Ja... toch zullen we moeten, er is echt NIKS in huisquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:50 schreef Bartjebart het volgende:
Op zaterdagmiddag boodschappen doen![]()
STOM STOM STOM
Oeh, ga ik even zoeken!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo'n mooie versie van Les Miserables gevonden (op jukebox wonderer) de 2010 i dreamed a dreamed versie, zelden zo'n complete versie gevonden.
nieuwe orkestratie , veel meer tempo in sommige nr's wat de woede/emotie's versterkt mooi hoor
Ik wil daarheen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen.
Zo ver ik weet was dit de foto voor het affiche, en zo gruwelijk vind ik die niet
[ afbeelding ]
ze zijn daar goed in marketing, vorig jaar waren ze zelfs in het journaal met hun voorstelling
Hee broertjequote:
Hoi, wanneer kom je weer eens naar huis in het weekend?quote:
Heb je Wonderers was al langsgebracht dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi, wanneer kom je weer eens naar huis in het weekend?
Oui, elke vrijdag.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je Wonderers was al langsgebracht dan?
Geen leuke klusmeneer ingehuurd?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
4 kleine klusjes in huis en de hele dag bezig. Ik kan geen bouwmarkt meer zien.
Zo ben ik.quote:
Je verraadt jezelf nu wel een beetjequote:Op zaterdag 4 september 2010 19:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi, wanneer kom je weer eens naar huis in het weekend?
Een beetje? Hij valt nu 2x door de mandquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je verraadt jezelf nu wel een beetje
Paaskonijn is een veel oudere kloonquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dan hoef ik ook niet meer onder die kloon te posten.
Ook niet echt een complimentquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:01 schreef Peter het volgende:
Des zegt net dat ik in het begin van posten hier net een Waxxer-light was![]()
!
Voor mensen zoals jou hebben we een naam... naiefquote:
Sodetu zeg dat was helder water!quote:
ja iedereen was er stil van, sodetuquote:
Ik ben zo lui dat ik m'n ogen nog maar net kan open houdenquote:
maar vertel eens een week geleden had je het er nog over dat je een date had, en nu is het al je vriendje, jij gaat of heel snel, of dat lijkt maar zoquote:Op zondag 5 september 2010 15:33 schreef Stecky het volgende:
Heeft iemand al Dinner for Schmucks gezien??? Ga er vanavond heen met mun vriendje![]()
![]()
Is het over 2 weken ook weer uit, hebben we dat ook gehadquote:Op zondag 5 september 2010 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar vertel eens een week geleden had je het er nog over dat je een date had, en nu is het al je vriendje, jij gaat of heel snel, of dat lijkt maar zo
ja IEMAND moet toch in zijn voetsporen tredenquote:Op zondag 5 september 2010 17:25 schreef wonderer het volgende:
Nou, waarom zijn jullie zo kritisch? Missen jullie Deceit of zo?
Wat jammer nou.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je verraadt jezelf nu wel een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |