Vlarpie is chaggie?quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:38 schreef Vlarp het volgende:
Waar jij allemaal aan denkt bij wat onschuldige opmerkingen zeg
Goed idee.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg je dat ook altijd tegen Steve in bed?
En ja het niet in één keer op krijgt moet je gewoon het kurkje erin doen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Dat is MIJN kado? Een volle Steve?
Om wat? Leeg te felchen of zxo?
(ieh wat een Mikese opmerking!)
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als je het niet in één keer op krijgt moet je gewoon het kurkje erin doen.
Ga jij eerst je jas eens zoeken!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zal eens tegen je gaan daggeren!
Friso, 24 Septquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zal eens tegen je gaan daggeren!
Hij lag in de was.quote:
en op internet ook nergens meer te koop ? bij b.v. drogisterijnet.nl of zo ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Mijn krulspul van de kapperszaak is uit de handeeeeel
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Homokroeg in de omtrek
Misschien weet hier iemand iets voor die kerel van dat topic?
zou zo maar kunnen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:33 schreef Ang3l het volgende:
TMM... de mail van Parktheater gezien? De affiches voor Fura werden te gruwelijk bevonden en ze gaan ze censurerenIk vermoed ene marketingstunt hoor.
dat vind ik wel een uitdaging, want wanneer is iemand vol?quote:
stuur es een linkje aub ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo'n mooie versie van Les Miserables gevonden (op jukebox wonderer) de 2010 i dreamed a dreamed versie, zelden zo'n complete versie gevonden.
nieuwe orkestratie , veel meer tempo in sommige nr's wat de woede/emotie's versterkt mooi hoor
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
Dat is MIJN kado? Een volle Steve?
Om wat? Leeg te felchen of zxo?
(ieh wat een Mikese opmerking!)
tot de oogjes wit zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat vind ik wel een uitdaging, want wanneer is iemand vol?
neequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
net of niemand wist wat dat was.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, daar ben jij voor om ons dat soort dingen te leren
maar breng je het ook uit in praktijk?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, daar ben jij voor om ons dat soort dingen te leren
ik ken dat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:50 schreef Bartjebart het volgende:
Op zaterdagmiddag boodschappen doen![]()
STOM STOM STOM
oogjes?quote:
Kun jij je ogen wijd open houden als er allemaal prut in zit?quote:
heeft met alphamale te maken. beetje denigrerend.quote:
iewwquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kun jij je ogen wijd open houden als er allemaal prut in zit?
Leuk, zo'n organisatie die heel enthousiast is over hetgeen dat ze organiserenquote:"Geen leuke muziek, maar mooie muziek", vindt de organisatie.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk, zo'n organisatie die heel enthousiast is over hetgeen dat ze organiseren.
Ja nu hangen er dus witte plakkaten overheen met de tekst "Te schokkend". Ruikt naar marketingquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen.
Zo ver ik weet was dit de foto voor het affiche, en zo gruwelijk vind ik die niet
[ afbeelding ]
ze zijn daar goed in marketing, vorig jaar waren ze zelfs in het journaal met hun voorstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |