abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86033165
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dan moet de PvdA daar ook aan meewerken, maar daar heb ik tot nu toe helemaal niks van gezien. En Paars+ is niet midden.
Mee eens. Cohen lijkt echter nu wel klaar voor een middenkabinet te zijn, net als ik trouwens (met Klink als premier).
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86033167
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef bloodysunday het volgende:
Het CDA zal nu nog verder afbrokkelen. En nog dieper afdalen.
En als ze een beetje verstand hebben gaan ze gewoon eens in de oppositie zitten...
pi_86033180
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef ErikT het volgende:
Uiteindelijk is dit allemaal volgens de verwachtingen natuurlijk, deze uitkomst was al bekend in de verkiezingsnacht. Jammer dat er zoveel tijd verloren is gegaan om het helemaal uit te spelen.

Rutte toont zich ook wel een leider trouwens, ik heb die hele gast al geen week iets nuttigs horen zeggen :')

-> laat Cohen maar eens het initiatief krijgen.
Eens.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 september 2010 @ 18:47:46 #81
862 Arcee
Look closer
pi_86033189
Een lichte snik in de stem van Verhagen, of niet? Een hele lichte.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86033195
Dat het CDA en de vvd uberhaupt met Wilders wilden praten, iemand die keer op keer voor zo'n tweedeling zorgt in de samenleving en bij de mensen in zijn omgeving.

Ik vind het heel, heel, heel goed nieuws dat de PVV buiten spel komt te staan. Die onderhandelingen hadden al nooit moeten beginnen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:48:09 #83
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86033210
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:44 schreef Compatibel het volgende:
Wel grappig dat de VVD zo'n stabiele partij lijkt te zijn.
De VVD is ook een stabiele partij. Het CDA heeft een interne crisis, en de PVV zit vol met schreeuwers maar produceren weinig wol.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_86033216
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef naatje_1 het volgende:
Wilders roept iets over 9/11 --> CDA en VVD worden boos, mag niet --> Wilders zegt /care --> VVD boeit het niets, wil door met formatie. CDA is verdeeld over wat nu, gedoe in CDA --> CDA overleg, strenge eisen voor Wilders --> Wilders niet blij mee, stekker eruit

Nog maar een keertje
Opruiing met het oog op elegante mogelijkheid om niet aan de coalitie te hoeven deelnemen ;)
pi_86033218
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef naatje_1 het volgende:
Wilders roept iets over 9/11 --> CDA en VVD worden boos, mag niet --> Wilders zegt /care --> VVD boeit het niets, wil door met formatie. CDA is verdeeld over wat nu, gedoe in CDA --> CDA overleg, strenge eisen voor Wilders --> Wilders niet blij mee, stekker eruit

Nog maar een keertje
Dat Wilders hypocriet was, was allang duidelijk.
pi_86033221
Dit is extra pijnlijk voor het CDA natuurlijk. Dan hadden ze nog liever zelf de stekker eruit kunnen trekken.
pi_86033222
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:44 schreef Compatibel het volgende:
Wel grappig dat de VVD zo'n stabiele partij lijkt te zijn.
die hebben alle Voorhoeve-achtige VVD'ers eruit gerookt.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_86033225
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef OeJ het volgende:
Dat het CDA en de vvd uberhaupt met Wilders wilden praten, iemand die keer op keer voor zo'n tweedeling zorgt in de samenleving en bij de mensen in zijn omgeving.

Ik vind het heel, heel, heel goed nieuws dat de PVV buiten spel komt te staan. Die onderhandelingen hadden al nooit moeten beginnen.
Je weet dat Wilders en de PVV alleen maar groter worden nu he?
pi_86033227
Wilders wil natuurlijk gewoon graag in de oppositie terecht komen, mooi schoppen tegen alles wat men zegt.

Verhagen moet erg diep gaan om z'n hachje nog te kunnen redden.
Brutal. Fucking. Metal.
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 18:48:57 #90
43556 miss_dynastie
pi_86033244
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Mee eens. Cohen lijkt echter nu wel klaar voor een middenkabinet te zijn, net als ik trouwens (met Klink als premier).
De grote verliezer levert een premier terwijl er grotere partijen zijn? Over minachting van het volk gesproken!
pi_86033259
Lol, staat hij nog bij de deur. :P
pi_86033264
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:48 schreef nikk het volgende:
Dit is extra pijnlijk voor het CDA natuurlijk. Dan hadden ze nog liever zelf de stekker eruit kunnen trekken.
Niet helemaal, dan was de positie van de binnen de partij zeer populaire Verhagen onhoudbaar geworden.
pi_86033283
Hoe groot zijn de kansen nu dat we opnieuw mogen gaan stemmen?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_86033287
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wilders is gewoon volstrekt onbetrouwbaar. Dan is het niet gek dat de onderhandelingen mislukken.
Hij is niet onbetrouwbaar, maar zijn standpunten tov artikel 1 en artikel 23 staan haaks op die van de CDA en hij wilt die, zelfs mocht hij gedoogsteun geven, willen verkondigen waardoor een evt kabinet sowieso al ondenkbaar was, zelfs al had het kabinetsbeleid omd die principiele punten heengedraaid.
pi_86033291
Rutte.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 september 2010 @ 18:50:01 #96
862 Arcee
Look closer
pi_86033304
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef ErikT het volgende:
Rutte toont zich ook wel een leider trouwens, ik heb die hele gast al geen week iets nuttigs horen zeggen :')
Dat valt mij ook een beetje tegen idd. Okee, het was een CDA-kwestie, maar Rutte was wel erg onzichtbaar.

quote:
-> laat Cohen maar eens het initiatief krijgen.
Liever een zwijgende Rutte dan een sputterende Cohen, die binnenkort toch weer weg is uit Den Haag. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86033305
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat ik al steeds denk : CDA-VVD-PvdA.
Tot nu toe was het poppenkast, nu gaan er spijkers met koppen geslagen worden.
Het regentenkabinet inderdaad dus. Eens kijken of Cohen bij zal draaien. Maar ja, wil hij Kamerlid worden...of minister? Moelijke keuze. B-)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_86033306
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De grote verliezer levert een premier terwijl er grotere partijen zijn? Over minachting van het volk gesproken!
Edit: verkeerd gelezen :@

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2010 18:51:07 ]
pi_86033308
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:48 schreef nikk het volgende:
Dan was de tweedeling binnen de partij nog groter geweest.
pi_86033319
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe groot zijn de kansen nu dat we opnieuw mogen gaan stemmen?
Nihil.
pi_86033321
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:48 schreef maartena het volgende:

[..]

De VVD is ook een stabiele partij. Het CDA heeft een interne crisis, en de PVV zit vol met schreeuwers maar produceren weinig wol.
Waar zijn die 'captain obvious' plaatjes wanneer je ze nodig hebt.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_86033335
Als we maar geen links kabinet krijgen met GroenLinks, PvdA en de SP. Dat is net zo'n gruwel als gedoogsteun van die vreselijke PVV en die afgrijselijke SGP.
PWBF
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:50:48 #103
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86033343
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:48 schreef lezzer het volgende:

[..]

Opruiing met het oog op elegante mogelijkheid om niet aan de coalitie te hoeven deelnemen ;)
niet zulke moeilijke woorden gebruiken :@ Wat zei je :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:51:02 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86033355
Er zijn ook veelsteveel kleine partijen, nee dat word een stabiel kabinet straks.. daar zouden eens wat aan moeten doen, maak 4 grote partijen, ga dan verkiezingen houden. Nu vormt steeds een ietwat afwijkende mening maar een partij op, moet er nog samengewerkt worden ook. :N
The truth was in here.
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:51:07 #105
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86033359
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef bloodysunday het volgende:
Het CDA zal nu nog verder afbrokkelen. En nog dieper afdalen.
Ik weet het niet.... morgen is dat CDA congres volgens mij, en ze zouden nog best wel eens de wielen weer op de rails kunnen zetten, de puntjes op de i zetten, en vervolgens zich presenteren als een partij die best heil ziet in een regering waar PvdA ook bij betrokken wordt.

Het was vooral de PVV die ze dwars zat. Als ze de interne crisis kunnen oplossen nu de PVV zichzelf buitenspel heeft geplaatst, kan er nog wel wat leuks uitkomen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:51:26 #106
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_86033377
Toch vind ik het verrassend dat Wilders zijn "Denemarken-model" uit de vingers laat glippen.
Gevalletje geduld verloren denk ik. Hier mikte hij al jaren op.

Het is dat ik nationalisme verafschuw, maar anders ging de vlag uit :)
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_86033384
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Nihil.
Aan de andere kant; welke mogelijkheden zijn nog over?
Een kabinet dat bestaat uit 5 of zelfs 6 partijen?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_86033398
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:51 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik weet het niet.... morgen is dat CDA congres volgens mij,
Was dat al georganiseerd dan?
pi_86033406
quote:

[..]

quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:50 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Edit: verkeerd gelezen :@
Hij had het over Klink als mogelijke premier. ;)

Ah, je was er al achter. :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_86033436
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hij is niet onbetrouwbaar, maar zijn standpunten tov artikel 1 en artikel 23 staan haaks op die van de CDA en hij wilt die, zelfs mocht hij gedoogsteun geven, willen verkondigen waardoor een evt kabinet sowieso al ondenkbaar was, zelfs al had het kabinetsbeleid omd die principiele punten heengedraaid.
Wilders had veel kunnen bereiken. Zo werd er zelfs gesproken over het uitzetten van criminele Marokkanen. Dat zijn toch typisch Wilderspunten. Als hij art 1 en art 23 denkt af te kunnen schaffen is hij verkeerd bezig, realistisch gezien zal dat nooit lukken. Wilders zit gewoon voor piet snot in de kamer want hij bereikt helemaal niks op deze manier.
pi_86033442
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:48 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Je weet dat Wilders en de PVV alleen maar groter worden nu he?
Wat is dat voor een lulkoek. Wie heeft jou dat wijsgemaakt? Hoe meer mensen laten blijken dat ze tegen Wilders (en zijn ideologie zijn), hoe beter.

Je gaat toch niet met iemand "verloven", die je niet ziet zitten, omdat je omgeving anders eens negatief zou kunnen gaan reageren, wel?

Je moet naar jezelf kijken, en staan voor je eigen ideeen, als die zo haaks staan op de ideeen van een ander (Wilders in dit geval), dan moet je zeggen: DOEI. Op voorhand. Op voorhand.
pi_86033443
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

VVD-PvdA-CDA (eventueel aangevuld met D66 en/of GL) lijkt me het meest logische.
pi_86033450
quote:
Rutte: "Rechts Nederland zou z'n vingers aflikken bij wat er allemaal al op papier stond."
Heeft hij dat echt gezegd trouwens?
pi_86033459
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:50 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

niet zulke moeilijke woorden gebruiken :@ Wat zei je :P
Opzet van Wilders. Hij naait de boel op bij het CDA, die gaan moeilijk doen, hij gooit nog wat olie op het vuur, Verhagen doet alles om het nog te redden, lijden vreselijk gezichtsverlies en vervolgens stelt Wilders een belachelijk eis.
Dit alles, om gewoon brokken te maken bij het CDA en zelf terug de oppositie in te kunnen.

Misschien wel met als doel om nieuwe verkiezingen uit te lokken.
pi_86033471
quote:

[..]

Klink is een baas en een winnaar; dit kabinet komt er immers niet.

Daarnaast word ik doodmoe van al dat gezeik over 'minachting van het vok' en '1.5 miljoenmiljard kiezers buiten spel' enzo. Daarnaast was het natuurlijk een grapje; beter nog wordt Roemer premier, die kan het land verbinden.
pi_86033479
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Middenkabinet en paars+ zullen eerst nog nader bekeken worden en daarna idd de opties met 5 partijen.
Nieuwe verkiezingen biedt echt geen uitkomst. Er zullen niet dusdanige verschuivingen zijn dat dan opeens wel met twee partijen een kabinet te vormen is. Bovendien zou dat de ultieme afgang voor de politiek zijn.
pi_86033481
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:52 schreef nikk het volgende:

[..]

Heeft hij dat echt gezegd trouwens?
Ja :)
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:53:59 #118
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_86033499
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:48 schreef maartena het volgende:

[..]

De VVD is de laatste 3 jaren stabiel ja, daarvoor hebben ze net zo goed het zelfde gezeik gehad en dat zullen ze ook krijgen wanneer ze nog twee maanden langer doorgaan met het onderzoeken van formaties met de PVV. Was het niet Rutte die zei dat er voor 1 juli een nieuw kabinet zou zitten?
pi_86033507
Ik weet bijna zeker dat het nu of het middenkabinet CDA, VVD, PvdA gaat worden, eventueel aangevuld met D66. Pvda zal straks - in het landsbelang - instemmen met meer bezuinigingen.
PWBF
pi_86033508
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

VVD-PvdA-CDA (eventueel aangevuld met D66 en/of GL) lijkt me het meest logische.
Waarop natuurlijk de grootste partij buitenspel wordt gezet en Rutte's mooie regeerakkoord waardeloos wordt gemaakt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_86033526
Klink keert zich tegen mij :'( :'(
pi_86033528
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dan moet de PvdA daar ook aan meewerken, maar daar heb ik tot nu toe helemaal niks van gezien. En Paars+ is niet midden.
Jawel hoor, er wordt maar gedaan alsof rechts de verkiezingen heeft gewonnen, maar links en rechts zijn ongeveer even groot. Het midden ligt dus ergens in paars.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:54:33 #123
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86033531
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef lezzer het volgende:

[..]

Opzet van Wilders. Hij naait de boel op bij het CDA, die gaan moeilijk doen, hij gooit nog wat olie op het vuur, Verhagen doet alles om het nog te redden, lijden vreselijk gezichtsverlies en vervolgens stelt Wilders een belachelijk eis.
Dit alles, om gewoon brokken te maken bij het CDA en zelf terug de oppositie in te kunnen.

Misschien wel met als doel om nieuwe verkiezingen uit te lokken.
Uiteraard, het is alleen niet zo slim van het CDA, zij moeten ook met het argument komen wat ik net gaf, dat het Wilders zijn eigen betrouwbaarheid was die het kabinet heeft laten vallen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86033535
quote:
Ik weet het niet.... morgen is dat CDA congres volgens mij, en ze zouden nog best wel eens de wielen weer op de rails kunnen zetten, de puntjes op de i zetten, en vervolgens zich presenteren als een partij die best heil ziet in een regering waar PvdA ook bij betrokken wordt.
Dat denk ik ook. Het CDA en de CDA-kiezers zien liever een deelname aan een kabinet, ook omdat daarmee Paars+ voorkomen kan worden.
pi_86033545
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Middenkabinet en paars+ zullen eerst nog nader bekeken worden en daarna idd de opties met 5 partijen.
Nieuwe verkiezingen biedt echt geen uitkomst. Er zullen niet dusdanige verschuivingen zijn dat dan opeens wel met twee partijen een kabinet te vormen is. Bovendien zou dat de ultieme afgang voor de politiek zijn.
Plus dat we dan een historisch lage opkomst kunnen verwachten.
pi_86033557
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:52 schreef OeJ het volgende:

[..]

Wat is dat voor een lulkoek. Wie heeft jou dat wijsgemaakt?

Ik wil wel een wedje maken dat de PVV in de komende weken de grootste partij in de peilingen zal worden.
quote:
Hoe meer mensen laten blijken dat ze tegen Wilders (en zijn ideologie zijn), hoe beter.

Je gaat toch niet met iemand "verloven", die je niet ziet zitten, omdat je omgeving anders eens negatief zou kunnen gaan reageren, wel?
Natuurlijk wel, zo werkt politiek. Helemaal met ons coalitie-stelsel.
quote:
Je moet naar jezelf kijken, en staan voor je eigen ideeen, als die zo haaks staan op de ideeen van een ander (Wilders in dit geval), dan moet je zeggen: DOEI. Op voorhand. Op voorhand.
Heel schattig, maar niet realistisch.
  † In Memoriam † vrijdag 3 september 2010 @ 18:55:27 #127
43556 miss_dynastie
pi_86033571
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Klink is een baas en een winnaar; dit kabinet komt er immers niet.
Mja, wie een kuil graaft voor een ander...
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:55:32 #128
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_86033580
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:54 schreef Compatibel het volgende:
Klink keert zich tegen mij :'( :'(
Niet alleen tegen mij, maar het hele PROCES! :( :( Ik heb weken naast die man gezeten, en nu neukt hij mij in de reet met die brief van hem! :'(
pi_86033583
quote:

[..]

morgen is dat CDA congres volgens mij,
Er is morgen geen congres. :)
pi_86033584
ik neem aan dat PvdA GL of D66 mee wil nemen in zo'n middenkabinet.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_86033585
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Waarop natuurlijk de grootste partij buitenspel wordt gezet en Rutte's mooie regeerakkoord waardeloos wordt gemaakt.
? Ik noem de VVD toch echt als eerste.
pi_86033603
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jawel hoor, er wordt maar gedaan alsof rechts de verkiezingen heeft gewonnen, maar links en rechts zijn ongeveer even groot. Het midden ligt dus ergens in paars.
Paars ja, maar Paars+ niet. PvdA, D66 en GL kunnen steun van de VVD in hun reet steken, dat gaan ze nooit krijgen.
pi_86033624
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:53 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Daarnaast word ik doodmoe van al dat gezeik over 'minachting van het vok' en '1.5 miljoenmiljard kiezers buiten spel' enzo.
Dat is toch ook de grootste lulkoek die er bestaat. Ik kan ook wel zeggen: als de PvdA niet mee mag regeren worden er een heleboel kiezers teleurgesteld. Of over welke andere partij het dan ook gaat.

Wie heeft dat bedacht?
pi_86033627
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

? Ik noem de VVD toch echt als eerste.
Ooh sorry, helemaal overheen gelezen _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_86033648
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Ik wil wel een wedje maken dat de PVV in de komende weken de grootste partij in de peilingen zal worden.
[..]

Ja, denk het ook.
pi_86033653
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef Klaudias het volgende:
Dat moet ook wel kunnen, D66 in ieder geval.
pi_86033659
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef Klaudias het volgende:
Lijkt mij niet dat GL en D66 zich als PvdA-compensatie-aanhangsel zich aan zo'n kabinet willen verbinden.
pi_86033671
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Paars ja, maar Paars+ niet. PvdA, D66 en GL kunnen steun van de VVD in hun reet steken, dat gaan ze nooit krijgen.
Als VVD serieus gaat onderhandelen over paars+, dan kunnen we binnen de VVD hetzelfde verwachten als nu binnen het CDA. Veel VVD'ers zitten er gewoon niet op te wachten, dat bleek al uit de eerdere verkenningen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:57:36 #139
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_86033686
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:52 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Wilders had veel kunnen bereiken. Zo werd er zelfs gesproken over het uitzetten van criminele Marokkanen. Dat zijn toch typisch Wilderspunten. Als hij art 1 en art 23 denkt af te kunnen schaffen is hij verkeerd bezig, realistisch gezien zal dat nooit lukken. Wilders zit gewoon voor piet snot in de kamer want hij bereikt helemaal niks op deze manier.
Wilders had op de punten waarop hij zich geprofileerd heeft niks kunnen bereiken met het CDA, en andere punten (zoals de AOW leeftijd) had hij op voorhand al verkocht om mee te mogen doen.
pi_86033702
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, denk het ook.
Ook omdat ze het al lang zijn natuurlijk.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_86033708
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mja, wie een kuil graaft voor een ander...
Mensen die denken dat spreekwoorden daadwerkelijk betekenis hebben :')
pi_86033709
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ooh sorry, helemaal overheen gelezen _O-
Kan gebeuren :)
pi_86033721
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:54 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Uiteraard, het is alleen niet zo slim van het CDA, zij moeten ook met het argument komen wat ik net gaf, dat het Wilders zijn eigen betrouwbaarheid was die het kabinet heeft laten vallen.
Ik denk dat CDA en VVD heel erg bang zijn om wat ze nog aan krediet hebben te verspelen.
pi_86033722
Huh, opeens een andere presentator op Nederland 1. :D
pi_86033730
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Als VVD serieus gaat onderhandelen over paars+, dan kunnen we binnen de VVD hetzelfde verwachten als nu binnen het CDA. Veel VVD'ers zitten er gewoon niet op te wachten, dat bleek al uit de eerdere verkenningen.
Tof. Weer drie weken leuk vermaak :)
Zo komen we de winter wel door :)
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:58:40 #146
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_86033738
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Rutte was al eerder bereid aan te schuiven voor gesprekken, alleen strandde het geval door heibel over de hoogte van bezuinigingen en het zwaard van Damocles: de rechtse alternatieve optie.

Dat tweede is nu als sneeuw voor de zon verdwenen, nu het CDA toch niet zo stabiel en betrouwbaar blijft.

Wie denk je dan dat zich zal melden bij Rutte en zijn akkoord? Zijn er nog meer grote kandidaten, naast CDA, PvdA, PVV en GL/D66?
pi_86033742
quote:
Ik heb de vorige keer naar Aptroot gemaild, wel een antwoord van een stagiair gekregen maar goed, als heel veel mensen dat doen werkt het wel.
pi_86033752
Bas van Werven (van BNR. Bespaart je de onzin) gaat trouwens 1Vandaag presenteren.
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:00:06 #149
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86033810
Ik ben vooral benieuwd wat er nu gaat gebeuren. VVD wilt minimaal 18 mrd bezuinigen, PvdA max. 13 mrd. Wie zal 'bezwijken', de VVD of de PvdA?
pi_86033815
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:58 schreef Toad het volgende:
Huh, opeens een andere presentator op Nederland 1. :D
Wacht maar tot je er achter komt dat volgende week Netwerk en Nova niet meer bestaan.
pi_86033831
quote:

[..]

Dit.

Paars+ lag binnen de VVD gevoeliger dan de gedoogsteun van de PVV bij het CDA.
pi_86033834
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:00 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Wacht maar tot je er achter komt dat volgende week Netwerk en Nova niet meer bestaan.
Nee, bij het journaal. Eerst was Sascha er, en toen opeens Rik. :)
pi_86033849
Ik ga deze mislukking vieren in de kroeg. Tabee en sterkte rechtse fokkers :W
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86033850
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Wilders had op de punten waarop hij zich geprofileerd heeft niks kunnen bereiken met het CDA, en andere punten (zoals de AOW leeftijd) had hij op voorhand al verkocht om mee te mogen doen.
Het enige kabinet waarbij Wilders meer kan bereiken is een VVD-PVV-SGP kabinet, maar dat komt er toch nog nooit. Een VVD-CDA (PVV) kabinet is het hoogst haalbare voor Wilders, tenminste als hij zijn praatjes daadwerkelijk in iets substantieels om wil zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')