quote:Op zondag 5 september 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als ze tommy bleek. Maar dat zal wel niet
Edit: emma dus, niet mijn moeder
 Ik dacht al.
  Ik dacht al.

Vast wel, maar hij had drie jaar een vriendin, dan gun ik hem het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 5 september 2010 19:05 schreef lezzer het volgende:
Is er nou niemand bij wie de gaydar uitslaat bij Daniel Radcliff?

Ja, zo ken ik ook nog wel voorbeelden...quote:Op zondag 5 september 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vast wel, maar hij had drie jaar een vriendin, dan gun ik hem het voordeel van de twijfel

Je hoeft toch geen homo te zijn om voorstander te zijn van bv homohuwelijk?quote:

Hij steunt het Trevor project, onder andere, spreekt zich uit. Stond een heel interview in de OUT deze maand, samen met een bevriende transvrouw.quote:

dat staat toch ook los van elkaar?quote:Op zondag 5 september 2010 19:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen homo te zijn om voorstander te zijn van bv homohuwelijk?

Ja, ik las Vanyel's post verkeerdquote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
dat staat toch ook los van elkaar?

Ik las het ook zo, dus dat heeft niks met achtergrond te maken.quote:Op zondag 5 september 2010 20:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, ik las Vanyel's post verkeerd
Ik dacht dat ze met 'wat' 'waarom' bedoelde. Ik geef mijn Groningse achtergrond de schuld!

Ach die potten ook altijd. Naar cynisch volk zijn jullie!quote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik las het ook zo, dus dat heeft niks met achtergrond te maken.

Gelukkig liet ik me niet afleiden en heb ik gewoon antwoord gegevenquote:Op zondag 5 september 2010 21:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ach die potten ook altijd. Naar cynisch volk zijn jullie!
Ben ik eens oprecht geïnteresseerd....
Goedzo hoor Qebbel. Ik kwam er vanavond achter dat die demonstratie überhaupt was (maar was anders ws. ook niet gegaan eerlijk gezegd).

Wat goed!quote:Op zondag 5 september 2010 21:18 schreef Qebbel het volgende:
Wij hebben vandaag meegelopen in de demonstratie![ afbeelding ]

Niks, maar ik heb dit topic opgericht samen met Erik en NanKing en Stroekiequote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja maar jij bent dan ook niet ons prototype pot.. Wat zeg ik, wat is er eigenlijk lesbeau aan jou?
Maar goed dat je zo'n gezelligerd bent!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de politie trad op en iedereen die meeliep natuurlijk ook. Maar het moet echt niet gekker worden hoor!! Ik word hier zo pislink van!! Het moet gewoon eens ophouden! Laat mensen gewoon met rust en anders rot je zelf maar op
En zo triest dat die etters het voor de rest verpesten, want ik ken ook hele leuke Marokkanen! Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!

Ik snap het echt niet.
 Ik snap het echt niet.

Waarom word ik toch altijd vergetenquote:Op zondag 5 september 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, maar ik heb dit topic opgericht samen met Erik en NanKing en Stroekie

Pfsh, Adam en Eva waren ook bij het begin, die blijven toch ook niet continu hangenquote:Op zondag 5 september 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, maar ik heb dit topic opgericht samen met Erik en NanKing en Stroekieén natuurlijk ons aller favoriet lezzer, die ws inmiddels zoveel nicks heeft versleten dat niemand meer weet wie ze indertijd was

Serieus, voelt dat zo? Dat je dus niet gemakkelijk voelt met regenboogdingen in de stad?quote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef Qebbel het volgende:
Wij zijn dus vlak daarvoor weggegaan, meteen zodra het afgelopen was. We zeiden nog sarcastisch tegen elkaar; 'zo herkenbaarheden af (regenboogaccessoires) en we kunnen weer veilig de stad door', hoe belachelijk ook. En nu net thuis, lees ik dat op twitter! Gek dat het nog niet op nieuwssites staat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |