De burger kingquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:39 schreef Breuls het volgende:
Gewoon bij de Burger King, tegen het raam van de stationshal. Ook daar spreken FOK!kers al tien jaar af.
3 uur mag ook hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nope, ik geloof dat Mera en ik rond een uur of 5 aanwezig zullen zijnEn waarom gaat iedereen er van uit dat ik bedoelde dat het betaalbaar was voor MIJ?
Op A'dam CS zijn er toch ook 2? Of die was lastig te vinden.. Geen idee, we hebben een kwartier lopen zoeken naar de andere FOK!kersquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:39 schreef Breuls het volgende:
Gewoon bij de Burger King, tegen het raam van de stationshal. Ook daar spreken FOK!kers al tien jaar af.
ja lekker hip!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:42 schreef Myraela het volgende:
We spreken natuurlijk bij de starbucks af. Ik zal er klaarstaan met een ijskoffie.
Hoe laat sta je daar? Bestel voor mij dan maar alvast een kop thee, dan hoef ik niet in de rij te staanquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:42 schreef Myraela het volgende:
We spreken natuurlijk bij de starbucks af. Ik zal er klaarstaan met een ijskoffie.
Ik loop gewoon meteen naar Stairway.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De burger king.
Echt, wat een kuttent, ik ga afspreken bij de sushitent hoor, veel beter!.
quote:
Dit dus...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Zullen we anders afspreken bij de Stairways?
Wat een geweldig iddquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik loop gewoon meteen naar Stairway.
Mijn laatste trein gaat om 23:40, dus dan wil ik voor de zekerheid sowieso uiterlijk die van 23:25 uur nemenquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:52 schreef liesje1979 het volgende:
Het is al morgen, zin in
Sp3c en ik komen nog steeds.
Er rijden alleen geen treinen meer tussen Utrecht en Rotterdam vanaf 0:50
Je weet wel dat ik niet in mijn eentje de kroeg binnen durf te lopen en dat je dus maar beter op het station met me afspreekt he.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Dit dus...
Mensen die ergens anders van te voren al willen afspreken en niet in hun eentje een kroeg durven binnen te lopen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien dat wij terug via Amsterdam gaan, ivm gratis broodjes en bier.
Ik twijfel nog.quote:
Komt goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
Je weet wel dat ik niet in mijn eentje de kroeg binnen durf te lopen en dat je dus maar beter op het station met me afspreekt he.
DAT JIJ DAT DURFT ZEGquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik loop gewoon meteen naar Stairway.
Wat gaan jullie vroeg!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
3 uur mag ook hoor.![]()
En godver Maanvis, ga je me nu weer ontlopen, ik bijt écht niet hoor
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat gaan jullie vroeg!
Jullie hebben of kinders, of zijn gereformeerd?
We willen gewoon de kans krijgen om gķed bezopen naar huis te gaan, aangezien we rond half 12 alweer weg moeten wegens laatste trein.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat gaan jullie vroeg!
Jullie hebben of kinders, of zijn gereformeerd?
Schrijf je mee Myraela?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik drink graag 7up, misschien een biertje nog.
De jongste betaaltquote:
he ik wil je wel doen, je hebt zulke lieve zaadvragende oogjesquote:
nee oke maar je moet wel alles halenquote:
Ik kan 1 biertje tussen me tieten en 2 in mijn handen. De rest mag zelf lopen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee oke maar je moet wel alles halen. Hopelijk heb je grote tieten handen.
[ afbeelding ]
Zijn je tieten zo groot?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan 1 biertje tussen me tieten en 2 in mijn handen. De rest mag zelf lopen.
Ze schijnt ook best mooie ogen te hebben trouwensquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet al waar iedereen morgen naar kijkt bij Myraela
Zijn er mannen die ogen écht belangrijk vinden bij vrouwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze schijnt ook best mooie ogen te hebben trouwens
Ja hoor, jouw tieten mogen ook op de fotoquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn er mannen die ogen écht belangrijk vinden bij vrouwen
Wat een eerquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor, jouw tieten mogen ook op de foto
Ik ben er wel op tijd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik kom misschien ook wel, ik ken wel een aantal mensen. Kom ik wel al vroeg denk ik, aangezien ik 's avonds nog iets anders heb. Komen er veel mensen vroeg?
Ja hoor, massa's. Ik ga ook niet te laat. Wil uiterlijk om 2200 weer thuis zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef Sinceria het volgende:
Ik kom misschien ook wel, ik ken wel een aantal mensen. Kom ik wel al vroeg denk ik, aangezien ik 's avonds nog iets anders heb. Komen er veel mensen vroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |