Pics van voorgevel ogen.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar ja!! Krijg ook veel opmerkingen over mn ogen
Wat is je cup?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar ja!! Krijg ook veel opmerkingen over mn ogen
preciesquote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef vosss het volgende:
Ik kijk liever in een stel mooie ogen die stralen dan in een stel ogen die niets zeggen
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:15 schreef Twizu het volgende:
Ik denk dat veel mannen het wel op prijs stellen als een dame ogen heeft.
Geldt denk ik voor zowel mannen als vrouwen. De ogen zijn datgene waar je het meeste naar kijkt tijdens het praten en datgene dat een gezicht kan 'maken of breken' om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef vosss het volgende:
Ik kijk liever in een stel mooie ogen die stralen dan in een stel ogen die niets zeggen
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De ogen zijn datgene waar je het meeste naar kijkt tijdens het praten
Spreek voor jezelf, ik kijk het meest naar de tieten in kwestiequote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geldt denk ik voor zowel mannen als vrouwen. De ogen zijn datgene waar je het meeste naar kijkt tijdens het praten en datgene dat een gezicht kan 'maken of breken' om het zo maar te zeggen.
maar als ze dat doorkrijgen kan je weer doen alsof je naar haar ogen kijktquote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik kijk het meest naar de tieten in kwestie
mooi gezegdquote:Op donderdag 2 september 2010 20:21 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ogen zijn een potentiële maker, tafellaken een definitieve breker.
Of naar de slaapkamer gaanquote:Op donderdag 2 september 2010 20:22 schreef DeBassist het volgende:
[..]
maar als ze dat doorkrijgen kan je weer doen alsof je naar haar ogen kijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |