quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Solliciteren in Harderwijk dus
![]()
Maar fijn dat je je beter voelt
mij best, maar ik zou jullie nooit FA laten worden aangezien jullie oordelen op aardigheid of nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat jij wilt.
niet mijn mening.
zijn we nou klaar?
Maar ik gok dat je ook niet van mening bent dat zowel koffie als champignons toegevoegde waarde hebben, je houdt er immers niet vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ofwel, de champignons vind ik vies, maar ze moeten er wel zijn aangezien jullie ze lekker vinden. Dus ga ik niet zeggen dat champignons niet op aarde hadden moeten komen. Of beter, ik houd niet van koffie, maar ik ga ook niet zeggen dat koffie weg moet, omdat ik dat niet lekker vind.
Schoonmaken die honderd euroquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en honderd euro IN een drol?
Goeie vraagquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en honderd euro IN een drol?
ja, prima joh.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef naatje_1 het volgende:
mij best, maar ik zou jullie nooit FA laten worden aangezien jullie oordelen op aardigheid of niet
Ik vind koffie wel toevoegende waarde hebbenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je ook niet van mening bent dat zowel koffie als champignons toegevoegde waarde hebben, je houdt er immers niet vanDat heb ik nou precies hetzelfde met Timmmmm, hij hoeft niet te verdwijnen, maar ik vind hem geen toegevoegde waarde hebben.
Morgen Ferb!quote:
Morgen TJquote:
Ik nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Dan laat ik het toch liggen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even cappuccino maken en verder met mijn enorme strijkstapel![]()
Hey Marijkequote:Op zaterdag 4 september 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Ferb!![]()
[..]
Morgen TJ![]()
[..]
Ik nietIk haal latex handschoenen en ga naar de supermarkt met het verzoek dat briefje te wisselen voor wat andere briefjes
![]()
Ook mensen die wat minder aardig zijn, zijn welkom om te posten mijns inziens. Maar bij Timmmmm heb ik altijd het gevoel alsof hij 24/7 PMS heeft.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mij best, maar ik zou jullie nooit FA laten worden aangezien jullie oordelen op aardigheid of niet
Van..?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ook mensen die wat minder aardig zijn, zijn welkom om te posten mijns inziens. Maar bij Timmmmm heb ik altijd het gevoel alsof hij 24/7 PMS heeft.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik nietIk haal latex handschoenen en ga naar de supermarkt met het verzoek dat briefje te wisselen voor wat andere briefjes
![]()
Hij postte ook altijd als er een rel was, in VKZ had hij ook hele andere postsquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ook mensen die wat minder aardig zijn, zijn welkom om te posten mijns inziens. Maar bij Timmmmm heb ik altijd het gevoel alsof hij 24/7 PMS heeft.
nee hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat geeft hem een toevoegende waarde op FOK!
ferbquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
marijkequote:
Zeebeertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |