet je mijn werkgever bedanken omdat ik nu moet werken
Ja, ik zat er eigenlijk op te wachten..quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Durf je nu pas op te reageren ja![]()
Maar gefeliciteerd met je kaarten, en veel plezier!
Dizer, staan de kaarten al op mijn naam? zodat ik zondag gewoon kan gaan zonder dat ik problemen krijg..quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:27 schreef Dizer het volgende:
Hou dit topic in de gaten want misschien dat ik vrijdag wederom wat kaarten kan krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |