De eerste beer op de weg voor de A4 dus alweer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Halsema met kans op regeringsdeelname
Mee eens. Cohen lijkt echter nu wel klaar voor een middenkabinet te zijn, net als ik trouwens (met Klink als premier).quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan moet de PvdA daar ook aan meewerken, maar daar heb ik tot nu toe helemaal niks van gezien. En Paars+ is niet midden.
En als ze een beetje verstand hebben gaan ze gewoon eens in de oppositie zitten...quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef bloodysunday het volgende:
Het CDA zal nu nog verder afbrokkelen. En nog dieper afdalen.
Eens.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef ErikT het volgende:
Uiteindelijk is dit allemaal volgens de verwachtingen natuurlijk, deze uitkomst was al bekend in de verkiezingsnacht. Jammer dat er zoveel tijd verloren is gegaan om het helemaal uit te spelen.
Rutte toont zich ook wel een leider trouwens, ik heb die hele gast al geen week iets nuttigs horen zeggen
-> laat Cohen maar eens het initiatief krijgen.
De VVD is ook een stabiele partij. Het CDA heeft een interne crisis, en de PVV zit vol met schreeuwers maar produceren weinig wol.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:44 schreef Compatibel het volgende:
Wel grappig dat de VVD zo'n stabiele partij lijkt te zijn.
Opruiing met het oog op elegante mogelijkheid om niet aan de coalitie te hoeven deelnemenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef naatje_1 het volgende:
Wilders roept iets over 9/11 --> CDA en VVD worden boos, mag niet --> Wilders zegt /care --> VVD boeit het niets, wil door met formatie. CDA is verdeeld over wat nu, gedoe in CDA --> CDA overleg, strenge eisen voor Wilders --> Wilders niet blij mee, stekker eruit
Nog maar een keertje
Dat Wilders hypocriet was, was allang duidelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef naatje_1 het volgende:
Wilders roept iets over 9/11 --> CDA en VVD worden boos, mag niet --> Wilders zegt /care --> VVD boeit het niets, wil door met formatie. CDA is verdeeld over wat nu, gedoe in CDA --> CDA overleg, strenge eisen voor Wilders --> Wilders niet blij mee, stekker eruit
Nog maar een keertje
die hebben alle Voorhoeve-achtige VVD'ers eruit gerookt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:44 schreef Compatibel het volgende:
Wel grappig dat de VVD zo'n stabiele partij lijkt te zijn.
Je weet dat Wilders en de PVV alleen maar groter worden nu he?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef OeJ het volgende:
Dat het CDA en de vvd uberhaupt met Wilders wilden praten, iemand die keer op keer voor zo'n tweedeling zorgt in de samenleving en bij de mensen in zijn omgeving.
Ik vind het heel, heel, heel goed nieuws dat de PVV buiten spel komt te staan. Die onderhandelingen hadden al nooit moeten beginnen.
De grote verliezer levert een premier terwijl er grotere partijen zijn? Over minachting van het volk gesproken!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Mee eens. Cohen lijkt echter nu wel klaar voor een middenkabinet te zijn, net als ik trouwens (met Klink als premier).
Niet helemaal, dan was de positie van de binnen de partij zeer populaire Verhagen onhoudbaar geworden.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:48 schreef nikk het volgende:
Dit is extra pijnlijk voor het CDA natuurlijk. Dan hadden ze nog liever zelf de stekker eruit kunnen trekken.
Hij is niet onbetrouwbaar, maar zijn standpunten tov artikel 1 en artikel 23 staan haaks op die van de CDA en hij wilt die, zelfs mocht hij gedoogsteun geven, willen verkondigen waardoor een evt kabinet sowieso al ondenkbaar was, zelfs al had het kabinetsbeleid omd die principiele punten heengedraaid.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wilders is gewoon volstrekt onbetrouwbaar. Dan is het niet gek dat de onderhandelingen mislukken.
Dat valt mij ook een beetje tegen idd. Okee, het was een CDA-kwestie, maar Rutte was wel erg onzichtbaar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:46 schreef ErikT het volgende:
Rutte toont zich ook wel een leider trouwens, ik heb die hele gast al geen week iets nuttigs horen zeggen
Liever een zwijgende Rutte dan een sputterende Cohen, die binnenkort toch weer weg is uit Den Haag.quote:-> laat Cohen maar eens het initiatief krijgen.
Het regentenkabinet inderdaad dus. Eens kijken of Cohen bij zal draaien. Maar ja, wil hij Kamerlid worden...of minister? Moelijke keuze.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ik al steeds denk : CDA-VVD-PvdA.
Tot nu toe was het poppenkast, nu gaan er spijkers met koppen geslagen worden.
Edit: verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De grote verliezer levert een premier terwijl er grotere partijen zijn? Over minachting van het volk gesproken!
Dan was de tweedeling binnen de partij nog groter geweest.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:48 schreef nikk het volgende:
Dit is extra pijnlijk voor het CDA natuurlijk. Dan hadden ze nog liever zelf de stekker eruit kunnen trekken.
Nihil.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe groot zijn de kansen nu dat we opnieuw mogen gaan stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |