wat kleine extra dingenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nog wat speciaals in de planning ?
WEES VOORZICHTIGquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ff naar de winkel want ik heb hoegenaamd niets meer te eten in huis. Of te drinken.
Inderdaad vooral op zaterdag lijkt de supermarkt wel een dierentuin. Ik haat boodschappen doen op zaterdag veels te druk.quote:
meenschquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad vooral op zaterdag lijkt de supermarkt wel een dierentuin. Ik haat boodschappen doen op zaterdag veels te druk.
Ferb (y)quote:
kleine extra dingenquote:
ja je moet wat neer pleuren als het geen wat je wilt plaatsen te lang isquote:
quote:
Nou, doeg danquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
En ik vind mods leuker dan users...
Dan haal je toch de klinkers wegquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja je moet wat neer pleuren als het geen wat je wilt plaatsen te lang is
nah dat werkt nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:00 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dan haal je toch de klinkers weg![]()
Net zoals die n00bs op msn praten.
hy alls goed?
mt my wl![]()
Hier valt het wel mee. Het is de enige winkel op de campus, maar in het weekend zijn de meeste studenten naar huisquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad vooral op zaterdag lijkt de supermarkt wel een dierentuin. Ik haat boodschappen doen op zaterdag veels te druk.
Dus als iemand eerst user is en je vind diegene niet leuk maar degene word later mod dan vind je diegene later wel leuk?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
En ik vind mods leuker dan users...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |