Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Lekker!quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:30 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen![]()
* LovelyLady pot koffie neerzet
Kater?quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:07 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Eerst maar weer aan de paracetamol na het ontbijt.
Nee, hoofdpijn. Zal wel te vast geslapen hebben of zoquote:
heb zelden een katerquote:
komt goed hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
FUBAR zet je de koffie even klaar ?
* LovelyLady gaat richting Zaandam en dan door naar Alkmaar
Ik ook nooit. Ik ben allergisch voor kattenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je nou nog niet onderweg naar zaandam ...quote:
Neem wat lekkers mee voor bij de koffiequote:
Ik ben onderwegquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben je nou nog niet onderweg naar zaandam ...
kreeg gister geen antwoord meer maar wat ga je kopen ?
Oeh goed idee van jequote:Op zaterdag 4 september 2010 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neem wat lekkers mee voor bij de koffie![]()
Een roomboter notentaartje of zo
ah juistquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben onderweg
Spelletje in de aanbieding
goeie morgenquote:
Flehesquote:
Hoi meis, samen taartjes bakken dan maar?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goedemorgen
Heb zin in iets lekkers, maar niets in huis..
Misschien maar goed ook
Ja, natuurlijk!quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:32 schreef naatje_1 het volgende:
Gaan jullie nog wat doen, de komende 36 uur
goedemorgen janiesquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goedemorgen
Heb zin in iets lekkers, maar niets in huis..
Misschien maar goed ook
Ga jij nou nog naar Utrecht trouwens?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Flehes![]()
Al zin in vanmiddag/ vanavond?
Nou ja, huishouden, boodschappen doen, naar mijn zus, morgen denk ik even naar het park met water spelen...van die dingenquote:
Hoi schatjequote:
Nee, ik durf dat toch helemaal niet zonder jouquote:Ga jij nou nog naar Utrecht trouwens?
Ik ga autorijden, voor het eerst in 4 jaar ofzoquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:32 schreef naatje_1 het volgende:
Gaan jullie nog wat doen, de komende 36 uur
Zit te denken om chocolademousse te maken, gewoon, omdat dat leuk is om te doen, maar denk dat ik er meer aan heb om dat van de week een keer te doen als de kindjes er weer zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi meis, samen taartjes bakken dan maar?
morgen marijkequote:Op zaterdag 4 september 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Ga jij nou nog naar Utrecht trouwens?
Hoezo pas weer na 4 jaar?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga autorijden, voor het eerst in 4 jaar ofzo
quote:[..]
Zit te denken om chocolademousse te maken, gewoon, omdat dat leuk is om te doen, maar denk dat ik er meer aan heb om dat van de week een keer te doen als de kindjes er weer zijn.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, en dan heb ik ook nog even tijd om te regelen dat ik naar je toe komquote:Zit te denken om chocolademousse te maken, gewoon, omdat dat leuk is om te doen, maar denk dat ik er meer aan heb om dat van de week een keer te doen als de kindjes er weer zijn.
Hai snoetjequote:Op zaterdag 4 september 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi schatje![]()
[..]
Nee, ik durf dat toch helemaal niet zonder jou
Succes! Gaat vast goed komenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Zit te denken om chocolademousse te maken, gewoon, omdat dat leuk is om te doen, maar denk dat ik er meer aan heb om dat van de week een keer te doen als de kindjes er weer zijn.
Morgen naatjequote:
Me mn ex hadden we alleen zijn bedrijfsautootje waar hij dus altijd in reed en daarna woonde ik alleen en had ik geen auto. Vandaar dusquote:
Ja en?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het echt een minder geslaagde UI marijke
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:37 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het echt een minder geslaagde UI marijke
Deze had Lyssa (Tamar) in Engeland op de foto gezet:quote:
ja, eng dus vooral, maar ik reed altijd wel graag, dus zal wel goedkomen, durf alleen niet zo heel goed meer, eerst naar bedrijventerrein ofzoquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat leuk! En eng! En leuk!
![]()
denk ik
[..]
Jayquote:Ja, en dan heb ik ook nog even tijd om te regelen dat ik naar je toe kom
Goed, hij is helemaal op zn plek hier. Hij is lief en lui en speels en een beetje sullig, Lenny is een goede naam voor hemquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai snoetje![]()
[..]
Succes! Gaat vast goed komenEn hoe is het met de kitten?
Gewoon rust van een drukke schoolweek enzoquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai snoetje![]()
[..]
Succes! Gaat vast goed komenEn hoe is het met de kitten?
[..]
Morgen naatjeWat las ik, weer een weekendje niets doen voor de boeg? Hoe kan het toch zijn dat zo'n leuke jonge jongen in de weekenden niets te doen heeft?
ah, okquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Me mn ex hadden we alleen zijn bedrijfsautootje waar hij dus altijd in reed en daarna woonde ik alleen en had ik geen auto. Vandaar dus
Hehe das een leukequote:Op zaterdag 4 september 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze had Lyssa (Tamar) in Engeland op de foto gezet:
[ afbeelding ]
dat snap ik ja, maar je hebt het vast zo weer onder de kniequote:Op zaterdag 4 september 2010 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja, eng dus vooral, maar ik reed altijd wel graag, dus zal wel goedkomen, durf alleen niet zo heel goed meer, eerst naar bedrijventerrein ofzo
Oeh oeh oeh! Jeuj!quote:Jay
Hm, in jan en feb hebben we weer jarigen, mag je wel komen helpen om ijstaart en chocoladetaart en appeltaart te maken
Kaatjequote:Op zaterdag 4 september 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat snap ik ja, maar je hebt het vast zo weer onder de knie![]()
In wat voor auto ga je rijden?
[..]
Oeh oeh oeh! Jeuj!
Is toch knap dat je dat kan bepalen zonder dat je weet hoe ik ben enzoquote:
mwaahquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch knap dat je dat kan bepalen zonder dat je weet hoe ik ben enzo![]()
Dus je hebt gewoon vette pech en doet het er maar mee
Leuk!quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, eng dus vooral, maar ik reed altijd wel graag, dus zal wel goedkomen, durf alleen niet zo heel goed meer, eerst naar bedrijventerrein ofzo
[..]
Jay
Hm, in jan en feb hebben we weer jarigen, mag je wel komen helpen om ijstaart en chocoladetaart en appeltaart te maken
[..]
Goed, hij is helemaal op zn plek hier. Hij is lief en lui en speels en een beetje sullig, Lenny is een goede naam voor hem
Hihi, ik denk dat ik in Zwolle vast niet tegen je aan ga rijden!quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kaatje
Hoezo, ga je extra voorzichtig doen dan
Och arme, je gehele wereldbeeld naar de knoppenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
Als gier immers ineens een hartje als UI zou nemen, zou dat ook niet kloppen, mijns inziens
Dat zou ik dan weer ernorm tof vindenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
Als gier immers ineens een hartje als UI zou nemen, zou dat ook niet kloppen, mijns inziens
Jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och arme, je gehele wereldbeeld naar de knoppen
Beter, maar niet helemaal goed. Ado vindt dat het slecht gaat, maar dat is volgens mij niet zo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk!En gaat het nu ook al beter met hem en je andere kat?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, ik denk dat ik in Zwolle vast niet tegen je aan ga rijden!
Nee, even voor de beeldvorming, je zou ook meteen in een enorme Jeep moeten kunnen stappen bijvoorbeeld, maar een Kaatje lijkt me wel lekker om weer in te beginnen
Timmmmm had zich sowieso nooit moeten aanmelden op FOK!quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:50 schreef naatje_1 het volgende:
JaTimmmmm had ook zijn old grumpy man UI moeten houden enzo
hij was wel modquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Timmmmm had zich sowieso nooit moeten aanmelden op FOK!
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beter, maar niet helemaal goed. Ado vindt dat het slecht gaat, maar dat is volgens mij niet zo.
Ze gromt niet meer, maar ze is wel nog gespannen als je haar oppakt vooral, terwijl ze eerst heel relaxed was. Meestal zit hij ergens te zitten en dan rent ze naar hem toe en geeft hem een paar tikken en dan rent ze weer weg.Gisteren snuffelde ze aan zn neus, zonder mopperen, dus t gaat de goede kant op.
[..]
Ja en? Dat maakt zijn persoonlijkheid niet ineens vriendelijk, leuk en sociaalquote:
Morgen pandaquote:
Dat geeft hem een toevoegende waarde op FOK!quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en? Dat maakt zijn persoonlijkheid niet ineens vriendelijk, leuk en sociaal
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en? Dat maakt zijn persoonlijkheid niet ineens vriendelijk, leuk en sociaal
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
Dat geeft hem een toevoegende waarde op FOK!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Naatje, hoe vaak moet ik nog zeggen dat je niet ALLE paddestoelen zomaar kunt eten?
paddestoelen? Daar houd ik niet eens vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Naatje, hoe vaak moet ik nog zeggen dat je niet ALLE paddestoelen zomaar kunt eten?
En wij houden niet van Timmmmm.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
paddestoelen? Daar houd ik niet eens van
Is maar net wat je verstaat onder toegevoegde waarde denk ik dan maarquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles goed daar?quote:
Toch geeft hem dat een toevoegende waarde op FOK! Jullie zijn lief en schattig en hij is een felle discussiëerder en ik ben promoter van kwaliteit in ONZ. Dat heeft niets met aardig maken ja of nee te maken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En wij houden niet van Timmmmm.
Leer er mee leven.
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En wij houden niet van Timmmmm.
Leer er mee leven.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik mag graag een onsje champignons bakken bij m'n hamburgertje hoor
Ja hoor het gaat steeds beter, ik moet niet meer niezen en heb ook niet meer het gevoel alsof ik onder een stoomwals heb gelegen. Wel hoest ik nog erg ik lijk wel een zeehondjequote:Op zaterdag 4 september 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar net wat je verstaat onder toegevoegde waarde denk ik dan maar
[..]
Alles goed daar?
Dat is voor discussie vatbaar, of je dat toegevoegde waarde vindt of nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
Toch geeft hem dat een toevoegende waarde op FOK! Jullie zijn lief en schattig en hij is een felle discussiëerder en ik ben promoter van kwaliteit in ONZ. Dat heeft niets met aardig maken ja of nee te maken.
Zeehondjesquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor het gaat steeds beter, ik moet niet meer niezen en heb ook niet meer het gevoel alsof ik onder een stoomwals heb gelegen. Wel hoest ik nog erg ik lijk wel een zeehondje
Daarom promoot ik het ook, het is helemaal wegquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
Enneh..kwaliteit in ONZ *proest*
Vind jij en wat je vindt mag je houdenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toch geeft hem dat een toevoegende waarde op FOK! Jullie zijn lief en schattig en hij is een felle discussiëerder en ik ben promoter van kwaliteit in ONZ. Dat heeft niets met aardig maken ja of nee te maken.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor het gaat steeds beter, ik moet niet meer niezen en heb ook niet meer het gevoel alsof ik onder een stoomwals heb gelegen. Wel hoest ik nog erg ik lijk wel een zeehondje
Dus jij vindt Timmmmm lekker?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ofwel, de champignons vind ik vies, maar ze moeten er wel zijn aangezien jullie ze lekker vinden. Dus ga ik niet zeggen dat champignons niet op aarde hadden moeten komen. Of beter, ik houd niet van koffie, maar ik ga ook niet zeggen dat koffie weg moet, omdat ik dat niet lekker vind.
posten ja, qua lichaam niet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus jij vindt Timmmmm lekker?
Dat hangt er helemaal vanaf wat je vind als ik een briefje van honderd euro op straat vind dat wil ik dat graag houden, als ik een drol op straat vind daarintegenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind jij en wat je vindt mag je houden
wat jij wilt.quote:
en honderd euro IN een drol?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf wat je vind als ik een briefje van honderd euro op straat vind dat wil ik dat graag houden, als ik een drol op straat vind daarintegen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Solliciteren in Harderwijk dus
![]()
Maar fijn dat je je beter voelt
mij best, maar ik zou jullie nooit FA laten worden aangezien jullie oordelen op aardigheid of nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat jij wilt.
niet mijn mening.
zijn we nou klaar?
Maar ik gok dat je ook niet van mening bent dat zowel koffie als champignons toegevoegde waarde hebben, je houdt er immers niet vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ofwel, de champignons vind ik vies, maar ze moeten er wel zijn aangezien jullie ze lekker vinden. Dus ga ik niet zeggen dat champignons niet op aarde hadden moeten komen. Of beter, ik houd niet van koffie, maar ik ga ook niet zeggen dat koffie weg moet, omdat ik dat niet lekker vind.
Schoonmaken die honderd euroquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en honderd euro IN een drol?
Goeie vraagquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en honderd euro IN een drol?
ja, prima joh.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef naatje_1 het volgende:
mij best, maar ik zou jullie nooit FA laten worden aangezien jullie oordelen op aardigheid of niet
Ik vind koffie wel toevoegende waarde hebbenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je ook niet van mening bent dat zowel koffie als champignons toegevoegde waarde hebben, je houdt er immers niet vanDat heb ik nou precies hetzelfde met Timmmmm, hij hoeft niet te verdwijnen, maar ik vind hem geen toegevoegde waarde hebben.
Morgen Ferb!quote:
Morgen TJquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Dan laat ik het toch liggen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even cappuccino maken en verder met mijn enorme strijkstapel![]()
Hey Marijkequote:Op zaterdag 4 september 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Ferb!![]()
[..]
Morgen TJ![]()
[..]
Ik nietIk haal latex handschoenen en ga naar de supermarkt met het verzoek dat briefje te wisselen voor wat andere briefjes
![]()
Ook mensen die wat minder aardig zijn, zijn welkom om te posten mijns inziens. Maar bij Timmmmm heb ik altijd het gevoel alsof hij 24/7 PMS heeft.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mij best, maar ik zou jullie nooit FA laten worden aangezien jullie oordelen op aardigheid of niet
Van..?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ook mensen die wat minder aardig zijn, zijn welkom om te posten mijns inziens. Maar bij Timmmmm heb ik altijd het gevoel alsof hij 24/7 PMS heeft.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik nietIk haal latex handschoenen en ga naar de supermarkt met het verzoek dat briefje te wisselen voor wat andere briefjes
![]()
Hij postte ook altijd als er een rel was, in VKZ had hij ook hele andere postsquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ook mensen die wat minder aardig zijn, zijn welkom om te posten mijns inziens. Maar bij Timmmmm heb ik altijd het gevoel alsof hij 24/7 PMS heeft.
nee hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ferbquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
marijkequote:
Zeebeertjequote:
pmsquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben promoter van kwaliteit in ONZ.
Liebchenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
nee hoor.
Wat is dat toch met die newbies die denken dat mod of andere crew zijn het hoogste goed is?
Las ik nou dat je gister een jubileumfeestje had? Of ben ik in de war?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ferb
[..]
![]()
[..]
marijke![]()
[..]
Zeebeertje![]()
Het tienduizendste buitenechtelijke kind verwektquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Las ik nou dat je gister een jubileumfeestje had? Of ben ik in de war?
verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Las ik nou dat je gister een jubileumfeestje had? Of ben ik in de war?
Waarvan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verkeerd gelezen![]()
het jubileumfeest is vanavond
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het tienduizendste buitenechtelijke kind verwekt
Tof!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verkeerd gelezen![]()
5 jarig bestaan van de clubquote:
Liebchenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenOverleef je het werk weer een beetje?
nog wat speciaals in de planning ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verkeerd gelezen![]()
quote:
FUBARquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nog wat speciaals in de planning ?
Dank jequote:
Omdat je dan macht hebtquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
nee hoor.
Wat is dat toch met die newbies die denken dat mod of andere crew zijn het hoogste goed is?
Nieuwe layout vindt ik minder hoor..quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
en je wordt bevoordeeld, want je kan je notes inzien en de lay hebben zonder een abo
maar die fucking crew + abohouders mochten dat ding wel hebben... Niet meer hoeven F5en, niet meer van PI verwisselen, maar toch inhoud aan je posts geven...quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:34 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nieuwe layout vindt ik minder hoor..
F5 is voor bazen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar die fucking crew + abohouders mochten dat ding wel hebben... Niet meer hoeven F5en, niet meer van PI verwisselen, maar toch inhoud aan je posts geven...
Als je met hun bevriend bent ben je cool want dan ken je crewquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
En ik vind mods leuker dan users...
wat kleine extra dingenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nog wat speciaals in de planning ?
WEES VOORZICHTIGquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ff naar de winkel want ik heb hoegenaamd niets meer te eten in huis. Of te drinken.
Inderdaad vooral op zaterdag lijkt de supermarkt wel een dierentuin. Ik haat boodschappen doen op zaterdag veels te druk.quote:
meenschquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad vooral op zaterdag lijkt de supermarkt wel een dierentuin. Ik haat boodschappen doen op zaterdag veels te druk.
Ferb (y)quote:
kleine extra dingenquote:
ja je moet wat neer pleuren als het geen wat je wilt plaatsen te lang isquote:
quote:
Nou, doeg danquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
Dan haal je toch de klinkers wegquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja je moet wat neer pleuren als het geen wat je wilt plaatsen te lang is
nah dat werkt nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:00 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dan haal je toch de klinkers weg![]()
Net zoals die n00bs op msn praten.
hy alls goed?
mt my wl![]()
Hier valt het wel mee. Het is de enige winkel op de campus, maar in het weekend zijn de meeste studenten naar huisquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad vooral op zaterdag lijkt de supermarkt wel een dierentuin. Ik haat boodschappen doen op zaterdag veels te druk.
Dus als iemand eerst user is en je vind diegene niet leuk maar degene word later mod dan vind je diegene later wel leuk?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
Campus? waar zit jij precies?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee. Het is de enige winkel op de campus, maar in het weekend zijn de meeste studenten naar huis
Crewlikken valt vrij snel op hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
Is het een spar?quote:
Ja. Eentje met een beperkt assortiment en schandalige prijzen ja.quote:
sparquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Eentje met een beperkt assortiment en schandalige prijzen ja.
Dan weet ik welke campus en die spar heeft lekkere kaasbroodjesquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Eentje met een beperkt assortiment en schandalige prijzen ja.
Groeten terug vanuit huis!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Groeten vanuit Starbucks!
WTF zat een vrouw me steevast aan te staren in de trein. Ben ik zo eng?
Welke Starmucks?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Je moet ook niet de deur uit gaan met een hanekam van 30 cm hoogquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja, ook lekkere saucijzebroodjes trouwens. Maar eet ze maar gewoon in de winkel op, voorda je door die ellenlange rij bij de kassa heen bent is de beol steenbevrorenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan weet ik welke campus en die spar heeft lekkere kaasbroodjes![]()
Welkom terugquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:23 schreef Enfermera het volgende:
Benk weerLekker boodschapjes gedaan, nu wasjes draaien en ophangen.
Heb boterkoek voor bij de koffie
Oh ja wasjes draaien dat kan nu wel ffquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:23 schreef Enfermera het volgende:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:23 schreef Enfermera het volgende:
Ja, was leuk als ik dan snel in de pauze van college een broodje oid wilde halen... Die rijen maakten het vrijwel onmogelijk om tussendoor even snel wat te halen...quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ook lekkere saucijzebroodjes trouwens. Maar eet ze maar gewoon in de winkel op, voorda je door die ellenlange rij bij de kassa heen bent is de beol steenbevroren![]()
Altijd weer hetzelfde gezeik ook. Hoe maak je aan een Japanse uitwisselingsstudent duidelijk dat er veertien cent te weinig op zijn chipknip staat?![]()
Maar goed, alternatief is er niet, dus je doet het er mee.
Wat had je in gedachten? Albert Heijn is achter het WIlhelminapark, half uur fietsen (als ik een fiets zou hebben) of een half uur met twee bussen (enkee reis). Dirk in De Bilt is minimaal een uur met de bus, en whatever in Bunnik ook. AH op Hoog Catharijne is nog het best bereikbaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
En voor boodschappen kun je toch ook een omliggende wijk in? Er rijden genoeg bussen
quote:
Jaa, lekker buiten ophangen enzoquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wasjes draaien dat kan nu wel ff
Vrij weinig, want ben niet bekend in dat deel van Utrechtquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten? Albert Heijn is achter het WIlhelminapark, half uur fietsen (als ik een fiets zou hebben) of een half uur met twee bussen (enkee reis). Dirk in De Bilt is minimaal een uur met de bus, en whatever in Bunnik ook. AH op Hoog Catharijne is nog het best bereikbaar.
Het is zelfs policy van de Spar. Die gaan alleen zitten op plekken waar niet binnen 3 of 4 km een andere supermarkt zit (natuurlijk omdat ze weten dat ze dan kapotgeconcurreerd worden, de zakkenvullersquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vrij weinig, want ben niet bekend in dat deel van UtrechtMaar ik had verwacht dat er toch nog wel een super in de nabije omgeving zou zijn... Lekker onhandig dan...
Definieer "eventjes"quote:Maar he, nog eventjes, want ze zijn bezig met je nieuwe huis!
Ze is 542 jaar.....quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Groeten terug vanuit huis!
Of ze vond je woest aantrekkelijk, dat kan ook
Je gaat ook naar de meet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze is 542 jaar.....
In Utrecht meester mart
Daarom zitten ze dus in al die kleine Belgische K-dorpjesquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is zelfs policy van de Spar. Die gaan alleen zitten op plekken waar niet binnen 3 of 4 km een andere supermarkt zit (natuurlijk omdat ze weten dat ze dan kapotgeconcurreerd worden, de zakkenvullers![]()
)
Vergeleken met de tijd dat je aan het wachten bent is het nog eventjesquote:Definieer "eventjes"
Woah, een fossielquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze is 542 jaar.....
In Utrecht meester mart
Nee.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vergeleken met de tijd dat je aan het wachten bent is het nog eventjes![]()
Je wacht toch al een jaar of 10 ofzoquote:
Komt goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja als je het zo bekijkt![]()
Maar ik wacht dus bijna 2 jaar nu
Ik kan ook mn notes lezen(en die van anderen) en de discussies achter de schermen als ik dat zou willenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
en je wordt bevoordeeld, want je kan je notes inzien en de lay hebben zonder een abo
Na je fobo gecheckt te hebben: Niet iedereen houdt van zwarte Pieten, zeker niet in septemberquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Dichtbij Fha is ook dichtbij onsquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt goedIk snap dat je het wachten beu bent
Maar de schop is eindelijk in de grond
En dan woon je dichtbij Fha en toffe supermarkten
Ja, echt, over dequote:
abo of andere crew?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan ook mn notes lezen(en die van anderen) en de discussies achter de schermen als ik dat zou willenEn ik zou nooit mod willen zijn denk ik
Maar VEEEEL dichter bij Fhaquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dichtbij Fha is ook dichtbij ons
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:58 schreef Enfermera het volgende:
Zo, hele huis is weer schoonAlleen nog strijken vanavond of morgen.
Nog een mooie foto van mijn halve man die mijn tas ook wel kan appreciëren:
[ afbeelding ]
Straks naar mn nichtje, ze wordt begin oktober 21, maar dan zit ze in Engeland, daar gaat ze een jaar studeren![]()
Veel suc6 daarquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:58 schreef Enfermera het volgende:
Zo, hele huis is weer schoonAlleen nog strijken vanavond of morgen.
[ afbeelding ]
Straks naar mn nichtje, ze wordt begin oktober 21, maar dan zit ze in Engeland, daar gaat ze een jaar studeren![]()
Die heeft allang ontdekt wat het epicentrum van jouw aandacht isquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:58 schreef Enfermera het volgende:
Hehequote:Op zaterdag 4 september 2010 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft allang ontdekt wat het epicentrum van jouw aandacht is
Vind ik altijd weer heerlijk, als het huis weer helemaal schoon isquote:
Thanks!quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft allang ontdekt wat het epicentrum van jouw aandacht is
dat is het het kan niet andersquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Groeten terug vanuit huis!
Of ze vond je woest aantrekkelijk, dat kan ook
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Onze kat ging altijd op de motorkap van de auto liggen als pa thuis kwam van zijn werk. Was lekker warm
Enige wat ik vandaag heb gedaan is deze pagina refreshenquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
damn jullie zitten ook niet stil
ik lig stil iddquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
damn jullie zitten ook niet stil
Heeyquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
Ik keek net naar buiten en toen zag ik een echtpaar van de fiets afstappen. Voorop de fiets bij de man zat een mand en daar in zag ik een meisje met lange haren, twee roze strikjes, een roze jurkje aan. Ik dacht nog wat wreed om een meisje in zo'n klein mandje te stoppen. Achteraf bleek het meisje een hondje met lange haren te zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:29 schreef Ferb het volgende:
[..]
Enige wat ik vandaag heb gedaan is deze pagina refreshen
hoe moet ik dat zienquote:
alles gelukt ?quote:
Vanuit mijn slaapkamer gezien leek het echt op een meisje met lang haarquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:29 schreef Ferb het volgende:
[..]
Enige wat ik vandaag heb gedaan is deze pagina refreshen
Omgquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
Ik keek net naar buiten en toen zag ik een echtpaar van de fiets afstappen. Voorop de fiets bij de man zat een mand en daar in zag ik een meisje met lange haren, twee roze strikjes, een roze jurkje aan. Ik dacht nog wat wreed om een meisje in zo'n klein mandje te stoppen. Achteraf bleek het meisje een hondje met lange haren te zijn.
[ afbeelding ]
hendigquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn vriend is moden ik weet zn WW's enzo.
Oja, dat is ook handigquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mn vriend is moden ik weet zn WW's enzo.
Als ik zin zou hebben om er verder iets mee te doen en heel nieuwsgierig was jaquote:
Tssk, wat is dat nou voor een fok relatiequote:Op zaterdag 4 september 2010 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik zin zou hebben om er verder iets mee te doen en heel nieuwsgierig was ja
En nee, hij kijkt vnl nog op Fok voor SEX, verder doet ie er niet zoveel meer mee, geen zin. Bovendien wonen we nu samen en ziet ie me gewoon thuis (Voordat we samenwoonden zaten we veel op MSN en dan was fokken erbij gewoon wel gemakkelijk, nu hangen we meer op de bank)
En nu ga ik wiien
Ja hihiquote:
't zelfdequote:Op zaterdag 4 september 2010 15:54 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weg, naar mn nichtjeFijne avond allemaal!
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:54 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weg, naar mn nichtjeFijne avond allemaal!
Jijquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen uit KLB en ONZ
omfgquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
Je moet het doen als liesje en sp3c, die zitten beiden op de bank met de laptop op schoot en dan te fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |