quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en? Dat maakt zijn persoonlijkheid niet ineens vriendelijk, leuk en sociaal
quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
Dat geeft hem een toevoegende waarde op FOK!
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Naatje, hoe vaak moet ik nog zeggen dat je niet ALLE paddestoelen zomaar kunt eten?
paddestoelen? Daar houd ik niet eens vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Naatje, hoe vaak moet ik nog zeggen dat je niet ALLE paddestoelen zomaar kunt eten?
En wij houden niet van Timmmmm.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
paddestoelen? Daar houd ik niet eens van
Is maar net wat je verstaat onder toegevoegde waarde denk ik dan maarquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat geeft hem een toevoegende waarde op FOK!
Alles goed daar?quote:
Toch geeft hem dat een toevoegende waarde op FOK! Jullie zijn lief en schattig en hij is een felle discussiëerder en ik ben promoter van kwaliteit in ONZ. Dat heeft niets met aardig maken ja of nee te maken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En wij houden niet van Timmmmm.
Leer er mee leven.
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En wij houden niet van Timmmmm.
Leer er mee leven.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik mag graag een onsje champignons bakken bij m'n hamburgertje hoor
Ja hoor het gaat steeds beter, ik moet niet meer niezen en heb ook niet meer het gevoel alsof ik onder een stoomwals heb gelegen. Wel hoest ik nog erg ik lijk wel een zeehondjequote:Op zaterdag 4 september 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar net wat je verstaat onder toegevoegde waarde denk ik dan maar
[..]
Alles goed daar?
Dat is voor discussie vatbaar, of je dat toegevoegde waarde vindt of nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
Toch geeft hem dat een toevoegende waarde op FOK! Jullie zijn lief en schattig en hij is een felle discussiëerder en ik ben promoter van kwaliteit in ONZ. Dat heeft niets met aardig maken ja of nee te maken.
Zeehondjesquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor het gaat steeds beter, ik moet niet meer niezen en heb ook niet meer het gevoel alsof ik onder een stoomwals heb gelegen. Wel hoest ik nog erg ik lijk wel een zeehondje
Daarom promoot ik het ook, het is helemaal wegquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
Enneh..kwaliteit in ONZ *proest*
Vind jij en wat je vindt mag je houdenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toch geeft hem dat een toevoegende waarde op FOK! Jullie zijn lief en schattig en hij is een felle discussiëerder en ik ben promoter van kwaliteit in ONZ. Dat heeft niets met aardig maken ja of nee te maken.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hoor het gaat steeds beter, ik moet niet meer niezen en heb ook niet meer het gevoel alsof ik onder een stoomwals heb gelegen. Wel hoest ik nog erg ik lijk wel een zeehondje
Dus jij vindt Timmmmm lekker?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef naatje_1 het volgende:
Ofwel, de champignons vind ik vies, maar ze moeten er wel zijn aangezien jullie ze lekker vinden. Dus ga ik niet zeggen dat champignons niet op aarde hadden moeten komen. Of beter, ik houd niet van koffie, maar ik ga ook niet zeggen dat koffie weg moet, omdat ik dat niet lekker vind.
posten ja, qua lichaam niet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus jij vindt Timmmmm lekker?
Dat hangt er helemaal vanaf wat je vind als ik een briefje van honderd euro op straat vind dat wil ik dat graag houden, als ik een drol op straat vind daarintegenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind jij en wat je vindt mag je houden
wat jij wilt.quote:
en honderd euro IN een drol?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf wat je vind als ik een briefje van honderd euro op straat vind dat wil ik dat graag houden, als ik een drol op straat vind daarintegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |