Ik durfquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
DE LIJST KLOPT NIET MEER. KOM GEWOON NIET ALS JE DURFT!
jij je zin, maar dat dingen klopt nietmeerquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vond het leuker met een lijst in de OP.
Niets te kiezen. Ik ga gewoon.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zij of ik jullie moeten maar kiezen.
Dankjewelquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
jij je zin, maar dat dingen klopt nietmeer
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef Rifoki het volgende:
Rifoki is geen misschien meer, trouwens.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
jij je zin, maar dat dingen klopt nietmeer
Je komt zeker?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef Rifoki het volgende:
Rifoki is geen misschien meer, trouwens.
Hatzee, da's nog betaalbaar per rondjequote:Lijst van mensen die wél zeker komen:
Myraela
Yuki
Cue_
PietjePuk007
Liesje1979
MeraViglioSa
Remlof
Ian_Nick
Ha, dankje!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hatzee, da's nog betaalbaar per rondje![]()
Het is alweer 2 topics geleden dat er over eten is gezekenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, het gezanik over de volgende onderwerpen is inmiddels achter de rug:
afmelders
What's next?
Goed punt. Ik heb geen zin in eten. Maar de rest zoekt het zelf maar uit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het is alweer 2 topics geleden dat er over eten is gezeken
Oh ja, doen we dat gewoon weerquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het is alweer 2 topics geleden dat er over eten is gezeken
Zeker niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je komt zeker?
En ik mag ook op de zeker-lijst
Bedankt voor dat drankjequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hatzee, da's nog betaalbaar per rondje![]()
Nope, ik geloof dat Mera en ik rond een uur of 5 aanwezig zullen zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bedankt voor dat drankjeBen je er al vanaf 15.00 uur?
Jou heb ik vorige meet dat ik kwam (in 2005 ofzo) al eens gesproken en toen wist je ook al niet dat ik bestondquote:
Ach het gaat mij om de lol...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:19 schreef Breuls het volgende:
Nou, dan moet je morgen maar een betere indruk maken.
Ik ben helemaal niemand aan het bellen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach het gaat mij om de lol...
Maar vind het wel grappig dat jullie elkaar nu druk aan het smsen/pmen/bellen/mailen zijn
Je ziet ons vanzelf. Wij zijn de freaks met een teveel aan bier.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb van de meeste niet eens een beeld van hoe ze eruit zien. Dus als jullie me niet gezien hebben is dat niet omdat ik er niet was. Maar omdat ik bij een andere groep niet-FOK!kers ben gaan staan.
"dus euh.. jullie fok!ken ook?"quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb van de meeste niet eens een beeld van hoe ze eruit zien. Dus als jullie me niet gezien hebben is dat niet omdat ik er niet was. Maar omdat ik bij een andere groep niet-FOK!kers ben gaan staan.
Leugens! Te veel bier bestaat niet!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je ziet ons vanzelf. Wij zijn de freaks met een teveel aan bier.
Wolvenshirtquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef Myraela het volgende:
LATEN WE ALLEMAAL EEN ROZE SHIRT AANDOEN ZODAT WE ELKAAR HERKENNNEN!!!!!!
Ik heb geen roze shirt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef Myraela het volgende:
LATEN WE ALLEMAAL EEN ROZE SHIRT AANDOEN ZODAT WE ELKAAR HERKENNNEN!!!!!!
"Oke jouw tent of de mijne?"quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gewoon "Hoi, FOK!?".
Werkte op Lowlands ook prima.
Spreek dan op het perron af.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:27 schreef Maanvis het volgende:
O en voor de mensen die bij de bruna af willen spreken: Er zijn er 2 op Utrecht CS, toch?
Jaja, ik kan me nog heel goed herinneren dat ik dat ook een keer dacht, en toen schoof ik ineens aan bij een webmasters.nl meetquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef Breuls het volgende:
Je ziet ons vanzelf. Wij zijn de freaks met een teveel aan bier.
Was dat gezellig?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jaja, ik kan me nog heel goed herinneren dat ik dat ook een keer dacht, en toen schoof ik ineens aan bij een webmasters.nl meet
Maar welk blauwe bord dan? Bij ieder perron heb je er wel 2 boven en een aantal beneden op het perronquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
blauwe borden. Geen kat die bij de Bruna afspreekt
De burger kingquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:39 schreef Breuls het volgende:
Gewoon bij de Burger King, tegen het raam van de stationshal. Ook daar spreken FOK!kers al tien jaar af.
3 uur mag ook hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, ik geloof dat Mera en ik rond een uur of 5 aanwezig zullen zijnEn waarom gaat iedereen er van uit dat ik bedoelde dat het betaalbaar was voor MIJ?
Op A'dam CS zijn er toch ook 2? Of die was lastig te vinden.. Geen idee, we hebben een kwartier lopen zoeken naar de andere FOK!kersquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:39 schreef Breuls het volgende:
Gewoon bij de Burger King, tegen het raam van de stationshal. Ook daar spreken FOK!kers al tien jaar af.
ja lekker hip!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:42 schreef Myraela het volgende:
We spreken natuurlijk bij de starbucks af. Ik zal er klaarstaan met een ijskoffie.
Hoe laat sta je daar? Bestel voor mij dan maar alvast een kop thee, dan hoef ik niet in de rij te staanquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:42 schreef Myraela het volgende:
We spreken natuurlijk bij de starbucks af. Ik zal er klaarstaan met een ijskoffie.
Ik loop gewoon meteen naar Stairway.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De burger king.
Echt, wat een kuttent, ik ga afspreken bij de sushitent hoor, veel beter!.
quote:
Dit dus...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Zullen we anders afspreken bij de Stairways?
Wat een geweldig iddquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik loop gewoon meteen naar Stairway.
Mijn laatste trein gaat om 23:40, dus dan wil ik voor de zekerheid sowieso uiterlijk die van 23:25 uur nemenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:52 schreef liesje1979 het volgende:
Het is al morgen, zin in
Sp3c en ik komen nog steeds.
Er rijden alleen geen treinen meer tussen Utrecht en Rotterdam vanaf 0:50
Je weet wel dat ik niet in mijn eentje de kroeg binnen durf te lopen en dat je dus maar beter op het station met me afspreekt he.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit dus...
Mensen die ergens anders van te voren al willen afspreken en niet in hun eentje een kroeg durven binnen te lopen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien dat wij terug via Amsterdam gaan, ivm gratis broodjes en bier.
Ik twijfel nog.quote:
Komt goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
Je weet wel dat ik niet in mijn eentje de kroeg binnen durf te lopen en dat je dus maar beter op het station met me afspreekt he.
DAT JIJ DAT DURFT ZEGquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik loop gewoon meteen naar Stairway.
Wat gaan jullie vroeg!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
3 uur mag ook hoor.![]()
En godver Maanvis, ga je me nu weer ontlopen, ik bijt écht niet hoor
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat gaan jullie vroeg!
Jullie hebben of kinders, of zijn gereformeerd?
We willen gewoon de kans krijgen om góed bezopen naar huis te gaan, aangezien we rond half 12 alweer weg moeten wegens laatste trein.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat gaan jullie vroeg!
Jullie hebben of kinders, of zijn gereformeerd?
Schrijf je mee Myraela?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik drink graag 7up, misschien een biertje nog.
De jongste betaaltquote:
he ik wil je wel doen, je hebt zulke lieve zaadvragende oogjesquote:
nee oke maar je moet wel alles halenquote:
Ik kan 1 biertje tussen me tieten en 2 in mijn handen. De rest mag zelf lopen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee oke maar je moet wel alles halen. Hopelijk heb je grote tieten handen.
[ afbeelding ]
Zijn je tieten zo groot?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan 1 biertje tussen me tieten en 2 in mijn handen. De rest mag zelf lopen.
Ze schijnt ook best mooie ogen te hebben trouwensquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet al waar iedereen morgen naar kijkt bij Myraela
Zijn er mannen die ogen écht belangrijk vinden bij vrouwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze schijnt ook best mooie ogen te hebben trouwens
Ja hoor, jouw tieten mogen ook op de fotoquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn er mannen die ogen écht belangrijk vinden bij vrouwen
Wat een eerquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, jouw tieten mogen ook op de foto
Ik ben er wel op tijd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik kom misschien ook wel, ik ken wel een aantal mensen. Kom ik wel al vroeg denk ik, aangezien ik 's avonds nog iets anders heb. Komen er veel mensen vroeg?
Ja hoor, massa's. Ik ga ook niet te laat. Wil uiterlijk om 2200 weer thuis zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik kom misschien ook wel, ik ken wel een aantal mensen. Kom ik wel al vroeg denk ik, aangezien ik 's avonds nog iets anders heb. Komen er veel mensen vroeg?
quote:
Tof, jullie heb ik al een tijdje niet gezien dus lijkt me gezellig weer eens te meeten.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, massa's. Ik ga ook niet te laat. Wil uiterlijk om 2200 weer thuis zijn.
Is goed. Je kan altijd pmén mocht je eerder ergens afsprekenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tof, jullie heb ik al een tijdje niet gezien dus lijkt me gezellig weer eens te meeten.Ik plan er ook tussen 3 en 4 te zijn. Gewoon in de Stairway dan?
Lijkt me het handigstequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:36 schreef Sinceria het volgende:
ik plan er ook tussen 3 en 4 te zijn. Gewoon in de Stairway dan?
Ik heb ook nog reistijd etc. dus denk dat tussen 3 en 4 wel goed is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is goed. Je kan altijd pmén mocht je eerder ergens afspreken
JA idd, al weer tijd terug
Dan kom ik ook vroeg dan ken ik tenmiste nog een iemandquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb ook nog reistijd etc. dus denk dat tussen 3 en 4 wel goed is.Wordt vast gezellig!
Hallo dat durf ik nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is toch juist de bedoeling om zo veel mogelijk NIEUWE mensen te ontmoeten?
Daarom is het essentieel om het gesprek te openen met de woorden: "Dus eh... Jullie FOK!ken ook..?"quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:37 schreef whosvegas het volgende:
Als jullie allemaal morgen tussen 3 en 4 er zijn, ben ik er ook rond die tijd.
Het is toch de bedoeling om in Stairway af te spreken? Enne hoe herkennen we elkaar? Straks is er een andere grote groep.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daarom is het essentieel om het gesprek te openen met de woorden: "Dus eh... Jullie FOK!ken ook..?"
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:26 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar weer naar huis, er is toch nog niemand.
Ik zal er oplettenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef -Engel- het volgende:
Ik kan op zeker hoor
En als ik niet te herkennen ben aan de rode ronde tas met aapje dan kan het zijn dat ik een bruine tasheb (maar het aapje van de foto zie vorig topic) zal ik dan aan de sluiting hangen
Hallo ik ben tijnbrein ken ik jou ergens van?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:20 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben heel slecht in gezichten onthouden en het kan zijn dat ik al eerder mensen heb ontmoet maar die dus niet herken. Ik ben denk ik wel makkelijk te herkennen, ik heb een grote bos met roze nepdreads in mijn haar. Dus als je me kent maar ik geef geen teken van herkenning aarzel dan niet om gewoon even hallo te komen zeggen.
Met uitzondering van die nepdreads heeft iedereen datquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:20 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben heel slecht in gezichten onthouden en het kan zijn dat ik al eerder mensen heb ontmoet maar die dus niet herken. Ik ben denk ik wel makkelijk te herkennen, ik heb een grote bos met roze nepdreads in mijn haar. Dus als je me kent maar ik geef geen teken van herkenning aarzel dan niet om gewoon even hallo te komen zeggen.
When a lady says maybe, she means yes.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel en ik houden het op 'misschien'.
Yes, maybe.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
When a lady says maybe, she means yes.
Niet in de weg hangen he, anders kan ik mn uitdaging niet doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef -Engel- het volgende:
Ik kan op zeker hoor
En als ik niet te herkennen ben aan de rode ronde tas met aapje dan kan het zijn dat ik een bruine tasheb (maar het aapje van de foto zie vorig topic) zal ik dan aan de sluiting hangen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
We hebben duidelijk een codewoord nodig. Het codewoord is: "fotosynthese".
Ik ga het proberen wat was het ook al weerquote:
Ik zie een fotosynthese polonaise aankomen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die ene knakker die dus al "fotosynthese, fotosynthese, fotosynthese" blèrend rondloopt, is dus tijnbrein.
Nu moet ik welquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die ene knakker die dus al "fotosynthese, fotosynthese, fotosynthese" blèrend rondloopt, is dus tijnbrein.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet in de weg hangen he, anders kan ik mn uitdaging niet doen
HEE AAPTASJE!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou heb ik alleen in mijn hoofd dat ik op moet letten op iemand met een aapje aan een tas... Maar welke user daar dan bij hoort...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef remlof het volgende:
Ow jullie zijn alweer een topic verder
Ik kom nog steeds, want ik heb Ian net een biertje beloofd
C'est moi >>>-Engel- ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou heb ik alleen in mijn hoofd dat ik op moet letten op iemand met een aapje aan een tas... Maar welke user daar dan bij hoort...
"Nee, ik ben underscore darkmistress underscore, hier eat this, *knal*"quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal je net zien dat er nóg iemand met zo'n aap rondloopt
Komen er dat soort enge vrouwen!?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
"Nee, ik ben underscore darkmistress underscore, hier eat this, *knal*"
Ik kan ook die rode ronde tas meenemen... de kans dat je die combo treft, is uiterst klein....quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal je net zien dat er nóg iemand met zo'n aap rondloopt
Mooi, dan zien we tenminste watquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef Light het volgende:
Ik was het topic kwijt, maar ik kom wel
quote:
Tuurlijk, maar die hebben vast geen apetasquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komen er dat soort enge vrouwen!?
Ik blijf voor de zekerheid bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die hebben vast geen apetas
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
"Nee, ik ben underscore darkmistress underscore, hier eat this, *knal*"
Zo, weer terug uit Utrecht.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alle mensen met een underscore in hun naam zijn gevaarlijk.
Dan mep ik ze allemaalquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alle mensen met een underscore in hun naam zijn gevaarlijk.
Ging je vorig jaar in de Stairway anders ook prima af.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hallo dat durf ik niet![]()
Mensen zijn eng. Nieuwe en onbekende mensen helemaal
Dat is waarquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ging je vorig jaar in de Stairway anders ook prima af.
Ga nou geen verwarring verspreiden!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
fotosynthese![]()
Driewegwissel vind ik ook goed.
Iedereen die me een biertje aabiedt vind ik ook goed. Ik vind best een hoop goed.
Zou ik jou dan een wijntje aanbieden?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben niet te herkennen door onbekenden
Ben gewoon een toevallige voorbijganger die een wijntje besluit te drinken daar in die kroeg
Wat voor mensen zou je zo maar naast gaan zitten en zeggen. Eej. Wijntje?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou ik jou dan een wijntje aanbieden?
Morgen in de stairway lijkt mij dat een ideaal moment omdat uit te proberenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor mensen zou je zo maar naast gaan zitten en zeggen. Eej. Wijntje?
Nee. Als JIJ geluk hebt tref JIJ Cuequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen in de stairway lijkt mij dat een ideaal moment omdat uit te proberenAls je geluk hebt tref je Cue
Als Cue geluk heeft gooien jullie allebei misquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Als JIJ geluk hebt tref JIJ Cue
Ik ga Cue heus wel treffenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Als JIJ geluk hebt tref JIJ Cue
Jij wilt haar voor jezelf houden zekerquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Cue geluk heeft gooien jullie allebei mis
Ik wist nieteens dat het vrouwelijk wasquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
Jij wilt haar voor jezelf houden zeker
het = ik = vrouwelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wist nieteens dat het vrouwelijk was
Nietsquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar moet ik allemaal bang voor zijn?
Je zit natuurlijk aan post #3 vast.quote:
Da's niet hetzelfde, Lightquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:13 schreef Light het volgende:
[..]
Niet?
Sommigen zijn wel om op te vreten, hoor
Is dat een bedreiging?quote:
En die naam kan ook achter: wie zegt er het minst morgen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
wie is er het vroegst morgen? Ik denk Skippy22
Wie zegt er het minst morgen: Skippy.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En die naam kan ook achter: wie zegt er het minst morgen?
Een Wist-u-dat lijstje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie zegt er het minst morgen: Skippy.
Wie is het er vroegst morgen: Skippy.
Wie drinkt er het meeste bier: Remlof
Wie gooit het meeste bier om: Liesje
Wie heeft er problemen met de uitsmijters: Sp3c.
Wie gaat er bijna onderuit op de trapjes naar de wc: iedereen
Wie krijgt het meeste bier over zich heen: Mera.
Wie heeft er het meeste condooms bij zich Jimbo.
Wie is het netste gekleed: Breuls.
Wie lijkt er het meest op Obama, Joolz.
Etc.
Skippy niet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Etc.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
.
Wie lijkt er het meest op Obama, Joolz.
Etc.
Nogmaals, we gaan NIET Naar Mick O COnnellsquote:Op zaterdag 4 september 2010 03:56 schreef liesje1979 het volgende:
Gezellig dat je toch even komt Hobbelquote:Op zaterdag 4 september 2010 07:57 schreef MissHobje het volgende:
Oja eerst had ik bedacht dat ik na het werk smiddags ff aan zou komen waaien..
maar ik krijg nu 2 12 uursdiensten in mijn mik dus ik zit er voorlopig op mijn werk tot een uur of 19
en voordat ik dan thuis ben.. nouja dan kan ik meteen mijn bed weer in.
Noes...quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:17 schreef friekin_ het volgende:
Lekker snuiffeest. Helaas al andere plannen.
Dat valt deze keer wel mee, denk ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:56 schreef liesje1979 het volgende:
Wie is het netste gekleed: Breuls.
Fristi hebben ze der wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hebben ze nieteens bij de Stairway
Maakt al niet meer uit joh, hij komt toch niet. De kleine vuilak.quote:
Oh. Maar ik had wel zin in fristi.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt al niet meer uit joh, hij komt toch niet. De kleine vuilak.
Oh nou, dat kan gewoon dan hequote:Op zaterdag 4 september 2010 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Maar ik had wel zin in fristi.
Pas je wel op in de grote stad zo?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:10 schreef Socios het volgende:
Ik ga die kant op. Tot straks allemaal.
Kom jij ook weer?quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Het valt nog mee he? Met het grote afmelden?
Het grote voordeel van geen lijst bijhouden, er hoeft ook niet afgezegd te wordenquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Het valt nog mee he? Met het grote afmelden?
Vorig jaar ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, en het "weer" doet mij vermoeden dat we elkaar al vaker hebben gezien?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:58 schreef Stranger het volgende:
Ik heb gehoord dat Breuls heel oud is geworden, ben benieuwd
jij komt toch nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:59 schreef skippy22 het volgende:
Met de auto dan ? Ik heb namelijk geen zin om 40 euro te moeten betalen voor een treinkaartje
Pm me maar als je nog een plek hebt in de kofferbak
Hij was er de laatste keer wel hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij komt toch niet
En er is geen ranja ook
We dachten allemaal dat dat inderdaad de laatste keer zou zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij was er de laatste keer wel hoor..
Dat hoopten we iig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
We dachten allemaal dat dat inderdaad de laatste keer zou zijn.
Al was Fraubitch er wel, dan kwam je nog niet verder dan staren en stiekem onder de tafel met je pielemuis spelen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:36 schreef skippy22 het volgende:
En kom ook nietZonder fraubitch is er toch niks aan
Veel plezier. Jij bent vast de eerste.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:10 schreef Socios het volgende:
Ik ga die kant op. Tot straks allemaal.
Ik ook, maar gelukkig had Yvonne wel een leuk verhaal over zijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
Vorige keer toen ik kwam was Skippy al weg.
Cue.... en ik stap op de trein in Amersfoort (of vathorstquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:57 schreef skippy22 het volgende:
Gaat er nog iemand vanuit enschede/hengelo er heen ?
Skippy daar heb ik nog een paar woorden mee gewisseldquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
Vorige keer toen ik kwam was Skippy al weg.
Woorden??quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Skippy daar heb ik nog een paar woorden mee gewisseld
Misschien heeft Tijnbrein wat tegen hem gezegd waarna hij nog verder onder tafel kroop?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woorden??Met Skippy?? Ik geloof er niks van
Of naar de wc moest rennen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien heeft Tijnbrein wat tegen hem gezegd waarna hij nog verder onder tafel kroop?
Hij heeft zich iig voorgesteld als skippy verder zei hij weinigquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woorden??Met Skippy?? Ik geloof er niks van
Ik denk het welquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien heeft Tijnbrein wat tegen hem gezegd waarna hij nog verder onder tafel kroop?
Dat omschrijft het wel redelijk ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus er komt straks iemand die onder tafel zit te masturberen terwijl hij in zijn broek pist en dirty talk tegen zijn bierglas zit te praten?
Alleen dit gedeelte is al technisch onmogelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus er komt straks iemand die onder tafel zit te masturberen terwijl hij in zijn broek pist
Masturberen en plassen gaat niet samen. iig niet bij mannenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus er komt straks iemand die onder tafel zit te masturberen terwijl hij in zijn broek pist en dirty talk tegen zijn bierglas zit te praten?
Nu kom ik al helemaal naar die fucking meet.
Heuj! Ik heb ook de beste gesprekken met mijn bierglazen hoor!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij heeft skippy toen alleen een goed gesprek gevoerd met z'n bierglas waar ie alsmaar in zat te kijken.
Je weet niet wat voor afwijkingen die kerel allemaal heeft.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen dit gedeelte is al technisch onmogelijk
Dan is het helemaal knap dat het hem lukt. Dat zie je toch ook bij apen, die gaan aan hun leuter frotten voordat ze gaan pissen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hm, goed punt. Maar even navragen dan straks.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Al was Fraubitch er wel, dan kwam je nog niet verder dan staren en stiekem onder de tafel met je pielemuis spelen.
Thanks for reminding mequote:Op zaterdag 4 september 2010 12:51 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er aan het eind van de middag wel. Nog even douchen en ik moet even wachten tot de wasmachine klaar is.
Ik kan ook komen en de eerste de beste nerd op z'n bek slaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Masturberen en plassen gaat niet samen. iig niet bij mannen![]()
Dat is skippy inderdaadarme jongen
Nee, maar als je hier een grote bek hebt en daar blijk je een megakneus te zijn dan blijft wel hangen. En gezien jouw gedrag was het eerder voor jou het uitje van het jaar dan voor de rest.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:51 schreef skippy22 het volgende:
Dat julie het nog allemaal weten Zeker het uitje van het jaar
Tot je dat bij mij probeert. Dan verdwijn je zeker onder tafel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik kan ook komen en de eerste de beste nerd op z'n bek slaan
Dat zou wel in schril contrast staan met je vorige optredenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dus jij loopt de stairway binnen en slaat jezelf op de bekquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij bent geen nerdquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot je dat bij mij probeert. Dan verdwijn je zeker onder tafel.
Hahahquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik wel![]()
*gaat nu op zeker de hele avond achter Remlof staan
Scherp, Tijn, heel scherp.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij loopt de stairway binnen en slaat jezelf op de bek![]()
Dan maak jij een nog betere indruk dan vorig jaar
Lieve schat dat zijn we allemaal op Fok!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:59 schreef Myraela het volgende:
Oh. Zal ik nu maar vast zeggen dat ik een raar stil mens ben. Dan valt het niet zo tegen.
FOK!meets zijn anders.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:59 schreef Myraela het volgende:
Oh. Zal ik nu maar vast zeggen dat ik een raar stil mens ben. Dan valt het niet zo tegen.
Ik herken je zonder tas ook wel hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:04 schreef -Engel- het volgende:
T.i. >>>> let op een rode, ronde tas met het grijze aapje.....
Als mijn droger klaar is .... haal ik eerst nog wat spul bij de super en dan neem ik het OV richting Utrecht....
Verwachting: tussen 15:00 en 16:00 daar...
niet dusquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezellig dat je toch even komt Hobbel
...als Skippy1 t/m Skippy112quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot je dat bij mij probeert. Dan verdwijn je zeker onder tafel.
Ja ik stap op een gegeven moment in de trein bij Amersfoort.....quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:04 schreef Cue_ het volgende:
Mensen aanwezig die rond 2 uur vanuit enschede vertrekken.. of daarna in het traject instappen?
Alleen wss eerder dan ik of niet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ik stap op een gegeven moment in de trein bij Amersfoort.....
Nee ik zelf ben incognito......quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik herken je zonder tas ook wel hoor.
Tussen 15.00 en 16.00 ga ik niet redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhm.... ik ga ff de reisplanner checken.... we kunnen het ook op elkaar afstemmen..... ik heb geen haast hoor...quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik zelf ben incognito......
AAPTASJE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dank je wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:22 schreef BONG4002 het volgende:
Veel plezier mensen!
(Ik kom niet maar wens jullie een fantastische meet toe)
Ahwquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:22 schreef BONG4002 het volgende:
Veel plezier mensen!
(Ik kom niet maar wens jullie een fantastische meet toe)
Ik hoop die van 13.57 te halen .. moet opschietne zelfs daarvoor hahaquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
juist....gaat goed komen....
Cue_ hoe laat neem je de trein?
Maybequote:Op zaterdag 4 september 2010 13:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dank je wel.
volgende keer er wel bij???
Mss een kleine meet ooit....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |