Ik durfquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:35 schreef Juicyhil het volgende:
DE LIJST KLOPT NIET MEER. KOM GEWOON NIET ALS JE DURFT!
jij je zin, maar dat dingen klopt nietmeerquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vond het leuker met een lijst in de OP.
Niets te kiezen. Ik ga gewoon.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zij of ik jullie moeten maar kiezen.
Dankjewelquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
jij je zin, maar dat dingen klopt nietmeer
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef Rifoki het volgende:
Rifoki is geen misschien meer, trouwens.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
jij je zin, maar dat dingen klopt nietmeer
Je komt zeker?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:39 schreef Rifoki het volgende:
Rifoki is geen misschien meer, trouwens.
Hatzee, da's nog betaalbaar per rondjequote:Lijst van mensen die wél zeker komen:
Myraela
Yuki
Cue_
PietjePuk007
Liesje1979
MeraViglioSa
Remlof
Ian_Nick
Ha, dankje!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hatzee, da's nog betaalbaar per rondje![]()
Het is alweer 2 topics geleden dat er over eten is gezekenquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed, het gezanik over de volgende onderwerpen is inmiddels achter de rug:
afmelders
What's next?
Goed punt. Ik heb geen zin in eten. Maar de rest zoekt het zelf maar uit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het is alweer 2 topics geleden dat er over eten is gezeken
Oh ja, doen we dat gewoon weerquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het is alweer 2 topics geleden dat er over eten is gezeken
Zeker niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je komt zeker?
En ik mag ook op de zeker-lijst
Bedankt voor dat drankjequote:Op vrijdag 3 september 2010 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hatzee, da's nog betaalbaar per rondje![]()
Nope, ik geloof dat Mera en ik rond een uur of 5 aanwezig zullen zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bedankt voor dat drankjeBen je er al vanaf 15.00 uur?
Jou heb ik vorige meet dat ik kwam (in 2005 ofzo) al eens gesproken en toen wist je ook al niet dat ik bestondquote:
Ach het gaat mij om de lol...quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:19 schreef Breuls het volgende:
Nou, dan moet je morgen maar een betere indruk maken.
Ik ben helemaal niemand aan het bellen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach het gaat mij om de lol...
Maar vind het wel grappig dat jullie elkaar nu druk aan het smsen/pmen/bellen/mailen zijn
Je ziet ons vanzelf. Wij zijn de freaks met een teveel aan bier.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb van de meeste niet eens een beeld van hoe ze eruit zien. Dus als jullie me niet gezien hebben is dat niet omdat ik er niet was. Maar omdat ik bij een andere groep niet-FOK!kers ben gaan staan.
"dus euh.. jullie fok!ken ook?"quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb van de meeste niet eens een beeld van hoe ze eruit zien. Dus als jullie me niet gezien hebben is dat niet omdat ik er niet was. Maar omdat ik bij een andere groep niet-FOK!kers ben gaan staan.
Leugens! Te veel bier bestaat niet!quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je ziet ons vanzelf. Wij zijn de freaks met een teveel aan bier.
Wolvenshirtquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef Myraela het volgende:
LATEN WE ALLEMAAL EEN ROZE SHIRT AANDOEN ZODAT WE ELKAAR HERKENNNEN!!!!!!
Ik heb geen roze shirt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef Myraela het volgende:
LATEN WE ALLEMAAL EEN ROZE SHIRT AANDOEN ZODAT WE ELKAAR HERKENNNEN!!!!!!
"Oke jouw tent of de mijne?"quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gewoon "Hoi, FOK!?".
Werkte op Lowlands ook prima.
Spreek dan op het perron af.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:27 schreef Maanvis het volgende:
O en voor de mensen die bij de bruna af willen spreken: Er zijn er 2 op Utrecht CS, toch?
Jaja, ik kan me nog heel goed herinneren dat ik dat ook een keer dacht, en toen schoof ik ineens aan bij een webmasters.nl meetquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:22 schreef Breuls het volgende:
Je ziet ons vanzelf. Wij zijn de freaks met een teveel aan bier.
Was dat gezellig?quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jaja, ik kan me nog heel goed herinneren dat ik dat ook een keer dacht, en toen schoof ik ineens aan bij een webmasters.nl meet
Maar welk blauwe bord dan? Bij ieder perron heb je er wel 2 boven en een aantal beneden op het perronquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
blauwe borden. Geen kat die bij de Bruna afspreekt
De burger kingquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:39 schreef Breuls het volgende:
Gewoon bij de Burger King, tegen het raam van de stationshal. Ook daar spreken FOK!kers al tien jaar af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |