quote:Op donderdag 2 september 2010 16:54 schreef Vanyel het volgende:
Nieuw topic liet wel op zich wachten zeg
Ben je ook zwanger?!quote:Op donderdag 2 september 2010 16:54 schreef lezzer het volgende:
Nannie!
Ik moest gewoon bijna huilen van ontroering toen ik zag dat je gereageerd had hier
Kink in den kabel?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:58 schreef NanKing het volgende:
Nee nog niet verkocht. bla bla bla laber laber laber.
Graag gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toevallig gisteren dit boek besteld. Ben benieuwd of ik er wat aan heb. Heb je ook vast voor jouw toestel! Wat ik ook erg handig vind is wanneer je hem in de 'scene' stand zet, kun je de juiste omgeving kiezen. Bijv sneeuw, sport, landschap, kinderen, avond, zonsondergang, vuurwerk, etc.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Yep, de S90. Heb er in de auto even mee gespeeld maar de accu was nogal snel leeg. Bovendien weet ik helemaal niks van foto's maken buiten wijzen en klikken, dus denk dat t nog wel even duurt voor ik er echt iets mee kan.
Maar het is en compact camera waarbij je aan de (ring rond de) lens kan draaien.. helemaal de bom
Nou ik ga gewoon voor mezellufs koken dadelijk hoor. Gehaktbal met gewokte lof en aardappeltjes. Oerhollandse kostquote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:31 schreef lezzer het volgende:
[decadent]
Nou, wij gaan een vorkje prikken buiten de deur hoor.![]()
[/decadent]Hoezo is dat decadent? Dat doen wij elke weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Mooie foto's hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:24 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik heb toevallig gisteren dit boek besteld. Ben benieuwd of ik er wat aan heb. Heb je ook vast voor jouw toestel! Wat ik ook erg handig vind is wanneer je hem in de 'scene' stand zet, kun je de juiste omgeving kiezen. Bijv sneeuw, sport, landschap, kinderen, avond, zonsondergang, vuurwerk, etc.
Hmmm, das ook heerlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 19:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooie foto's hoor.
En gehaktballen zijn ook lekker, maar ik ga snel aan de tom kha kai!
Ja, voor een channel waar ik aan meedoe, genderqueerchat. Ik praat over of ik kinderen wil, gister gemaakt.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:41 schreef Vanyel het volgende:
Die ga ii maar niet openen met allemaal mensen om me heen, maar is het gewoon een zelf gemaakt filmpje voor je blog oid?
Hier zijn alleen groene asperges te krijgen. In ieder geval in de diepvries. Vind ze wel lekker maar je pis gaat er zo van stinkenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:17 schreef lezzer het volgende:
Ik was ooit op een afdelingsuitje, en toen ging het over asperges.
Dus, ik zei zo (als inwoner van Limburg...) "oh wij eten eigenlijk elke week wel asperges".
Toen zei een collega zo'n beetje snerend "oh, wat decadent".
Ik was me van geen kwaad bewust.
Asperges zijn hier niet zo veel duurder dan bloemkool, en bovendien nam mijn schoonvader ze zo ongeveer elke week wel een keertje mee voor ons.
Je stem klinkt inderdaad erg goed. Best nog wel een verschil met de laatste keer dat ik je sprak.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:49 schreef wonderer het volgende:
Zo bijzonder is het nou ook weer nietMaar mijn stem is weer omlaag en ik post liever geen filmpjes van mijn eigen account
Na dat filmpje van een week of twee terug weer omlaag? Wow...quote:Op donderdag 2 september 2010 21:49 schreef wonderer het volgende:
Zo bijzonder is het nou ook weer nietMaar mijn stem is weer omlaag en ik post liever geen filmpjes van mijn eigen account
Yeah, volgens mij welquote:Op donderdag 2 september 2010 21:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Na dat filmpje van een week of twee terug weer omlaag? Wow...
Mmm, pizza....quote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef skunkasaur het volgende:
Ha, over eten gesproken, ik heb vanavond helemaal zelf een pizza gebouwd.
Ja, da's heel gewenstquote:En ik weet niet of dit ongewenst is misschien, maar ik zie gewoon een kerel in dat filmpje, Wonderer.
Dit. En ik vind je stem heel mooi geworden.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef skunkasaur het volgende:
En ik weet niet of dit ongewenst is misschien, maar ik zie gewoon een kerel in dat filmpje, Wonderer.
Nee, godzijdank niet. Ik heb altijd al een onzuivere huid gehad en ik was mijn gezicht wat regelmatiger dan vroeger, maar het is niet erger geworden. Enige neveneffect is dat ik geloof ik haar verlies, maar dat heb ik eigenlijk altijd gehad in deze tijd van het jaar dus ik weet nog niet waar dat precies aan ligt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dit. En ik vind je stem heel mooi geworden.![]()
Heb je nou ook last van neveneffecten, zoals acne?
Lucky bastard.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, godzijdank niet. Ik heb altijd al een onzuivere huid gehad en ik was mijn gezicht wat regelmatiger dan vroeger, maar het is niet erger geworden. Enige neveneffect is dat ik geloof ik haar verlies, maar dat heb ik eigenlijk altijd gehad in deze tijd van het jaar dus ik weet nog niet waar dat precies aan ligt.
Ook geen moodswings en agressie en alles, helemaal niks
Heh. Dat wordt lastig...quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:39 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Lucky bastard.![]()
Ik ken trouwens iemand die wel heel graag een baard of snor wil, maar geen man zou willen zijn. Zo'n grote italiaanse krulsnor. Heel stiekem vond ik het grappig, maar ze blijkt dus bloedserieus te zijn.
Dat zei ik ook. Ik bood haar mijn fantastische plaksnor aan, maar toen werd ze boos.quote:
wheheh. Ik wil juist geen snor... Maar ja, daar doe je weinig aanquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:43 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat zei ik ook. Ik bood haar mijn fantastische plaksnor aan, maar toen werd ze boos.
Heb je al baardgroei?quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
wheheh. Ik wil juist geen snor... Maar ja, daar doe je weinig aan
Ja, maar alleen vlashaar, nog niks echt zichtbaars.quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Heb je al baardgroei?
ZO. Ik ga naar bed.
Het zusje van De Librije(toch?). Het restaurant dat aan het hotel vast zit.quote:
Ja nee ja. Ik heb er nu geen zin in, maar vind het eten in dat soort restaurants zo bijzonder en fijn dat ik het er graag voor over heb. Ik weet ook niet of het per se moet, maar voel me zelf gewoon lekkerder als ik daar niet met capuchon rondhang. Het doet ook wel iets met de sfeer als iedereen een beetje fatsoenlijk is. Nu maar hopen dat ze het wel leuk weten te houden en niet al te formeel zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:30 schreef lezzer het volgende:
Vind je dat dan niet vervelend? Dat je je echt moet gaan kleden voor zoiets?
Wij hebben als regel dat als we er in spijkerbroek en capuchonvest niet in passen, dat we het niet doen
Al zit ik nu wel met het oudejaarsdiner op de vakantielocatie. Flink voor moeten dokken (verplicht), dus ik verwacht dat we misschien ook wel in het net moeten...
Hahaha, prachtigquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:39 schreef lezzer het volgende:
Niet naar die bedroevende video kijken
Blijft lachen![]()
Vinnik
Dat is met wat shoppen zo te regelen hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:15 schreef lezzer het volgende:
Omdat ik het niet heb (nette kleding).
Ik heb geen andere broek dan een spijkerbroek bijvoorbeeld.
Ja, ik wil er ook geen geld aan uitgeven eigenlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is met wat shoppen zo te regelen hoor.
Dan wordt het wel lastiger.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:32 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik wil er ook geen geld aan uitgeven eigenlijk
Voor een restaurant wel weer iets te, vind ik.quote:Ik heb wel wat jasjes en en een hele hoop leuke bloesjes in de kast hangen, maar toen ik *%&@*% met die stomme opblaasactie begon was alles ineens te klein.
Ik heb trouwens ook 2 "damespakken".
Dus als het moet heb ik wel wat.
Dan kun je je afvragen of het verstandig is om te doen.. Je voelt je ook dan ongemakkelijk, lijkt me..quote:Maar ik hou toch echt niet van dat opgeprikte gedoe.
quote:Gisteren leuk wezen eten bij die pot op de markt in Weert. Gewoon, in spijkerbroek
Die zijn er in de stad heel veel hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:56 schreef lezzer het volgende:
Ik heb altijd geroepen dat dat nou best markt zou zijn, een restaurant met vreselijk goed eten zonder de opgeprikte ambiance.
Ja, daar woon ik nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die zijn er in de stad heel veel hoor.
Hmmja, wat dat betreft heb ik wel makkelijk praten..quote:
Dat valt best mee hoor! Hangt er gewoon vanaf wat je onder de definitie "goed" verstaat en waar je zin in hebt. Als je zin hebt in uitgebreid, bijzonder en echt goed eten (en wijn!), kun je natuurlijk altijd voor sterrenrestaurants kiezen (mits je 't geld hebt). Verzekerd van een lekkere avond, maar je zult er wel gepast moeten verschijnen. En terecht, naar mijn mening. Maar bijzonder is het wel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:58 schreef lezzer het volgende:
Jawel hoor, maar zo belangrijk vinden we dat dan ook weer niet.
Ik vind het trouwens altijd heel moeilijk om een goed restaurant te vinden.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:32 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Mijn regel is altijd, kan de kok lekkerder koken dan ik, dan zit je goed. Ik kan namelijk zelf best aardig koken en baal echt enorm als ik denk, oh dat had ik zelf ook wel ff in elkaar kunnen flansen, of beter nog.
Kijk eens op iens.nl, daar kun je reacties en beoordelingen lezen van mensen op alle restaurants van nl.
Neuh. Was een groot succes overigensquote:Op vrijdag 3 september 2010 07:05 schreef Vanyel het volgende:
Wat lief Avey. Moet je daarvoor de deur uit?
We zullen wat harder gillen de volgende keerquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:59 schreef Brittie het volgende:
[..]
En hai dames. Ik was jullie kwijt!
quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
We zullen wat harder gillen de volgende keer
quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:32 schreef lezzer het volgende:
En gaan wij dat resultaat dan nog zien?
Ehehehe, neequote:Op vrijdag 3 september 2010 tussen 15:32 en 16:59 schreven lezzer, brittie, vanyel, bakfiets, qebbel, avey en wonderer het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:10 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ehehehe, nee
Beetje te onthullend lol.
[..]
Ehehehe, nee
[..]
Ehehehe, nee
Ik heb liever iets voller en ronderquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef Vanyel het volgende:
You dyke you
Ik vind haar ook niet zo. Lief en mooigezichtje, maar van lichaam en houding word ik niet zo warm.
Presentquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb liever iets voller en ronder
Ja maar die stokkies erbij..quote:* lezzer heeft het bier wel in een glas gedaan
Ik kan er ook niets aandoen dat ik een dodelijk afgetraind lichaam heb.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
* lezzer heeft het bier wel in een glas gedaan
Ik ben het eens met lezzer, hoe tofquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, eerlijk is eerlijk, iets meer afgetraind dan ikzelf vind ik wel leuk hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:24 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aandoen dat ik een dodelijk afgetraind lichaam heb.
Mijn bier moest op, vandaar dat ik er aan zit.quote:Oh en mijn bier is op. Al een paar dagen. Sip.
Oh, van de reclame met Mickey Rourke? "Are you looking at my girlfriend?"quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn bier moest op, vandaar dat ik er aan zit.
Alcoholvrij witbier van Bavaria
Is dat niet gewone malt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:55 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oh, van de reclame met Mickey Rourke? "Are you looking at my girlfriend?"
Ik vind haar wel leukquote:AMSTERDAM - Barbara Barend gaat voortaan als getrouwde vrouw door het leven. De presentatrice beloofde vrijdag eeuwige trouw aan haar vriendin Alette.
Aan het begin van het jaar ging Barend op de knieën tijdens een vakantie in Zuid-Amerika.
Barend gaf volgens Shownieuws om 18.00 uur het ja-woord aan haar verloofde in hotel Elzenduin in Ter Heijde. Het kersverse echtpaar is al vier jaar samen.
Barend stond zwanger voor het altaar. Barbara en Alette verwachten in januari een zoon.
Aangezien er geen alcohol inzit, valt dat volgens mij best mee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Soms
[..]
Ja.![]()
Ik heb niet durven opzoeken hoeveel calorieën er in zitten...
Ik dacht altijd dat dat niks uit maakte.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aangezien er geen alcohol inzit, valt dat volgens mij best mee.
Ach, afgetraind zou ik mezelf niet snel noemen.quote:
Alcohol is suiker, daar zitten wel wat kcal in hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat niks uit maakte.
*opzoeken gaat
Vandaar het sarcastischequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Skunk, legio vrouwen geilen enorm op afgetraind, ik zou me niet zo snel druk maken om deze overjarige burgerlijke internetpotten.
Ik vind die smiley altijd een beetje moeilijk, maar had gelukkig al niet het idee dat je je nu depressief zat vol te stoppen tot walvisformaat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef skunkasaur het volgende:
Vandaar het sarcastischesmiley. Ik heb uit betrouwbare bron dat mijn vriendin mij in ieder geval erg aantrekkelijk vindt, en zij is lekker de enige die telt
en nou kom ik pas heel laat online om te happenquote:Op zaterdag 4 september 2010 08:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind die smiley altijd een beetje moeilijk, maar had gelukkig al niet het idee dat je je nu depressief zat vol te stoppen tot walvisformaat.
Maar wie kan nou een kans voorbij laten gaan om lezzer overjarig te noemen?
sorryquote:
Chromequote:Op zaterdag 4 september 2010 20:49 schreef Vanyel het volgende:
Daarom gebruikt de echte held gewoon firefox
Wij zijn eigenlijk best blij dat we een aanhanger hebben, want die is al volquote:Van die laatste stukjes zooi blijkt meestal op den duur dat de kliko de beste oplossing is!
Yeahquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:54 schreef Sitethief het volgende:
Hey wonderer hoor ik nou een licht Amerikaans accent in je stem? Wel grappig om te horen.
Ik meen dat IE zich niet echt houdt aan de regels waaraan alle browsers dienen te voldoen. Ik vind het wel prima eigenlijk. Laat IE zich maar aanpassen i.p.v. dat de sites aangepast moeten worden aan IE.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Chrome![]()
Maar, serieus, het is echt belachelijk om een website te hebben die niet functioneert in IE8, minder gebruiksvriendelijk kan eigenlijk niet.
[..]
Wij zijn eigenlijk best blij dat we een aanhanger hebben, want die is al vol![]()
Vandaag niet helemaal gehaald dus. Maar de grote spullen zijn versleept en het bed staat ook op z'n plek. We kunnen in ieder geval fatsoenlijk pitten.
Verstandige woordenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik meen dat IE zich niet echt houdt aan de regels waaraan alle browsers dienen te voldoen. Ik vind het wel prima eigenlijk. Laat IE zich maar aanpassen i.p.v. dat de sites aangepast moeten worden aan IE.
Maar ik snap net hoe mijn pc aan en uit moet!
Dat maakt dus geen zak uit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik meen dat IE zich niet echt houdt aan de regels waaraan alle browsers dienen te voldoen.
Dat is aan de websitebeheerder!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat maakt dus geen zak uit.
Als je als websitebeheerder mensen op je site wilt hebben, dan zorg je in ieder geval dat de grootste meute zonder problemen terecht kan. En die meute gebruikt IE.
Ok, laat ik het zo stellen dan, iemand die voor z'n inkomen websites bouwt, doet er goed aan rekening te houden met z'n bezoekersquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is aan de websitebeheerder!
Dus...quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:15 schreef lezzer het volgende:
want morgen kunnen we van de spierpijn geen poot meer verzetten
Ik vind mezelf altijd een beetje vies als ik dat zeg, maar iddquote:Op zondag 5 september 2010 01:31 schreef Brittie het volgende:
AbendLekker Harry Potter films zitten kijken met een paar flessen wijn vanavond. Emma Watson
Ik ook...quote:Op zondag 5 september 2010 08:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd een beetje vies als ik dat zeg, maar idd![]()
Aan de andere kant doe je het dan niet voor niks.quote:
quote:
Leuk.quote:Op zondag 5 september 2010 16:55 schreef wonderer het volgende:
HOe vinden jullie dat korte haar bij Emma WAtson dan?
Heel erg naarquote:Op zondag 5 september 2010 16:55 schreef wonderer het volgende:
HOe vinden jullie dat korte haar bij Emma WAtson dan?
Bijna?quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als ze tommy bleek. Maar dat zal wel niet
Edit: emma dus, niet mijn moeder
Vast wel, maar hij had drie jaar een vriendin, dan gun ik hem het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 5 september 2010 19:05 schreef lezzer het volgende:
Is er nou niemand bij wie de gaydar uitslaat bij Daniel Radcliff?
Ja, zo ken ik ook nog wel voorbeelden...quote:Op zondag 5 september 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vast wel, maar hij had drie jaar een vriendin, dan gun ik hem het voordeel van de twijfel
Je hoeft toch geen homo te zijn om voorstander te zijn van bv homohuwelijk?quote:
Hij steunt het Trevor project, onder andere, spreekt zich uit. Stond een heel interview in de OUT deze maand, samen met een bevriende transvrouw.quote:
dat staat toch ook los van elkaar?quote:Op zondag 5 september 2010 19:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen homo te zijn om voorstander te zijn van bv homohuwelijk?
Ja, ik las Vanyel's post verkeerdquote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
dat staat toch ook los van elkaar?
Ik las het ook zo, dus dat heeft niks met achtergrond te maken.quote:Op zondag 5 september 2010 20:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, ik las Vanyel's post verkeerd
Ik dacht dat ze met 'wat' 'waarom' bedoelde. Ik geef mijn Groningse achtergrond de schuld!
Ach die potten ook altijd. Naar cynisch volk zijn jullie!quote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik las het ook zo, dus dat heeft niks met achtergrond te maken.
Gelukkig liet ik me niet afleiden en heb ik gewoon antwoord gegevenquote:Op zondag 5 september 2010 21:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ach die potten ook altijd. Naar cynisch volk zijn jullie!
Ben ik eens oprecht geïnteresseerd....
Goedzo hoor Qebbel. Ik kwam er vanavond achter dat die demonstratie überhaupt was (maar was anders ws. ook niet gegaan eerlijk gezegd).
Wat goed!quote:Op zondag 5 september 2010 21:18 schreef Qebbel het volgende:
Wij hebben vandaag meegelopen in de demonstratie![ afbeelding ]
Niks, maar ik heb dit topic opgericht samen met Erik en NanKing en Stroekiequote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja maar jij bent dan ook niet ons prototype pot.. Wat zeg ik, wat is er eigenlijk lesbeau aan jou?
Maar goed dat je zo'n gezelligerd bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de politie trad op en iedereen die meeliep natuurlijk ook. Maar het moet echt niet gekker worden hoor!! Ik word hier zo pislink van!! Het moet gewoon eens ophouden! Laat mensen gewoon met rust en anders rot je zelf maar op![]()
En zo triest dat die etters het voor de rest verpesten, want ik ken ook hele leuke Marokkanen!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Waarom word ik toch altijd vergetenquote:Op zondag 5 september 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, maar ik heb dit topic opgericht samen met Erik en NanKing en Stroekie
Pfsh, Adam en Eva waren ook bij het begin, die blijven toch ook niet continu hangenquote:Op zondag 5 september 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, maar ik heb dit topic opgericht samen met Erik en NanKing en Stroekieén natuurlijk ons aller favoriet lezzer, die ws inmiddels zoveel nicks heeft versleten dat niemand meer weet wie ze indertijd was
Serieus, voelt dat zo? Dat je dus niet gemakkelijk voelt met regenboogdingen in de stad?quote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef Qebbel het volgende:
Wij zijn dus vlak daarvoor weggegaan, meteen zodra het afgelopen was. We zeiden nog sarcastisch tegen elkaar; 'zo herkenbaarheden af (regenboogaccessoires) en we kunnen weer veilig de stad door', hoe belachelijk ook. En nu net thuis, lees ik dat op twitter! Gek dat het nog niet op nieuwssites staat.
Ik geloof er niks van dat jij daarbij was. 2 pagina's (50 pp geloof ik) gezien en nérgens een foto van JB te bekennen.quote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom word ik toch altijd vergeten
quote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij daarbij was. 2 pagina's (50 pp geloof ik) gezien en nérgens een foto van JB te bekennen.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef "lezzer in een vorig leven" het volgende:
Ik ben niet zo'n topicstarter, maar in een SC potten topic ga ik wel een regular worden
Sorry trouwens voor het zijpad in je topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
[..]Maar waar zijn dan de foto's van JB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sub en sig zeggen me eerlijk gezegd nooit zo heel veel. Die dingen zie ik eigenlijk zelden of nooit. Daarom heb ik er zelf ook geen. Toch?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
JB was hier net op tvquote:Op zondag 5 september 2010 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar waar zijn dan de foto's van JB?
Sub en sig zeggen me eerlijk gezegd nooit zo heel veel. Die dingen zie ik eigenlijk zelden of nooit. Daarom heb ik er zelf ook geen. Toch?
Ga een boek schrijvenquote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef Vanyel het volgende:
Damn, hoezo ik zit me te vervelen.
Wat zal ik irritant worden als ik straks vier maanden vrij (en thuis) ben, als ik met een week al zo tegen mezelf zit te praten hier
Sorryquote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom word ik toch altijd vergeten
Is dat ook hoe jij begonnen bent?quote:
Yeah, internet deed het niet en er was niks op TV. Puur uit verveling dus.quote:Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat ook hoe jij begonnen bent?
Twee overspannen lesbeaus.. niet zo cool. Werk je te hard Donsveer?
Je kunt ook gaan lezen natuurlijk...quote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef Vanyel het volgende:
Boeken zijn niet zo mijn ding, maar het zou zomaar kunnen dat ik weer onzin ga uitkramen op blogs oid als ik me ga vervelen.
In Utrecht hebben we dat nog meer zelfs. Komt ook omdat wij een aantal lesbiennes kennen die problemen gehad hebben. Hangt natuurlijk ook een beetje van de wijk af (net zoals in A'dam en wsl andere steden), maar wij willen bij het huis van mijn vriendin absoluut niet hebben dat mensen weten dat daar een lesbo woont, omdat dat heel erg goed weleens een hoop gedonder zou kunnen opleveren. En eigenlijk is het een hele nette wijk waar ze woont, maar er hangt nogal eens wat gespuis rond uit omliggende wijken.quote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Serieus, voelt dat zo? Dat je dus niet gemakkelijk voelt met regenboogdingen in de stad?
Niet dat ik regenboogdingen heb of draag, maar voel me iig in Utrecht zelden geremd om hand in hand te lopen oid. Ik hoor net van mijn schatje dat ze daar iets anders over denkt nu ik zwanger ben (kwetsbaarder enzo), maar zelf heb ik dat eigenlijk alleen als we groepen jongens tegenkomen.
Ik heb het voorgesteld aan Nan Kingquote:Op zondag 5 september 2010 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry
Overigens kan ik me niet meer herinneren dat jij bij het overleg was... Ik was met eerdergenoemden de initiatiefnemer van het topic, niet alleen een poster in het eerste topic
Maar jezus, we bestaan al ruim vier jaar, joh!Wist ik helemaal niet.
Dat moet het zijn!quote:Op maandag 6 september 2010 00:14 schreef Qebbel het volgende:
In Utrecht hebben we dat nog meer zelfs. Komt ook omdat wij een aantal lesbiennes kennen die problemen gehad hebben. Hangt natuurlijk ook een beetje van de wijk af (net zoals in A'dam en wsl andere steden), maar wij willen bij het huis van mijn vriendin absoluut niet hebben dat mensen weten dat daar een lesbo woont, omdat dat heel erg goed weleens een hoop gedonder zou kunnen opleveren. En eigenlijk is het een hele nette wijk waar ze woont, maar er hangt nogal eens wat gespuis rond uit omliggende wijken.
Verder lopen we idd (bijna!) nooit hand in hand, maar dat ligt natuurlijk ook aan onszelf. Misschien zijn we wel gewoon vette schijterds![]()
Toch jammer.quote:Op maandag 6 september 2010 09:02 schreef Vanyel het volgende:
Wij staan niet buiten hevig speeksel uit te wisselen en elkaar van onder tot boven af te likken,
Heb ik 't bij de admins voorgelegd?quote:Op maandag 6 september 2010 07:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb het voorgesteld aan Nan KingDus letterlijk "is het niet eens tijd voor een lesbeautopic", waarop Nan King zegt "ik heb het bij de admins voorgelegd".
Zie ook de link uit mijn quote hierboven ergens.
Ik weet niet over welk overleg jij het hebt, maar dat voorstel komt echt van mij...
Nee, de potten zaten gewoon in SCH mee te doen, en er was nog een topic in R&P wat over een specifiek geval ging.quote:Op maandag 6 september 2010 11:04 schreef NanKing het volgende:
Hoe het topic is ontstaan weet ik nog wel heur. Er was ook een ander topic wat de aanleiding gaf, in SEX. Geen zin om terug te zoeken.
Tegenwoordig wel genuanceerd Mamkinkyquote:Op maandag 6 september 2010 11:10 schreef NanKing het volgende:
Gofferdomme wat was ik genuanceerd
Is homofilie een ziekte?
* NanKing zoekt weer verder.
Ja, ik zat even terug te zoeken en kwam dat topic tegen.quote:
Ik was eens niet sarcastischquote:Op maandag 6 september 2010 11:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel genuanceerd Mamkinky?
Ouwe relpotquote:Op maandag 6 september 2010 11:52 schreef lezzer het volgende:
oh ik heb ook zo gereld hè
niet in dat topic trouwens
Vroegah wel hoor, maar die behoefte wordt na een paar jaar samen toch wel wat beter gereguleerd.quote:
Bij mij werkt het andersom. Ik doe het automatisch en heb er pas last van als ik bewust afstand moet houden.quote:Op maandag 6 september 2010 12:13 schreef lezzer het volgende:
@Vanyel,
ja, maar op zich heb ik daar dus alleen last van als ik er principieel over nadenk
Ik heb al een half tamme maag, als ik ibruprofen en consorten slik dan lig ik te kronkelen van de pijn.quote:Op maandag 6 september 2010 12:14 schreef Vanyel het volgende:
Hmm, keertje F5 voor je post is ook niks mis mee...
Niks pure paracetamol als je je zo voelt. Dikke ibuprofen combineren met de paracetamol.
Daarnaast natuurlijk een kip in een pan water flikkeren en soep van trekken want dat is het ultieme middel tegen je kwalen.
quote:
quote:
Wel als ik mijn zelfgemaakte tomatensoep maakquote:
Wedden van nietquote:Op maandag 6 september 2010 13:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wel als ik mijn zelfgemaakte tomatensoep maak![]()
.
Nooit, of zijn dikkere/dunnere soepen weer wel ok?quote:Op maandag 6 september 2010 13:09 schreef NanKing het volgende:
Ik vind de structuur en shit van soep gewoon niet fijn.
Dikkere soep is wel beter maar na een halve kom staat het me eik altijd tegen. Behalve de pindasoep van mijn vader kan ik 't gewoon niet wegkrijgen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nooit, of zijn dikkere/dunnere soepen weer wel ok?
Pindasoep? Dat ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 6 september 2010 13:11 schreef NanKing het volgende:
Dikkere soep is wel beter maar na een halve kom staat het me eik altijd tegen. Behalve de pindasoep van mijn vader kan ik 't gewoon niet wegkrijgen.
Of als een gek dichtposten.quote:
Nu krijg ik trek in soep, maar er is al iemand boodschappen aan het doen.quote:Ik heb net verse kippensoep op
Dat kan natuurlijk nog wel.quote:
Nee, dat ben ik dus niet. Ik vind dat altijd wel een beetje ... apart.quote:Ben jij degene die zo iemand belt die dan in de supermarkt boven de diepvries de boodschappenlijst bespreekt
Ik heb daar een makkelijke oplossing voor. Bij twijfel neem ik gewoon beiden waar ik tussen twijfel. Niet zo gek dat we altijd met 4 volle boodschappentassen en de nodige grootverpakkingen uit een supermarkt komen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:23 schreef lezzer het volgende:
Of, geworden ben, ik ben het gewoon. Ik kan uren etiketten lezen in de supermarkt.
Mijn vrouw wil dus eigenlijk ook nooit samen boodschappen doen.
Hoe gaat zo'n gesprek dan?quote:Op maandag 6 september 2010 13:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel me niet aangesproken hoor.
En ja, ik bel wel eens in de supermarkt over wat te eten oid.
Helpt ze je dan wel, of komt het ook wel voor dat zij het ook niet weet?quote:Op maandag 6 september 2010 13:33 schreef Vanyel het volgende:
Lief, ik heb zin in ..... . Zullen we dat eten vanavond?
Of pooooohoooop, ik sta in de winkel maar ik heb nergens zin in. Weet jij iets dat we vanavond kunnen eten.
Hoe reageren andere supermarktbezoekers op die gesprekken?quote:Op maandag 6 september 2010 13:36 schreef Vanyel het volgende:
Natuurlijk weet zij het ook wel eens niet en meestal gaan we dan samen stomme dingen roepen en komen toch tot iets eetbaars (vaak is dit voor ik überhaupt de winkel in ben trouwens). Soms besluiten we dat we dan maar uiteten moeten omdat we allebei niks weten/willen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |