Ik geloof er niks van dat jij daarbij was. 2 pagina's (50 pp geloof ik) gezien en nérgens een foto van JB te bekennen.quote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom word ik toch altijd vergeten
quote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij daarbij was. 2 pagina's (50 pp geloof ik) gezien en nérgens een foto van JB te bekennen.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef "lezzer in een vorig leven" het volgende:
Ik ben niet zo'n topicstarter, maar in een SC potten topic ga ik wel een regular worden
Sorry trouwens voor het zijpad in je topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
[..]Maar waar zijn dan de foto's van JB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sub en sig zeggen me eerlijk gezegd nooit zo heel veel. Die dingen zie ik eigenlijk zelden of nooit. Daarom heb ik er zelf ook geen. Toch?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
JB was hier net op tvquote:Op zondag 5 september 2010 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar waar zijn dan de foto's van JB?
Sub en sig zeggen me eerlijk gezegd nooit zo heel veel. Die dingen zie ik eigenlijk zelden of nooit. Daarom heb ik er zelf ook geen. Toch?
Ga een boek schrijvenquote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef Vanyel het volgende:
Damn, hoezo ik zit me te vervelen.
Wat zal ik irritant worden als ik straks vier maanden vrij (en thuis) ben, als ik met een week al zo tegen mezelf zit te praten hier
Sorryquote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom word ik toch altijd vergeten
Is dat ook hoe jij begonnen bent?quote:
Yeah, internet deed het niet en er was niks op TV. Puur uit verveling dus.quote:Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat ook hoe jij begonnen bent?
Twee overspannen lesbeaus.. niet zo cool. Werk je te hard Donsveer?
Je kunt ook gaan lezen natuurlijk...quote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef Vanyel het volgende:
Boeken zijn niet zo mijn ding, maar het zou zomaar kunnen dat ik weer onzin ga uitkramen op blogs oid als ik me ga vervelen.
In Utrecht hebben we dat nog meer zelfs. Komt ook omdat wij een aantal lesbiennes kennen die problemen gehad hebben. Hangt natuurlijk ook een beetje van de wijk af (net zoals in A'dam en wsl andere steden), maar wij willen bij het huis van mijn vriendin absoluut niet hebben dat mensen weten dat daar een lesbo woont, omdat dat heel erg goed weleens een hoop gedonder zou kunnen opleveren. En eigenlijk is het een hele nette wijk waar ze woont, maar er hangt nogal eens wat gespuis rond uit omliggende wijken.quote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Serieus, voelt dat zo? Dat je dus niet gemakkelijk voelt met regenboogdingen in de stad?
Niet dat ik regenboogdingen heb of draag, maar voel me iig in Utrecht zelden geremd om hand in hand te lopen oid. Ik hoor net van mijn schatje dat ze daar iets anders over denkt nu ik zwanger ben (kwetsbaarder enzo), maar zelf heb ik dat eigenlijk alleen als we groepen jongens tegenkomen.
Ik heb het voorgesteld aan Nan Kingquote:Op zondag 5 september 2010 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry
Overigens kan ik me niet meer herinneren dat jij bij het overleg was... Ik was met eerdergenoemden de initiatiefnemer van het topic, niet alleen een poster in het eerste topic
Maar jezus, we bestaan al ruim vier jaar, joh!Wist ik helemaal niet.
Dat moet het zijn!quote:Op maandag 6 september 2010 00:14 schreef Qebbel het volgende:
In Utrecht hebben we dat nog meer zelfs. Komt ook omdat wij een aantal lesbiennes kennen die problemen gehad hebben. Hangt natuurlijk ook een beetje van de wijk af (net zoals in A'dam en wsl andere steden), maar wij willen bij het huis van mijn vriendin absoluut niet hebben dat mensen weten dat daar een lesbo woont, omdat dat heel erg goed weleens een hoop gedonder zou kunnen opleveren. En eigenlijk is het een hele nette wijk waar ze woont, maar er hangt nogal eens wat gespuis rond uit omliggende wijken.
Verder lopen we idd (bijna!) nooit hand in hand, maar dat ligt natuurlijk ook aan onszelf. Misschien zijn we wel gewoon vette schijterds![]()
Toch jammer.quote:Op maandag 6 september 2010 09:02 schreef Vanyel het volgende:
Wij staan niet buiten hevig speeksel uit te wisselen en elkaar van onder tot boven af te likken,
Heb ik 't bij de admins voorgelegd?quote:Op maandag 6 september 2010 07:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb het voorgesteld aan Nan KingDus letterlijk "is het niet eens tijd voor een lesbeautopic", waarop Nan King zegt "ik heb het bij de admins voorgelegd".
Zie ook de link uit mijn quote hierboven ergens.
Ik weet niet over welk overleg jij het hebt, maar dat voorstel komt echt van mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de potten zaten gewoon in SCH mee te doen, en er was nog een topic in R&P wat over een specifiek geval ging.quote:Op maandag 6 september 2010 11:04 schreef NanKing het volgende:
Hoe het topic is ontstaan weet ik nog wel heur. Er was ook een ander topic wat de aanleiding gaf, in SEX. Geen zin om terug te zoeken.
Tegenwoordig wel genuanceerd Mamkinkyquote:Op maandag 6 september 2010 11:10 schreef NanKing het volgende:
Gofferdomme wat was ik genuanceerd
Is homofilie een ziekte?
* NanKing zoekt weer verder.
Ja, ik zat even terug te zoeken en kwam dat topic tegen.quote:
Ik was eens niet sarcastischquote:Op maandag 6 september 2010 11:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel genuanceerd Mamkinky?
Ouwe relpotquote:Op maandag 6 september 2010 11:52 schreef lezzer het volgende:
oh ik heb ook zo gereld hè
niet in dat topic trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |