Precies, daar heb je het gedonder dus al.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, die staan in de startblokken.
Maar de CDA achterban, de huidige en de voormalige, mogen hem juist wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:41 schreef pberends het volgende:
Maxime moet gewoon optyfen. Onbetrouwbare tyfushond, waar de PvdA niets in ziet.
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van jou.
Dan moet de PvdA daar ook aan meewerken, maar daar heb ik tot nu toe helemaal niks van gezien. En Paars+ is niet midden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:42 schreef Compatibel het volgende:
Het is ubertriest dat in deze tijd er een kabinet had kunnen komen dat geen breed maatschappelijk draagvlak heeft. Een stabiel middenkabinet is wat Nederland nodig heeft, anders daalt de sociale cohesie naar een dieptepunt.
Twee partijen hadden blijkbaar voldoende vertrouwen dat, met aanpassingen aan de plannen, wel voldoende steun kon worden verkregen. Blijkbaar waren de punten dus overwinbaar voor de dissidenten en had je op basis van die punten door kunnen onderhandelen. Ik denk dus eerder dat die punten voor een Wilders niet bespreekbaar waren. Die wilde immers toch al geen bindende factor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:39 schreef nikk het volgende:
[..]
In theorie is dat zo. Maar wanneer je gaat onderhandelen over een coalitie en kabinet dan mag je er wel vanuit gaan dat het resultaat kan steunen op een meerderheid in de Tweede Kamer. Anders heeft onderhandelen geen zin.
Halsema met kans op regeringsdeelnamequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Precies, daar heb je het gedonder dus al.
Maxime is van de oude garde Bos-Balkenende en die andere vechtjassen van het vorige kabinet. Weg ermee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:43 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Maar de CDA achterban, de huidige en de voormalige, mogen hem juist wel.
De VVD moest als grootste toch een kabinet formeren, het valt ze tenminste aan te rekenen dat dat niet gebeurd is en dat ze de regie eilk uit handen gegeven hebben vanaf het moment dat ze Lubbers als informateur aangewezen hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De VVD kan moeilijk het CDA in bedwang houden en Wilders overtuigen dat alle CDA fractieleden wel akkoord zullen gaan. Ik zie niet hoe de VVD hier beter mee om had kunnen gaan.
Zou hij op gaan stappen? Ik proef iets uit zijn woorden van Klink er uit of ik er uit...quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Maxime is van de oude garde Bos-Balkenende en die andere vechtjassen van het vorige kabinet. Weg ermee.
Wat ik al steeds denk : CDA-VVD-PvdA.quote:
Wilders is gewoon volstrekt onbetrouwbaar. Dan is het niet gek dat de onderhandelingen mislukken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, oerstom dus van Wilders en het CDA dus om er zo'n pauperbende van te maken.
De VVD heeft niemand als informateur aangewezen, daar hebben we ons staatshoofd voor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De VVD moest als grootste toch een kabinet formeren, het valt ze tenminste aan te rekenen dat dat niet gebeurd is en dat ze de regie eilk uit handen gegeven hebben vanaf het moment dat ze Lubbers als informateur aangewezen hebben.
Staat er al lang in, man.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:45 schreef Ali Salami het volgende:
Arcee ouwe droplul. Zet dat TT-screenshot eens in dat gare topic van jou. Hoofdletters, dus legendarisch!![]()
Mocht het zover komen dan denk ik dat Verhagen dit wint. De CDA afdelingen van de verschillende provincies steunden hem in zijn onderhandelingen met de PVV toen dat gedoe met Klink naar boven kwam.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:45 schreef FTWO het volgende:
[..]
Zou hij op gaan stappen? Ik proef iets uit zijn woorden van Klink er uit of ik er uit...
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef bloodysunday het volgende:
Het CDA zal nu nog verder afbrokkelen. En nog dieper afdalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |