Ja... toch zullen we moeten, er is echt NIKS in huisquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:50 schreef Bartjebart het volgende:
Op zaterdagmiddag boodschappen doen![]()
STOM STOM STOM
Oeh, ga ik even zoeken!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo'n mooie versie van Les Miserables gevonden (op jukebox wonderer) de 2010 i dreamed a dreamed versie, zelden zo'n complete versie gevonden.
nieuwe orkestratie , veel meer tempo in sommige nr's wat de woede/emotie's versterkt mooi hoor
Ik wil daarheen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen.
Zo ver ik weet was dit de foto voor het affiche, en zo gruwelijk vind ik die niet
[ afbeelding ]
ze zijn daar goed in marketing, vorig jaar waren ze zelfs in het journaal met hun voorstelling
Hee broertjequote:
Hoi, wanneer kom je weer eens naar huis in het weekend?quote:
Heb je Wonderers was al langsgebracht dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi, wanneer kom je weer eens naar huis in het weekend?
Oui, elke vrijdag.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je Wonderers was al langsgebracht dan?
Geen leuke klusmeneer ingehuurd?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
4 kleine klusjes in huis en de hele dag bezig. Ik kan geen bouwmarkt meer zien.
Zo ben ik.quote:
Je verraadt jezelf nu wel een beetjequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi, wanneer kom je weer eens naar huis in het weekend?
Een beetje? Hij valt nu 2x door de mandquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je verraadt jezelf nu wel een beetje
Paaskonijn is een veel oudere kloonquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dan hoef ik ook niet meer onder die kloon te posten.
Ook niet echt een complimentquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:01 schreef Peter het volgende:
Des zegt net dat ik in het begin van posten hier net een Waxxer-light was![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |