en nou kom ik pas heel laat online om te happenquote:Op zaterdag 4 september 2010 08:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind die smiley altijd een beetje moeilijk, maar had gelukkig al niet het idee dat je je nu depressief zat vol te stoppen tot walvisformaat.
Maar wie kan nou een kans voorbij laten gaan om lezzer overjarig te noemen?
sorryquote:
Chromequote:Op zaterdag 4 september 2010 20:49 schreef Vanyel het volgende:
Daarom gebruikt de echte held gewoon firefox
Wij zijn eigenlijk best blij dat we een aanhanger hebben, want die is al volquote:Van die laatste stukjes zooi blijkt meestal op den duur dat de kliko de beste oplossing is!
Yeahquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:54 schreef Sitethief het volgende:
Hey wonderer hoor ik nou een licht Amerikaans accent in je stem? Wel grappig om te horen.
Ik meen dat IE zich niet echt houdt aan de regels waaraan alle browsers dienen te voldoen. Ik vind het wel prima eigenlijk. Laat IE zich maar aanpassen i.p.v. dat de sites aangepast moeten worden aan IE.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Chrome![]()
Maar, serieus, het is echt belachelijk om een website te hebben die niet functioneert in IE8, minder gebruiksvriendelijk kan eigenlijk niet.
[..]
Wij zijn eigenlijk best blij dat we een aanhanger hebben, want die is al vol![]()
Vandaag niet helemaal gehaald dus. Maar de grote spullen zijn versleept en het bed staat ook op z'n plek. We kunnen in ieder geval fatsoenlijk pitten.
Verstandige woordenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik meen dat IE zich niet echt houdt aan de regels waaraan alle browsers dienen te voldoen. Ik vind het wel prima eigenlijk. Laat IE zich maar aanpassen i.p.v. dat de sites aangepast moeten worden aan IE.
Maar ik snap net hoe mijn pc aan en uit moet!
Dat maakt dus geen zak uit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik meen dat IE zich niet echt houdt aan de regels waaraan alle browsers dienen te voldoen.
Dat is aan de websitebeheerder!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat maakt dus geen zak uit.
Als je als websitebeheerder mensen op je site wilt hebben, dan zorg je in ieder geval dat de grootste meute zonder problemen terecht kan. En die meute gebruikt IE.
Ok, laat ik het zo stellen dan, iemand die voor z'n inkomen websites bouwt, doet er goed aan rekening te houden met z'n bezoekersquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is aan de websitebeheerder!
Dus...quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:15 schreef lezzer het volgende:
want morgen kunnen we van de spierpijn geen poot meer verzetten
Ik vind mezelf altijd een beetje vies als ik dat zeg, maar iddquote:Op zondag 5 september 2010 01:31 schreef Brittie het volgende:
AbendLekker Harry Potter films zitten kijken met een paar flessen wijn vanavond. Emma Watson
Ik ook...quote:Op zondag 5 september 2010 08:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd een beetje vies als ik dat zeg, maar idd![]()
Aan de andere kant doe je het dan niet voor niks.quote:
quote:
Leuk.quote:Op zondag 5 september 2010 16:55 schreef wonderer het volgende:
HOe vinden jullie dat korte haar bij Emma WAtson dan?
Heel erg naarquote:Op zondag 5 september 2010 16:55 schreef wonderer het volgende:
HOe vinden jullie dat korte haar bij Emma WAtson dan?
Bijna?quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
Ik zou het wel tof vinden als ze tommy bleek. Maar dat zal wel niet
Edit: emma dus, niet mijn moeder
Vast wel, maar hij had drie jaar een vriendin, dan gun ik hem het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 5 september 2010 19:05 schreef lezzer het volgende:
Is er nou niemand bij wie de gaydar uitslaat bij Daniel Radcliff?
Ja, zo ken ik ook nog wel voorbeelden...quote:Op zondag 5 september 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vast wel, maar hij had drie jaar een vriendin, dan gun ik hem het voordeel van de twijfel
Je hoeft toch geen homo te zijn om voorstander te zijn van bv homohuwelijk?quote:
Hij steunt het Trevor project, onder andere, spreekt zich uit. Stond een heel interview in de OUT deze maand, samen met een bevriende transvrouw.quote:
dat staat toch ook los van elkaar?quote:Op zondag 5 september 2010 19:39 schreef Avey het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen homo te zijn om voorstander te zijn van bv homohuwelijk?
Ja, ik las Vanyel's post verkeerdquote:Op zondag 5 september 2010 20:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
dat staat toch ook los van elkaar?
Ik las het ook zo, dus dat heeft niks met achtergrond te maken.quote:Op zondag 5 september 2010 20:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja, ik las Vanyel's post verkeerd
Ik dacht dat ze met 'wat' 'waarom' bedoelde. Ik geef mijn Groningse achtergrond de schuld!
Ach die potten ook altijd. Naar cynisch volk zijn jullie!quote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik las het ook zo, dus dat heeft niks met achtergrond te maken.
Gelukkig liet ik me niet afleiden en heb ik gewoon antwoord gegevenquote:Op zondag 5 september 2010 21:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ach die potten ook altijd. Naar cynisch volk zijn jullie!
Ben ik eens oprecht geïnteresseerd....
Goedzo hoor Qebbel. Ik kwam er vanavond achter dat die demonstratie überhaupt was (maar was anders ws. ook niet gegaan eerlijk gezegd).
Wat goed!quote:Op zondag 5 september 2010 21:18 schreef Qebbel het volgende:
Wij hebben vandaag meegelopen in de demonstratie![ afbeelding ]
Niks, maar ik heb dit topic opgericht samen met Erik en NanKing en Stroekiequote:Op zondag 5 september 2010 21:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja maar jij bent dan ook niet ons prototype pot.. Wat zeg ik, wat is er eigenlijk lesbeau aan jou?
Maar goed dat je zo'n gezelligerd bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de politie trad op en iedereen die meeliep natuurlijk ook. Maar het moet echt niet gekker worden hoor!! Ik word hier zo pislink van!! Het moet gewoon eens ophouden! Laat mensen gewoon met rust en anders rot je zelf maar op![]()
En zo triest dat die etters het voor de rest verpesten, want ik ken ook hele leuke Marokkanen!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Waarom word ik toch altijd vergetenquote:Op zondag 5 september 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, maar ik heb dit topic opgericht samen met Erik en NanKing en Stroekie
Pfsh, Adam en Eva waren ook bij het begin, die blijven toch ook niet continu hangenquote:Op zondag 5 september 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niks, maar ik heb dit topic opgericht samen met Erik en NanKing en Stroekieén natuurlijk ons aller favoriet lezzer, die ws inmiddels zoveel nicks heeft versleten dat niemand meer weet wie ze indertijd was
Serieus, voelt dat zo? Dat je dus niet gemakkelijk voelt met regenboogdingen in de stad?quote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef Qebbel het volgende:
Wij zijn dus vlak daarvoor weggegaan, meteen zodra het afgelopen was. We zeiden nog sarcastisch tegen elkaar; 'zo herkenbaarheden af (regenboogaccessoires) en we kunnen weer veilig de stad door', hoe belachelijk ook. En nu net thuis, lees ik dat op twitter! Gek dat het nog niet op nieuwssites staat.
Ik geloof er niks van dat jij daarbij was. 2 pagina's (50 pp geloof ik) gezien en nérgens een foto van JB te bekennen.quote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom word ik toch altijd vergeten
quote:Op zondag 5 september 2010 21:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij daarbij was. 2 pagina's (50 pp geloof ik) gezien en nérgens een foto van JB te bekennen.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef "lezzer in een vorig leven" het volgende:
Ik ben niet zo'n topicstarter, maar in een SC potten topic ga ik wel een regular worden
Sorry trouwens voor het zijpad in je topic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2010 21:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
[..]Maar waar zijn dan de foto's van JB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sub en sig zeggen me eerlijk gezegd nooit zo heel veel. Die dingen zie ik eigenlijk zelden of nooit. Daarom heb ik er zelf ook geen. Toch?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
JB was hier net op tvquote:Op zondag 5 september 2010 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar waar zijn dan de foto's van JB?
Sub en sig zeggen me eerlijk gezegd nooit zo heel veel. Die dingen zie ik eigenlijk zelden of nooit. Daarom heb ik er zelf ook geen. Toch?
Ga een boek schrijvenquote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef Vanyel het volgende:
Damn, hoezo ik zit me te vervelen.
Wat zal ik irritant worden als ik straks vier maanden vrij (en thuis) ben, als ik met een week al zo tegen mezelf zit te praten hier
Sorryquote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom word ik toch altijd vergeten
Is dat ook hoe jij begonnen bent?quote:
Yeah, internet deed het niet en er was niks op TV. Puur uit verveling dus.quote:Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat ook hoe jij begonnen bent?
Twee overspannen lesbeaus.. niet zo cool. Werk je te hard Donsveer?
Je kunt ook gaan lezen natuurlijk...quote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef Vanyel het volgende:
Boeken zijn niet zo mijn ding, maar het zou zomaar kunnen dat ik weer onzin ga uitkramen op blogs oid als ik me ga vervelen.
In Utrecht hebben we dat nog meer zelfs. Komt ook omdat wij een aantal lesbiennes kennen die problemen gehad hebben. Hangt natuurlijk ook een beetje van de wijk af (net zoals in A'dam en wsl andere steden), maar wij willen bij het huis van mijn vriendin absoluut niet hebben dat mensen weten dat daar een lesbo woont, omdat dat heel erg goed weleens een hoop gedonder zou kunnen opleveren. En eigenlijk is het een hele nette wijk waar ze woont, maar er hangt nogal eens wat gespuis rond uit omliggende wijken.quote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Serieus, voelt dat zo? Dat je dus niet gemakkelijk voelt met regenboogdingen in de stad?
Niet dat ik regenboogdingen heb of draag, maar voel me iig in Utrecht zelden geremd om hand in hand te lopen oid. Ik hoor net van mijn schatje dat ze daar iets anders over denkt nu ik zwanger ben (kwetsbaarder enzo), maar zelf heb ik dat eigenlijk alleen als we groepen jongens tegenkomen.
Ik heb het voorgesteld aan Nan Kingquote:Op zondag 5 september 2010 22:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry
Overigens kan ik me niet meer herinneren dat jij bij het overleg was... Ik was met eerdergenoemden de initiatiefnemer van het topic, niet alleen een poster in het eerste topic
Maar jezus, we bestaan al ruim vier jaar, joh!Wist ik helemaal niet.
Dat moet het zijn!quote:Op maandag 6 september 2010 00:14 schreef Qebbel het volgende:
In Utrecht hebben we dat nog meer zelfs. Komt ook omdat wij een aantal lesbiennes kennen die problemen gehad hebben. Hangt natuurlijk ook een beetje van de wijk af (net zoals in A'dam en wsl andere steden), maar wij willen bij het huis van mijn vriendin absoluut niet hebben dat mensen weten dat daar een lesbo woont, omdat dat heel erg goed weleens een hoop gedonder zou kunnen opleveren. En eigenlijk is het een hele nette wijk waar ze woont, maar er hangt nogal eens wat gespuis rond uit omliggende wijken.
Verder lopen we idd (bijna!) nooit hand in hand, maar dat ligt natuurlijk ook aan onszelf. Misschien zijn we wel gewoon vette schijterds![]()
Toch jammer.quote:Op maandag 6 september 2010 09:02 schreef Vanyel het volgende:
Wij staan niet buiten hevig speeksel uit te wisselen en elkaar van onder tot boven af te likken,
Heb ik 't bij de admins voorgelegd?quote:Op maandag 6 september 2010 07:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb het voorgesteld aan Nan KingDus letterlijk "is het niet eens tijd voor een lesbeautopic", waarop Nan King zegt "ik heb het bij de admins voorgelegd".
Zie ook de link uit mijn quote hierboven ergens.
Ik weet niet over welk overleg jij het hebt, maar dat voorstel komt echt van mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de potten zaten gewoon in SCH mee te doen, en er was nog een topic in R&P wat over een specifiek geval ging.quote:Op maandag 6 september 2010 11:04 schreef NanKing het volgende:
Hoe het topic is ontstaan weet ik nog wel heur. Er was ook een ander topic wat de aanleiding gaf, in SEX. Geen zin om terug te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |