Pics van voorgevel ogen.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar ja!! Krijg ook veel opmerkingen over mn ogen
Wat is je cup?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar ja!! Krijg ook veel opmerkingen over mn ogen
preciesquote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef vosss het volgende:
Ik kijk liever in een stel mooie ogen die stralen dan in een stel ogen die niets zeggen
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:15 schreef Twizu het volgende:
Ik denk dat veel mannen het wel op prijs stellen als een dame ogen heeft.
Geldt denk ik voor zowel mannen als vrouwen. De ogen zijn datgene waar je het meeste naar kijkt tijdens het praten en datgene dat een gezicht kan 'maken of breken' om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef vosss het volgende:
Ik kijk liever in een stel mooie ogen die stralen dan in een stel ogen die niets zeggen
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De ogen zijn datgene waar je het meeste naar kijkt tijdens het praten
Spreek voor jezelf, ik kijk het meest naar de tieten in kwestiequote:Op donderdag 2 september 2010 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geldt denk ik voor zowel mannen als vrouwen. De ogen zijn datgene waar je het meeste naar kijkt tijdens het praten en datgene dat een gezicht kan 'maken of breken' om het zo maar te zeggen.
maar als ze dat doorkrijgen kan je weer doen alsof je naar haar ogen kijktquote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik kijk het meest naar de tieten in kwestie
mooi gezegdquote:Op donderdag 2 september 2010 20:21 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ogen zijn een potentiële maker, tafellaken een definitieve breker.
Of naar de slaapkamer gaanquote:Op donderdag 2 september 2010 20:22 schreef DeBassist het volgende:
[..]
maar als ze dat doorkrijgen kan je weer doen alsof je naar haar ogen kijkt
Prachtig!quote:
quote:
Ik zei niet voor niks 'het meeste'quote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik kijk het meest naar de tieten in kwestie
Daar hoeft de vrouw in kwestie helemaal niet blind voor te zijn. Daar moet de man in kwestie gewoon schijt aan hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ik zei niet voor niks 'het meeste'En je moet toch wel tegenover een blinde vrouw zitten om het voor elkaar te krijgen om meer dan de helft van de tijd tijdens een gesprek naar d'r tieten te kijken
die eerste lijkt bleekwater in haar ogen te hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:35 schreef Michelle.T het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke HELDERE ogen als die meid links, dan ben ik verkocht.... Ze is 19 btw.
De ogen vielen bij mij helemaal niet op. En ik zou eerder voor de ene aan de rechterkant gaan.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:35 schreef Michelle.T het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker, maar haar ogen zijn ongekend mooi imo.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:21 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ogen zijn een potentiële maker, tafellaken een definitieve breker.
Ze eisen tegenwoordig al??quote:
mooi gezegdquote:Op donderdag 2 september 2010 21:17 schreef Disavowed het volgende:
Ogen zijn de spiegeltjes van de ziel. Ja dus.
Voss, bok toch eens op met je krampachtige pogingen om grapjes te maken.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ze eisen tegenwoordig al??
In mijn tijd vroegen ze er nog gewoon om
Eens met dit, vooral. Maar niet alleen gezicht, ook lichaam moet aantrekkelijk zijn, helaas.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:52 schreef jaha het volgende:
Ik ben een gezichtenman, maar het gaat mij dan wel om het hele gezicht, dus ook de neus, de mond en vooral de huid. Overigens heb ik bij me zelf wel iets opmerkelijks ontdekt, en dat is dat ik vrouwen die een hoofddoekje dragen veel indringer aan kijk (moet ook wel, anders herken ik ze gewoon niet). Heb gemerkt dat ze veel flirtbaarder zijn dan het "tafellaken" doet vermoeden. Oogcontact is dus zeker wel belangrijk.
Ik vond 'm wel grappig.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:26 schreef Michelle.T het volgende:
[..]
Voss, bok toch eens op met je krampachtige pogingen om grapjes te maken..
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:16 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Ik denk van wel... een vrouw met mooie, sprekende ogen zal sneller mijn aandacht trekken.
Lekkere snolquote:Op donderdag 2 september 2010 20:35 schreef Michelle.T het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die ogen juist niet mooi alleen de kleur dan. Maar de vorm en opmaak niet....maar ze heeft het lichaam van een amazone.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef Metro2005 het volgende:
Ogen zijn voor mij zo ongeveer DE reden om op een vrouw te vallen of niet.
als een vrouw dit soort ogen heeft (beetje kleine mysterieuze ietwat gothic achtige ogen) (kijken naar de OGEN graag, niet naar de rest)
[ afbeelding ]
Dan smelt ik als een ijsblokje in het saharazand
Dit vind ik dan weer typisch van die levenloze, plastic, 13 in een dozijn ogen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:24 schreef Metro2005 het volgende:
Ogen zijn voor mij zo ongeveer DE reden om op een vrouw te vallen of niet.
als een vrouw dit soort ogen heeft (beetje kleine mysterieuze ietwat gothic achtige ogen) (kijken naar de OGEN graag, niet naar de rest)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan smelt ik als een ijsblokje in het saharazand
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vind alles prima, zolang ze maar groot zijn.
[ afbeelding ]
Of cynische opmerkingen over je borsten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:00 schreef lacherette het volgende:
Ik heb zat complimentjes gehad over m'n ogen. Ik heb cup A dus.. ja.. het zal ook wel echt over m'n ogen gegaan zijn.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:17 schreef Gamesua het volgende:
Niet essentieel, maar wel belangrijk.
Ik denk trouwens dat bij de meeste type meisjes die veel complimenten krijgen over hun ogen de uitstraling goed zit. Bijvoorbeeld van spirit82, van die ene foto in je fobo die ik kan beoordelen zie je eruit alsof je een hele positieve en mooie uitstraling hebt, en dat komt vaak vooral van ogen (niet dat ik jouw ogen echt gedetailleerd kan zien).
Voor de rest, het is niet echt een maker/kraker maar het zou wel leuk zijn als het meisje mooie ogen heeft. Mijnheeft in ieder geval wel een paar waarin ik kan wegdromen <3
Ik vind dat jouw ogen niet echt zichtbaar zijn op foto. Het is meer een bepaalde uitdrukking.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |