pmsquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben promoter van kwaliteit in ONZ.
Liebchenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
nee hoor.
Wat is dat toch met die newbies die denken dat mod of andere crew zijn het hoogste goed is?
Las ik nou dat je gister een jubileumfeestje had? Of ben ik in de war?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ferb
[..]
![]()
[..]
marijke![]()
[..]
Zeebeertje![]()
Het tienduizendste buitenechtelijke kind verwektquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Las ik nou dat je gister een jubileumfeestje had? Of ben ik in de war?
verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Las ik nou dat je gister een jubileumfeestje had? Of ben ik in de war?
Waarvan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verkeerd gelezen![]()
het jubileumfeest is vanavond
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het tienduizendste buitenechtelijke kind verwekt
Tof!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verkeerd gelezen![]()
5 jarig bestaan van de clubquote:
Liebchenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenOverleef je het werk weer een beetje?
nog wat speciaals in de planning ?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verkeerd gelezen![]()
quote:
FUBARquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nog wat speciaals in de planning ?
Dank jequote:
Omdat je dan macht hebtquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
nee hoor.
Wat is dat toch met die newbies die denken dat mod of andere crew zijn het hoogste goed is?
Nieuwe layout vindt ik minder hoor..quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
en je wordt bevoordeeld, want je kan je notes inzien en de lay hebben zonder een abo
maar die fucking crew + abohouders mochten dat ding wel hebben... Niet meer hoeven F5en, niet meer van PI verwisselen, maar toch inhoud aan je posts geven...quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:34 schreef Ferb het volgende:
[..]
Nieuwe layout vindt ik minder hoor..
F5 is voor bazen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar die fucking crew + abohouders mochten dat ding wel hebben... Niet meer hoeven F5en, niet meer van PI verwisselen, maar toch inhoud aan je posts geven...
Als je met hun bevriend bent ben je cool want dan ken je crewquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
En ik vind mods leuker dan users...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |