Ik kan er ook niets aandoen dat ik een dodelijk afgetraind lichaam heb.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb liever iets voller en ronder
* lezzer heeft het bier wel in een glas gedaan
Ik ben het eens met lezzer, hoe tofquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb liever iets voller en ronder
Ja, eerlijk is eerlijk, iets meer afgetraind dan ikzelf vind ik wel leuk hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:24 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aandoen dat ik een dodelijk afgetraind lichaam heb.
Mijn bier moest op, vandaar dat ik er aan zit.quote:Oh en mijn bier is op. Al een paar dagen. Sip.
Oh, van de reclame met Mickey Rourke? "Are you looking at my girlfriend?"quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn bier moest op, vandaar dat ik er aan zit.
Alcoholvrij witbier van Bavaria
Is dat niet gewone malt?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:55 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Oh, van de reclame met Mickey Rourke? "Are you looking at my girlfriend?"
Ik vind haar wel leukquote:AMSTERDAM - Barbara Barend gaat voortaan als getrouwde vrouw door het leven. De presentatrice beloofde vrijdag eeuwige trouw aan haar vriendin Alette.
Aan het begin van het jaar ging Barend op de knieën tijdens een vakantie in Zuid-Amerika.
Barend gaf volgens Shownieuws om 18.00 uur het ja-woord aan haar verloofde in hotel Elzenduin in Ter Heijde. Het kersverse echtpaar is al vier jaar samen.
Barend stond zwanger voor het altaar. Barbara en Alette verwachten in januari een zoon.
Aangezien er geen alcohol inzit, valt dat volgens mij best mee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Soms
[..]
Ja.![]()
Ik heb niet durven opzoeken hoeveel calorieën er in zitten...
Ik dacht altijd dat dat niks uit maakte.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aangezien er geen alcohol inzit, valt dat volgens mij best mee.
Ach, afgetraind zou ik mezelf niet snel noemen.quote:
Alcohol is suiker, daar zitten wel wat kcal in hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat niks uit maakte.
*opzoeken gaat
Vandaar het sarcastischequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Skunk, legio vrouwen geilen enorm op afgetraind, ik zou me niet zo snel druk maken om deze overjarige burgerlijke internetpotten.
Ik vind die smiley altijd een beetje moeilijk, maar had gelukkig al niet het idee dat je je nu depressief zat vol te stoppen tot walvisformaat.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef skunkasaur het volgende:
Vandaar het sarcastischesmiley. Ik heb uit betrouwbare bron dat mijn vriendin mij in ieder geval erg aantrekkelijk vindt, en zij is lekker de enige die telt
en nou kom ik pas heel laat online om te happenquote:Op zaterdag 4 september 2010 08:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind die smiley altijd een beetje moeilijk, maar had gelukkig al niet het idee dat je je nu depressief zat vol te stoppen tot walvisformaat.
Maar wie kan nou een kans voorbij laten gaan om lezzer overjarig te noemen?
sorryquote:
Chromequote:Op zaterdag 4 september 2010 20:49 schreef Vanyel het volgende:
Daarom gebruikt de echte held gewoon firefox
Wij zijn eigenlijk best blij dat we een aanhanger hebben, want die is al volquote:Van die laatste stukjes zooi blijkt meestal op den duur dat de kliko de beste oplossing is!
Yeahquote:Op zaterdag 4 september 2010 21:54 schreef Sitethief het volgende:
Hey wonderer hoor ik nou een licht Amerikaans accent in je stem? Wel grappig om te horen.
Ik meen dat IE zich niet echt houdt aan de regels waaraan alle browsers dienen te voldoen. Ik vind het wel prima eigenlijk. Laat IE zich maar aanpassen i.p.v. dat de sites aangepast moeten worden aan IE.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Chrome![]()
Maar, serieus, het is echt belachelijk om een website te hebben die niet functioneert in IE8, minder gebruiksvriendelijk kan eigenlijk niet.
[..]
Wij zijn eigenlijk best blij dat we een aanhanger hebben, want die is al vol![]()
Vandaag niet helemaal gehaald dus. Maar de grote spullen zijn versleept en het bed staat ook op z'n plek. We kunnen in ieder geval fatsoenlijk pitten.
Verstandige woordenquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik meen dat IE zich niet echt houdt aan de regels waaraan alle browsers dienen te voldoen. Ik vind het wel prima eigenlijk. Laat IE zich maar aanpassen i.p.v. dat de sites aangepast moeten worden aan IE.
Maar ik snap net hoe mijn pc aan en uit moet!
Dat maakt dus geen zak uit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik meen dat IE zich niet echt houdt aan de regels waaraan alle browsers dienen te voldoen.
Dat is aan de websitebeheerder!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat maakt dus geen zak uit.
Als je als websitebeheerder mensen op je site wilt hebben, dan zorg je in ieder geval dat de grootste meute zonder problemen terecht kan. En die meute gebruikt IE.
Ok, laat ik het zo stellen dan, iemand die voor z'n inkomen websites bouwt, doet er goed aan rekening te houden met z'n bezoekersquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is aan de websitebeheerder!
Dus...quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:15 schreef lezzer het volgende:
want morgen kunnen we van de spierpijn geen poot meer verzetten
Ik vind mezelf altijd een beetje vies als ik dat zeg, maar iddquote:Op zondag 5 september 2010 01:31 schreef Brittie het volgende:
AbendLekker Harry Potter films zitten kijken met een paar flessen wijn vanavond. Emma Watson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |