Niet in de weg hangen he, anders kan ik mn uitdaging niet doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef -Engel- het volgende:
Ik kan op zeker hoor
En als ik niet te herkennen ben aan de rode ronde tas met aapje dan kan het zijn dat ik een bruine tasheb (maar het aapje van de foto zie vorig topic) zal ik dan aan de sluiting hangen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
We hebben duidelijk een codewoord nodig. Het codewoord is: "fotosynthese".
Ik ga het proberen wat was het ook al weerquote:
Ik zie een fotosynthese polonaise aankomen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die ene knakker die dus al "fotosynthese, fotosynthese, fotosynthese" blèrend rondloopt, is dus tijnbrein.
Nu moet ik welquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die ene knakker die dus al "fotosynthese, fotosynthese, fotosynthese" blèrend rondloopt, is dus tijnbrein.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet in de weg hangen he, anders kan ik mn uitdaging niet doen
HEE AAPTASJE!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou heb ik alleen in mijn hoofd dat ik op moet letten op iemand met een aapje aan een tas... Maar welke user daar dan bij hoort...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef remlof het volgende:
Ow jullie zijn alweer een topic verder
Ik kom nog steeds, want ik heb Ian net een biertje beloofd
C'est moi >>>-Engel- ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou heb ik alleen in mijn hoofd dat ik op moet letten op iemand met een aapje aan een tas... Maar welke user daar dan bij hoort...
"Nee, ik ben underscore darkmistress underscore, hier eat this, *knal*"quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal je net zien dat er nóg iemand met zo'n aap rondloopt
Komen er dat soort enge vrouwen!?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
"Nee, ik ben underscore darkmistress underscore, hier eat this, *knal*"
Ik kan ook die rode ronde tas meenemen... de kans dat je die combo treft, is uiterst klein....quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal je net zien dat er nóg iemand met zo'n aap rondloopt
Mooi, dan zien we tenminste watquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef Light het volgende:
Ik was het topic kwijt, maar ik kom wel
quote:
Tuurlijk, maar die hebben vast geen apetasquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komen er dat soort enge vrouwen!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |