Nee.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vergeleken met de tijd dat je aan het wachten bent is het nog eventjes![]()
Je wacht toch al een jaar of 10 ofzoquote:
Komt goedquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja als je het zo bekijkt![]()
Maar ik wacht dus bijna 2 jaar nu
Ik kan ook mn notes lezen(en die van anderen) en de discussies achter de schermen als ik dat zou willenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
en je wordt bevoordeeld, want je kan je notes inzien en de lay hebben zonder een abo
Na je fobo gecheckt te hebben: Niet iedereen houdt van zwarte Pieten, zeker niet in septemberquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Groeten vanuit Starbucks!
WTF zat een vrouw me steevast aan te staren in de trein. Ben ik zo eng?
Dichtbij Fha is ook dichtbij onsquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt goedIk snap dat je het wachten beu bent
Maar de schop is eindelijk in de grond
En dan woon je dichtbij Fha en toffe supermarkten
Ja, echt, over dequote:
abo of andere crew?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan ook mn notes lezen(en die van anderen) en de discussies achter de schermen als ik dat zou willenEn ik zou nooit mod willen zijn denk ik
Maar VEEEEL dichter bij Fhaquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dichtbij Fha is ook dichtbij ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |