We willen gewoon de kans krijgen om góed bezopen naar huis te gaan, aangezien we rond half 12 alweer weg moeten wegens laatste trein.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat gaan jullie vroeg!
Jullie hebben of kinders, of zijn gereformeerd?
Schrijf je mee Myraela?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik drink graag 7up, misschien een biertje nog.
De jongste betaaltquote:
he ik wil je wel doen, je hebt zulke lieve zaadvragende oogjesquote:
nee oke maar je moet wel alles halenquote:
Ik kan 1 biertje tussen me tieten en 2 in mijn handen. De rest mag zelf lopen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee oke maar je moet wel alles halen. Hopelijk heb je grote tieten handen.
[ afbeelding ]
Zijn je tieten zo groot?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan 1 biertje tussen me tieten en 2 in mijn handen. De rest mag zelf lopen.
Ze schijnt ook best mooie ogen te hebben trouwensquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet al waar iedereen morgen naar kijkt bij Myraela
Zijn er mannen die ogen écht belangrijk vinden bij vrouwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze schijnt ook best mooie ogen te hebben trouwens
Ja hoor, jouw tieten mogen ook op de fotoquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn er mannen die ogen écht belangrijk vinden bij vrouwen
Wat een eerquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, jouw tieten mogen ook op de foto
Ik ben er wel op tijd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik kom misschien ook wel, ik ken wel een aantal mensen. Kom ik wel al vroeg denk ik, aangezien ik 's avonds nog iets anders heb. Komen er veel mensen vroeg?
Ja hoor, massa's. Ik ga ook niet te laat. Wil uiterlijk om 2200 weer thuis zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik kom misschien ook wel, ik ken wel een aantal mensen. Kom ik wel al vroeg denk ik, aangezien ik 's avonds nog iets anders heb. Komen er veel mensen vroeg?
quote:
Tof, jullie heb ik al een tijdje niet gezien dus lijkt me gezellig weer eens te meeten.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, massa's. Ik ga ook niet te laat. Wil uiterlijk om 2200 weer thuis zijn.
Is goed. Je kan altijd pmén mocht je eerder ergens afsprekenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tof, jullie heb ik al een tijdje niet gezien dus lijkt me gezellig weer eens te meeten.Ik plan er ook tussen 3 en 4 te zijn. Gewoon in de Stairway dan?
Lijkt me het handigstequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:36 schreef Sinceria het volgende:
ik plan er ook tussen 3 en 4 te zijn. Gewoon in de Stairway dan?
Ik heb ook nog reistijd etc. dus denk dat tussen 3 en 4 wel goed is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is goed. Je kan altijd pmén mocht je eerder ergens afspreken
JA idd, al weer tijd terug
Dan kom ik ook vroeg dan ken ik tenmiste nog een iemandquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb ook nog reistijd etc. dus denk dat tussen 3 en 4 wel goed is.Wordt vast gezellig!
Hallo dat durf ik nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is toch juist de bedoeling om zo veel mogelijk NIEUWE mensen te ontmoeten?
Daarom is het essentieel om het gesprek te openen met de woorden: "Dus eh... Jullie FOK!ken ook..?"quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:37 schreef whosvegas het volgende:
Als jullie allemaal morgen tussen 3 en 4 er zijn, ben ik er ook rond die tijd.
Het is toch de bedoeling om in Stairway af te spreken? Enne hoe herkennen we elkaar? Straks is er een andere grote groep.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daarom is het essentieel om het gesprek te openen met de woorden: "Dus eh... Jullie FOK!ken ook..?"
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:26 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar weer naar huis, er is toch nog niemand.
Ik zal er oplettenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef -Engel- het volgende:
Ik kan op zeker hoor
En als ik niet te herkennen ben aan de rode ronde tas met aapje dan kan het zijn dat ik een bruine tasheb (maar het aapje van de foto zie vorig topic) zal ik dan aan de sluiting hangen
Hallo ik ben tijnbrein ken ik jou ergens van?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:20 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben heel slecht in gezichten onthouden en het kan zijn dat ik al eerder mensen heb ontmoet maar die dus niet herken. Ik ben denk ik wel makkelijk te herkennen, ik heb een grote bos met roze nepdreads in mijn haar. Dus als je me kent maar ik geef geen teken van herkenning aarzel dan niet om gewoon even hallo te komen zeggen.
Met uitzondering van die nepdreads heeft iedereen datquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:20 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben heel slecht in gezichten onthouden en het kan zijn dat ik al eerder mensen heb ontmoet maar die dus niet herken. Ik ben denk ik wel makkelijk te herkennen, ik heb een grote bos met roze nepdreads in mijn haar. Dus als je me kent maar ik geef geen teken van herkenning aarzel dan niet om gewoon even hallo te komen zeggen.
When a lady says maybe, she means yes.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel en ik houden het op 'misschien'.
Yes, maybe.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
When a lady says maybe, she means yes.
Niet in de weg hangen he, anders kan ik mn uitdaging niet doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef -Engel- het volgende:
Ik kan op zeker hoor
En als ik niet te herkennen ben aan de rode ronde tas met aapje dan kan het zijn dat ik een bruine tasheb (maar het aapje van de foto zie vorig topic) zal ik dan aan de sluiting hangen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
We hebben duidelijk een codewoord nodig. Het codewoord is: "fotosynthese".
Ik ga het proberen wat was het ook al weerquote:
Ik zie een fotosynthese polonaise aankomen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die ene knakker die dus al "fotosynthese, fotosynthese, fotosynthese" blèrend rondloopt, is dus tijnbrein.
Nu moet ik welquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die ene knakker die dus al "fotosynthese, fotosynthese, fotosynthese" blèrend rondloopt, is dus tijnbrein.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet in de weg hangen he, anders kan ik mn uitdaging niet doen
HEE AAPTASJE!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou heb ik alleen in mijn hoofd dat ik op moet letten op iemand met een aapje aan een tas... Maar welke user daar dan bij hoort...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef remlof het volgende:
Ow jullie zijn alweer een topic verder
Ik kom nog steeds, want ik heb Ian net een biertje beloofd
C'est moi >>>-Engel- ....quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou heb ik alleen in mijn hoofd dat ik op moet letten op iemand met een aapje aan een tas... Maar welke user daar dan bij hoort...
"Nee, ik ben underscore darkmistress underscore, hier eat this, *knal*"quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal je net zien dat er nóg iemand met zo'n aap rondloopt
Komen er dat soort enge vrouwen!?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
"Nee, ik ben underscore darkmistress underscore, hier eat this, *knal*"
Ik kan ook die rode ronde tas meenemen... de kans dat je die combo treft, is uiterst klein....quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal je net zien dat er nóg iemand met zo'n aap rondloopt
Mooi, dan zien we tenminste watquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef Light het volgende:
Ik was het topic kwijt, maar ik kom wel
quote:
Tuurlijk, maar die hebben vast geen apetasquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komen er dat soort enge vrouwen!?
Ik blijf voor de zekerheid bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die hebben vast geen apetas
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
"Nee, ik ben underscore darkmistress underscore, hier eat this, *knal*"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |